je hebt gemist dat de twee eps die er nu zijn beide pre-airs zijn en het seizoen dus nog moet beginnen..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:00 schreef AgeEll het volgende:
waar blijven nieuwe afleveringen, of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je hebt gemist dat de twee eps die er nu zijn beide pre-airs zijn en het seizoen dus nog moet beginnen..
28 Septemberquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:57 schreef AgeEll het volgende:
[..]
![]()
dat heb ik echt gemist.
ik was er echt aan verslaafd aan seizoen, maar heb niet naar de afleveringen op comedy central gekeken. Vond het niet leuk om nog een x te kijken. Toch maar de nieuwe afleveringen gekeken, zit er nu weer helemaal in. Wanneer begint het seizoen dan?
Lang leve de pre-airsquote:Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef CrustyClown het volgende:
Jaja, nog eventje en dan word hij uitgezonden... Na ja, eventjes. Hij gaat om 22.00 ge-aired worden in de USA
Morgen kijken in 720pquote:Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef CrustyClown het volgende:
Jaja, nog eventje en dan word hij uitgezonden... Na ja, eventjes. Hij gaat om 22.00 ge-aired worden in de USA
12quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:14 schreef Chielus het volgende:
Hij is weer leuk,
Hoeveel afleveringen staan er trouwens gepland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |