APKquote:Op zondag 7 september 2008 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Houniet.![]()
Wacht jij ook tot het uitgezonden wordt, of ga je in Nokia-kwaliteit kijken?
Idd en dan iedere week weer braaf de nieuwste aflevering 's ochtends kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:40 schreef Lassekjus het volgende:
Inderdaad jammer dat het dramatische kwaliteit is en ik het zonde vind om de serie dan te gaan kijken.
Ik wacht nog wel een paar daagjes...
Ja was goed genoeg om aan te zien. 's Ochtends bij het ontbijt om 6:30 zijn mijn ogen toch niet open genoeg om HD te kijken.quote:Op zondag 7 september 2008 09:52 schreef Vidacz het volgende:
Ik heb aflevering 1 en 2 van seizoen 2 toch echt in prima kwaliteit gedownload. Niks mis mee.
Ja inderdaad... meningen verschillen... als je dat kwaliteit noemt zegt genoeg.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja was goed genoeg om aan te zien. 's Ochtends bij het ontbijt om 6:30 zijn mijn ogen toch niet open genoeg om HD te kijken..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem ditooooquote:Op maandag 15 september 2008 15:41 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ah, de eerste twee afleveringen zijn al beschikbaar. Vanavond maar eens kijken dan, ik heb ondertussen lang genoeg gewacht
Gelukkig komt die nog. Nu heb ik matig beeld.quote:Op maandag 15 september 2008 19:52 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, nog 2 weken(ik wacht op de 720p tv uitzending)
je hebt gemist dat de twee eps die er nu zijn beide pre-airs zijn en het seizoen dus nog moet beginnen..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:00 schreef AgeEll het volgende:
waar blijven nieuwe afleveringen, of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je hebt gemist dat de twee eps die er nu zijn beide pre-airs zijn en het seizoen dus nog moet beginnen..
28 Septemberquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:57 schreef AgeEll het volgende:
[..]
![]()
dat heb ik echt gemist.
ik was er echt aan verslaafd aan seizoen, maar heb niet naar de afleveringen op comedy central gekeken. Vond het niet leuk om nog een x te kijken. Toch maar de nieuwe afleveringen gekeken, zit er nu weer helemaal in. Wanneer begint het seizoen dan?
Lang leve de pre-airsquote:Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef CrustyClown het volgende:
Jaja, nog eventje en dan word hij uitgezonden... Na ja, eventjes. Hij gaat om 22.00 ge-aired worden in de USA
Morgen kijken in 720pquote:Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef CrustyClown het volgende:
Jaja, nog eventje en dan word hij uitgezonden... Na ja, eventjes. Hij gaat om 22.00 ge-aired worden in de USA
12quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:14 schreef Chielus het volgende:
Hij is weer leuk,
Hoeveel afleveringen staan er trouwens gepland?
Vanaf 20 oktober.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:59 schreef Greys het volgende:
Wanneer komt ie nou op Comedy Central, de nieuwe? Ben het ff kwijt![]()
Wake Up Time van Tom Petty & The Heartbreakers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:48 schreef Canisfire het volgende:
Mooi liedje aan het einde van afl 2.
iemand enig idee welk liedje dit is ?
Ik vond haar juist geweldig deze week, zij is echt de meisjesvariant van Hank Moody. Ik kan me goed voorstellen dat zulke ouders zo'n kind hebben. Viel me trouwens ook ineens op hoe sprekend zij op Karen lijkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:13 schreef Lassekjus het volgende:
Geweldige serie maar wat speeld die dochter van Hank Moody slecht zeg.
Dat is toch ongelooflijk dat je elke zin die je uitkraamt niet geloofwaardig overkomt.
De rest is wel TOP!
Precies, de dochter heerstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:04 schreef Symer het volgende:
Ik vond haar juist geweldig deze week, zij is echt de meisjesvariant van Hank Moody. Ik kan me goed voorstellen dat zulke ouders zo'n kind hebben. Viel me trouwens ook ineens op hoe sprekend zij op Karen lijkt.
ja echt geweldig!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echt waar, "Mouthrape" elke keer leer ik weer nieuwe woorden bij, van deze serie...
Ik vind haar eigenlijk wel cool. En ik denk dat het niet zozeer slecht acteren is, maar meer de stijl van die dochter dat alles er zo statisch uitkomt. Weinig gemeend/met gevoel, wat dat betreft redelijk hetzelfde als haar vader.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:13 schreef Lassekjus het volgende:
Geweldige serie maar wat speeld die dochter van Hank Moody slecht zeg.
Dat is toch ongelooflijk dat je elke zin die je uitkraamt niet geloofwaardig overkomt.
De rest is wel TOP!
Ik denk dat dat nu wel een beetje gaat veranderen nu ze een vriendje heeft. Toen ze elkaar ontmoetten 'deed' ze ook weer zo ongeïnteresseerd, maar ondertussen zag je haar ontdooien. Vooral toen hij over Guitar Hero begon.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:43 schreef SirAIC het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk wel cool. En ik denk dat het niet zozeer slecht acteren is, maar meer de stijl van die dochter dat alles er zo statisch uitkomt. Weinig gemeend/met gevoel, wat dat betreft redelijk hetzelfde als haar vader.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nu wel een beetje gaat veranderen nu ze een vriendje heeft. Toen ze elkaar ontmoetten 'deed' ze ook weer zo ongeïnteresseerd, maar ondertussen zag je haar ontdooien. Vooral toen hij over Guitar Hero begon.
Damian, in die schoolkantine. En waar ze later mee aan het IM'en was.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?. Welk vriendje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:29 schreef Gnittoo het volgende:Dat was geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Runkle en smurfin zijn sowieso geweldige side-characters
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik vond het geluid van die eerste twee 720p versies erg slecht (heb je daar dolby 12/5 versie 3.01 voor nodig oid?) dus ben gewoon voor de normale versie gegaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:00 schreef Trystar het volgende:
Er is helaas nog geen 720p versie, hopelijk komt die er wel..
Geen last van.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het geluid van die eerste twee 720p versies erg slecht (heb je daar dolby 12/5 versie 3.01 voor nodig oid?) dus ben gewoon voor de normale versie gegaan.
Ik vond alleen de dialogen zacht en het omgevingsgeluid en de muziek te hard.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef Trystar het volgende:
Geen last van.
Ik speel 720p (.mkv) af met VLC player, wel was het geluid zacht, maar dat was te verhelpen door je device geluid (in VLC) op 5.1 te zetten (ookal heb je geen 5.1 setje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |