Je hebt geen streams zeker?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even
Okee, opletten:
[ afbeelding ]
Amanda is verkleed als prinsesje want dat is wat borderliners doen
[ afbeelding ]
Jaap is in gevecht met de zwaartekracht
[ afbeelding ]
Brian is erachter gekomen dat hij zijn penis ook in een half lauwe turkse pizza kan doen
En verder is Hedda er en die heeft ruzie met Lieke ofzo.
Game on![]()
dat dusquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
Wat een kut TT
Maar toch bedankt.
Ach Lieke hou je kop.... Je had toen helemaal niet hoeven zeggen dat je Huub zou wegstemmen. Je had best een paar uurtjes kunnen wachten. Je was gewoon te laf. De discussies zou je immers toch wel krijgen. Kop in 't zand gedrag.
Die relatie is beeindigt omdat het gewoon niet werkte...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:43 schreef maril het volgende:
[..]
Nou daar is ze anders al een hele tijd mee bezig, ze is niet voor niets bij hem weggelopen in hun relatie, en trouwens eigenlijk gaf ze Huub en zichzelf ook een steek door te zeggen, je denkt toch niet dat hij in bed je de waarheid vertelt als hij geil is(of iets in die trant.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
Lieke weet het al maanden hoe Huub echt is. Waarom heeft ze er dan niet eerder een punt achter gezet
Ja schatje, dat komt omdat die sekse wel vaker zit te treuzelen, 't zit in de soort....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
Lieke weet het al maanden hoe Huub echt is. Waarom heeft ze er dan niet eerder een punt achter gezet
* moet nu echt hard lachenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan de hand is eigenlijk
Hedda doet een auditie voor een toneelschool ergens.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
Wat zit Hedda nou te zemelen?
Mag Lieke niet vriendelijk doen tegen haar?
Dat is dan wel weer leuk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan de hand is eigenlijk
wij hebben thuis ook een boilerquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even
Okee, opletten:
(knip)
En verder is Hedda er en die heeft ruzie met Lieke ofzo.
Game on![]()
ze leggen nu precies de vinger op de zere plekquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke valt dus door de mand door Hedda vriendelijk te begroeten. Ik geef Hedda groot gelijk.
Gewoon zo snel mogelijk volbaggeren....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef beequeen het volgende:
Je OP,
TT is wat minder, zal wel saai zijn daar.
Iedereen loopt elkaar bij de eerste ontmoeting af te lebberen en Lieke mag niet vriendelijk zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze leggen nu precies de vinger op de zere plek
lieke is NEP !!!!!!!!!
Ja, ze is een beetje dom.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef ruby het volgende:
Beetje onzin dat Lieke Hedda niet op haar manier mag begroeten.
Of het nou nep is of niet.
Ja, das wat anders dan neuken hé...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
Dankje NickIk voor jezelf dat je net zo snel kan rukken als dat je topics kan openen
ik snap wel wat ze bedoelt. Dat vriendinnentoontje, dat meisjesonderelkaargedoe van Lieke is echt heel vreselijk. Omdat Lieke maar blijft roepen hoe nep Huub is, nou, ze kan er zelf dus ook wat vanquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef ruby het volgende:
Beetje onzin dat Lieke Hedda niet op haar manier mag begroeten.
Of het nou nep is of niet.
Sssh...dalijk breng je ome John nog op ideeen en gaat ie DGK gebruiken om allerlei aandachtsgeile wannabe-acteurs een podium te geven als gastspelerquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hedda doet een auditie voor een toneelschool ergens.....
Natuurlijk snapt ze Hedda niet. Anders had Lieke waarschijnlijk Huub ook wel begrepen.quote:
Ik ben rukmæster.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
Dankje Nick. Ik hoop voor jezelf dat je net zo snel kan rukken als dat je topics kan openen
.
Dat kan ook niet anders, omdat ze precies hetzelfde heeft meegemaakt als Lieke. Ze zouden eigenlijk op één lijn moeten zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
Hedda vindt het toch lastig om Huub te verdedigen.
Ze geeft Lieke soms gelijk, t is zo dom met hem me te zijn gegaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
Hedda vindt het toch lastig om Huub te verdedigen.
De vrouwelijke anatomie is je ook al wat vreemd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben rukmæster.
Je moeder heeft nog les van me gehad
Ik ook niet. Ik snap sowieso al niet waar ze zich mee bemoeit, maar iedereen hier schijnt het helemaal geweldig te vinden. Maar o wee als er een buitenstaander, die op de hand van Brian of amanda is, en zich ermee gaat bemoeien, dan wordt er wel schande van gesproken.quote:
nouja, wat jij in de OP schreef, zo ongeveerquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vertel dan even wat er gebeurd ofzo
Dit is geen scquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben rukmæster.
Je moeder heeft nog les van me gehad
Ze mocht op mij oefenenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
De vrouwelijke anatomie is je ook al wat vreemd?
Dus dat!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Lieke heeft zich de villa ingenaaid klaar.........
moeten daar zóveel woorden aan vuil gemaakt worden,
alle programma's waar ze haar wilde hebben deed ze aan mee,
als ze maaien moest vreten voor geld en zendtijd dan vrat ze maaien
dus een wippie maken was vergeleken daarbij een fluitje van een cent
toch?
Nee naar mijquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hedda moet naar Ian_Nick......zo snel mogelijk
Ze draait naar Lieke toe, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:53 schreef yvonne het volgende:
Hmmmz, Hedda begint ook wat vaag te lullen.
Huub had 8 uur vrij omdat hij een jaar in DGK zit. Huub heeft gebeld dat hij niet terugkwam (waar niemand bijna intrapte)quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:50 schreef denthemen het volgende:
Ben pas net terug, lees dingen dat Huub weggaat en zo, maar is hij nou al weg of blijft hij toch?
Sorry voor het feit dat ik al de 300e ben die het vraagt waarschijnlijk
Ach, nog maar een paar minuutjes dan wordt ze weer anaal genomen. Mooie afsluiting van haar verjaardag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
wel rot voor mannie, ze is nog steeds jarig, hoor...
i
thanks!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft kwijl bij zijn bovenlip.
toch!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
toch?
Huub krijgt nu de wind van voren van Hedda en begint te flippenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hedda moet naar Ian_Nick......zo snel mogelijk
Nou ik zal beginnen, Amanda is geil, Lieke is een hoer, Brain is een vrouwenhater, Selene is een kutje, Luc een lamlulletje en Jaap een mee loper. Huub is de King of the world.....dat is het een beetje. Daar hoef je geen steams voor te nemen hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vertel dan even wat er gebeurd ofzo
Some things never changequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, nog maar een paar minuutjes dan wordt ze weer anaal genomen. Mooie afsluiting van haar verjaardag.
da's dan ook weer zo. het blijft zuur, toch wel...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, nog maar een paar minuutjes dan wordt ze weer anaal genomen. Mooie afsluiting van haar verjaardag.
Wel boeiende streams.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze draait naar Lieke toe, inderdaad.
Hij heeft nog een uur.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:54 schreef Ziet het volgende:
huub heeft nog niet zijn 24 uur afgebeld toch?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
toch?
Ow?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
wel rot voor mannie, ze is nog steeds jarig, hoor...
i
Ik heb het niet gezien.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:54 schreef Ziet het volgende:
huub heeft nog niet zijn 24 uur afgebeld toch?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
JAAAAAAAAA ZE JANKT HET KRENG
Welke van de 2, Lieke of Hedda?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
JAAAAAAAAA ZE JANKT HET KRENG
Het gaat er om dat ze al snel wist dat ze Huub eigenlijk niet leuk vond maar al die tijd voor dekking bij hem is gebleven. Dat hield ze dus niet vol, sterker nog ze kreeg er lichamelijke klachten door. Maar dat gaat onze G.I. Lieke nooit toegeven want het is eigenlijk niet netjes als iemand zoiets doet. En G.I. Lieke heeft van papa en mama geleerd dat ze wel een net meisje moet zijn. Netjes dus...........politiek verantwoord en sociaal correctquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
toch?
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Joris en anderen vonden dus dat Lieke Huub sloopt.
Eens.
Lieke heeft zichzelf geslooptquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Eens.
Heeft behoorlijk gezopen!quote:Op zondag 16 december 2007 00:00 schreef jassy het volgende:
En ja, Huub heeft mooi gezopen
Ook eens, en andersom ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Eens.
hoe weet jij dat nu, tiener?quote:Op zondag 16 december 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
Lijkt wel of ze 15 jaar ongelukkig getrouwd zijn
quote:
Vanwege de woorden "twee andere klootzakken"?quote:Op zondag 16 december 2007 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Jippieeeeeeeeee Huub heeft het dus ook voorzien op Brian en Amanda.Hij weet alles dus.
En dat is slechts gebaseerd op de uitspraak die Liek vanavond tov Janice heeft gemakt ! En Huub zei erder dat ie geen streams of zo had gezien !quote:Op zondag 16 december 2007 00:01 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is dus vooral pissed over het feit dat Lieke hem eruit stemt en dat tegen iemand anders zegt.
jij kijkt de hele dag. Jij moet toch ook die tig keer hebben gezien dat huub lieke afviel tegenover Brian en Amanda? Was er ook niet een keer bijv dat Huub zei dat Lieke niet mee mocht eten?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:59 schreef beequeen het volgende:
Huub valt Lieke af wanneer het hem uitkomt.....is het niet omgekeerd?
Eeen héééééél klein beetje dan....quote:Op zondag 16 december 2007 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
Hedda lijkt wel een beetje op Nathalie trouwens
We zijn het een keer eens. Ik heb ook het idee dat Hedda is meegenomen om Lieke eens lekker af te zeiken.quote:Op zondag 16 december 2007 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind juist dat Lieke volledig gesloopt is door Huubje.....zoals Huubje alles om zich heen sloopt.
Neh helaasquote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk. Je weet zeker niet hoeveel? Het zouden er 300 moeten zijn.
Ok, dan verzin ik dat het moet van achter ( lieke er uit stemmen) en dat Held Huub het daarom juist niet doetquote:Op zondag 16 december 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub stemt Lieke niet weg omdat hij dat simpelweg niet mag van "achter"
Eensch.quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Eeen héééééél klein beetje dan....
Nathalie is net als Nena: Ubercategorie...
[ afbeelding ]
Daar heoft hij dan toch niet om te liegen. Jaap heeft een veel betere reden om Lieke niet weg tes temmen. Jaap zal zijn backup denk ik niet allee vertrouwen op alcoholist Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub stemt Lieke niet weg omdat hij dat simpelweg niet mag van "achter"
maakt niet uit. Na 24 MAG hij weg. Hij MOET niet.quote:Op zondag 16 december 2007 00:01 schreef noucky het volgende:
Laten ze maar lekker door ruzien, ondertussen vergeet Huub nog steeds het intrekken van de 24-uur
Gelukkig tettert Huub er nooit doorheen en laat hij Lieke altijd uitpraten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef Ziet het volgende:
lieke zit er de hele tijd doorheen te tetteren
hij mag zijn verhaal niet afmaken nu, ze wil even reageren
en of hij anders wil dat ze wegloopt
huub: ja loop asjeblieft weg
Okee... Moeilijk je voor te stellen dat het er 300 zijn, maar ja.quote:Op zondag 16 december 2007 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh helaasWas voor mij niet te zien.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef chufi het volgende:
Hedda voelt zich nie top haar gemak bij Huub !
Dàt is wel een ijzersterke...............quote:Op zondag 16 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Huub zegt dat er nog 2 andere teringlijers in de villa zijn die haar van alles shit hebben aangedaan, en Lieke daarom niet weg zal stemmen.
Lieke is haar aanranders liever dankbaar.
Dát noem ik vriendschapquote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat een fles champie regelen voor Huub en Hedda voor in de jacuzzi..
Ze wordt nu ook grandioos misbruikt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef chufi het volgende:
Best interessant om te zien dat aantrekkingskracht blijkbaar zwaarder weegt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef chufi het volgende:
Denk wel bij Huub maar niet op Tvquote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef chufi het volgende:
mooi om te zienquote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef chufi het volgende:
350 om precies te zijn!quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wachten is op de bedscene...quote:Op zondag 16 december 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wordt nu ook grandioos misbruikt.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:10 schreef chufi het volgende:
Less than 1 hour to go ! End of Huub's 24!
quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:![]()
[..]
Gelukkig tettert Huub er nooit doorheen en laat hij Lieke altijd uitpraten.
Amanda en Brian hoeven geen oliebollen te leveren...........quote:Op zondag 16 december 2007 00:10 schreef schatje het volgende:
Huub en Lieke hebben in ieder geval oliebollen geleverd. Dat kun je van Amanda en Brian niet zeggen.
Die 50 deed Amanda met grote waarschijnlijkheid al eerder in de pot. Ik zag dat ze er iets in stopte, het klonk als 1 fiche.quote:Op zondag 16 december 2007 00:10 schreef Dark het volgende:
[..]
350 om precies te zijn!
150 zus van Amanda - 1 uur
150 Kenny en Netty - elk een half uur
50 collectcall Mananda
quote:Op zondag 16 december 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeer belangrijk! Denk niet dat dat zal gebeuren, zelfs de Jensen uitzending is nóg niet vertoond.quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Morgen Tamara in dat hok, bitte!
Ik hoop dat Huub wel zijn 24 uur intrekt voor 01.00 uur.quote:
Godverdommequote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
Er mag geen alcohol meer gedronken worden...
Ik ben er zo klaar mee. Ik heb ook m'n principes. Ik wil niet horen dat ik mezelf de villa heb ingeneukt.quote:
Ze moeten stoppen met drinken... het wordt tè gezellig blijkbaar.quote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef Deisyy het volgende:
De telefoon gaat.... ik hoop om te zeggen dat Raggel moet stoppen met zingen.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okeequote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die 50 deed Amanda met grote waarschijnlijkheid al eerder in de pot. Ik zag dat ze er iets in stopte, het klonk als 1 fiche.
Door Huub of door de redactie. Alles om Lieke gek te krijgen.quote:
Beetje jammer.quote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef Clank het volgende:
Er mag geen alcohol meer mogen worden gedronken.
Stomme kutredactiequote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze moeten stoppen met drinken... het wordt tè gezellig blijkbaar.
Ach je bent in dat geval pas echt af als je de poort uitgelopen bent.quote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub wel zijn 24 uur intrekt voor 01.00 uur.
Lieke was al gek voor ze de kooi in ging.quote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door Huub of door de redactie. Alles om Lieke gek te krijgen.
Ik vind het een top idee. Van mij mag Hedda nog wel langer blijven.quote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer, het kan mij daar niet gezelig genoeg zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze moeten stoppen met drinken... het wordt tè gezellig blijkbaar.
Dat weet je zeker? Volgens mij is het zo dat je je 24 uur officieel moet intrekken.quote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach je bent in dat geval pas echt af als je de poort uitgelopen bent.
Waar is BSOL?quote:Op zondag 16 december 2007 00:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet je zeker? Volgens mij is het zo dat je je 24 uur officieel moet intrekken.
Raggel, wat betekent dat?quote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef Deisyy het volgende:
De telefoon gaat.... ik hoop om te zeggen dat Raggel moet stoppen met zingen.
Alles voor de media hè? Ook met de benen wijd liggen. En nu de mevrouw 'ik heb zo m'n pricipes' uithangen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:14 schreef marky het volgende:
[..]
Lieke was al gek voor ze de kooi in ging.
Ze is goed overtuigd door deze of genequote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
van mij ook !!!!!!!quote:Op zondag 16 december 2007 00:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het een top idee. Van mij mag Hedda nog wel langer blijven.
tis gewoon een mediahoerquote:Op zondag 16 december 2007 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Alles voor de media hè? Ook met de benen wijd liggen. En nu de mevrouw 'ik heb zo m'n pricipes' uithangen.
Dat is de naam die die pisbutler zich aanmeet als hij in drag gaat : Rachelquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik snap sowieso al niet waar ze zich mee bemoeit, maar iedereen hier schijnt het helemaal geweldig te vinden. Maar o wee als er een buitenstaander, die op de hand van Brian of amanda is, en zich ermee gaat bemoeien, dan wordt er wel schande van gesproken.
Het lijkt wel of Huub in zijn eentje de confrontatie niet aandurfde en daarom Hedda heeft meegenomen.
Is dat zo? Moet dat ingetrokken worden, ik las tig cossen terug dat je weg kan, maar niet weg hoeftquote:Op zondag 16 december 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Over 45 minuten ofzo loopt idd zijn 24 uur af, kan hij lekker met Hedda vertrekken
Jawel wantt ze heeft toegelaten dat Hedda in de kooi komt vanavond/vanachtquote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
ja want ligt t weer aan Flens
Nu niet zeker?
gaat verder bijlezen
Oliebollen staat voor televisie leveren nu met feestdagen voor deur. De kijkcijfers moeten weer omhoog.quote:
Ze roept hemquote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda is Brian weer kwijt. Het hokje is toch om de hoek? Pammetjestijd......
Da's nou tv maken.quote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Wat heeft Lieke een belachelijk dramatische muziek op staan.
Ja, ik ben er. M'n bezoek is juist vertrokken.quote:
''oliebollen''quote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
voor liekequote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Is ook zo.Jaap en Huub hadden alles uitgezocht.quote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Is dat zo? Moet dat ingetrokken worden, ik las tig cossen terug dat je weg kan, maar niet weg hoeft
Dat weet ik, het ging mij om het woord Raggel.quote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Oliebollen staat voor televisie leveren nu met feestdagen voor deur. De kijkcijfers moeten weer omhoog.
Dit na een gesprek met de Febo in het kantoor. Ze kwam toen met oliebollen terug.
Een echt loop maarweer weg muziekje.... om daarna weer heerlijk te zwelgen in zelfmedelijden....quote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben er. M'n bezoek is juist vertrokken.
De vraag was "Dat weet je zeker? Volgens mij is het zo dat je je 24 uur officieel moet intrekken.".
Huub heeft daar gisteren aan Japio uitleg over gegeven. De 24-uur is een bedenktijd waarin je moet besluiten of je wel of niet uit de villa vertrekt. Die bedenktijd op zichzelf hoef niet niet in te trekken; Je moet wel de beslissing nemen of je vertrekt of niet. Gewoon in bed gaan liggen is al voldoende om aan te tonen dat je blijft.
Ze moet toch watquote:Op zondag 16 december 2007 00:22 schreef schatje het volgende:
En zure Lieke weer janken.
Ja precies, dat bedoel ik. Dat mens houdt zichzelf zo voor de gek (ook met die reiki die hartstikke slecht voor haar is).quote:Op zondag 16 december 2007 00:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Een echt loop maarweer weg muziekje.... om daarna weer heerlijk te zwelgen in zelfmedelijden....
Jammer dat Jaap haar niet weg zal stemmen.
'kijk es hoe zielig ik ben'quote:Op zondag 16 december 2007 00:22 schreef schatje het volgende:
En zure Lieke weer janken.
Nee 450 punten voor Brian en Amanda, bij een verjaardag mag je maar maximaal 3 personen hebben, Nadia was er ook nog een uur. De 50 voorhet bellen vanmiddag was dacht ik al betaald.quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat BSOL het zegt is het waar? Ik kan me herrinneren dat Jaap daar een spelletje van maakte.quote:
Gisteren las ik in een Cos dat ze het jammer vond dat de popo om de populariteit ging, en niet om de uitstraling.............quote:Op zondag 16 december 2007 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Alles voor de media hè? Ook met de benen wijd liggen. En nu de mevrouw 'ik heb zo m'n pricipes' uithangen.
Dat Nena roepen is lang terug!quote:Op zondag 16 december 2007 00:25 schreef Ziet het volgende:
ze zitten nu te vertellen wat ie terug heeft gezien
dat ie een kwartier lang 'neeeena' heeft staan te roepen
dat ze in de haard stonden
vet lachen, vond ie het
Inderdaad geen krenten aubquote:Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef chufi het volgende:
FF straight ! Oliebollen alleen naturel Pls !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |