Ik vind haar eigenlijk wel cool. En ik denk dat het niet zozeer slecht acteren is, maar meer de stijl van die dochter dat alles er zo statisch uitkomt. Weinig gemeend/met gevoel, wat dat betreft redelijk hetzelfde als haar vader.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:13 schreef Lassekjus het volgende:
Geweldige serie maar wat speeld die dochter van Hank Moody slecht zeg.
Dat is toch ongelooflijk dat je elke zin die je uitkraamt niet geloofwaardig overkomt.
De rest is wel TOP!
Ik denk dat dat nu wel een beetje gaat veranderen nu ze een vriendje heeft. Toen ze elkaar ontmoetten 'deed' ze ook weer zo ongeïnteresseerd, maar ondertussen zag je haar ontdooien. Vooral toen hij over Guitar Hero begon.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:43 schreef SirAIC het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk wel cool. En ik denk dat het niet zozeer slecht acteren is, maar meer de stijl van die dochter dat alles er zo statisch uitkomt. Weinig gemeend/met gevoel, wat dat betreft redelijk hetzelfde als haar vader.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nu wel een beetje gaat veranderen nu ze een vriendje heeft. Toen ze elkaar ontmoetten 'deed' ze ook weer zo ongeïnteresseerd, maar ondertussen zag je haar ontdooien. Vooral toen hij over Guitar Hero begon.
Damian, in die schoolkantine. En waar ze later mee aan het IM'en was.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?. Welk vriendje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:29 schreef Gnittoo het volgende:Dat was geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Runkle en smurfin zijn sowieso geweldige side-characters
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik vond het geluid van die eerste twee 720p versies erg slecht (heb je daar dolby 12/5 versie 3.01 voor nodig oid?) dus ben gewoon voor de normale versie gegaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:00 schreef Trystar het volgende:
Er is helaas nog geen 720p versie, hopelijk komt die er wel..
Geen last van.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het geluid van die eerste twee 720p versies erg slecht (heb je daar dolby 12/5 versie 3.01 voor nodig oid?) dus ben gewoon voor de normale versie gegaan.
Ik vond alleen de dialogen zacht en het omgevingsgeluid en de muziek te hard.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef Trystar het volgende:
Geen last van.
Ik speel 720p (.mkv) af met VLC player, wel was het geluid zacht, maar dat was te verhelpen door je device geluid (in VLC) op 5.1 te zetten (ookal heb je geen 5.1 setje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |