Ik ben er zo klaar mee. Ik heb ook m'n principes. Ik wil niet horen dat ik mezelf de villa heb ingeneukt.quote:
Ze moeten stoppen met drinken... het wordt tè gezellig blijkbaar.quote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef Deisyy het volgende:
De telefoon gaat.... ik hoop om te zeggen dat Raggel moet stoppen met zingen.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wordt nu ook grandioos misbruikt.
Okeequote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die 50 deed Amanda met grote waarschijnlijkheid al eerder in de pot. Ik zag dat ze er iets in stopte, het klonk als 1 fiche.
Door Huub of door de redactie. Alles om Lieke gek te krijgen.quote:
Beetje jammer.quote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef Clank het volgende:
Er mag geen alcohol meer mogen worden gedronken.
Stomme kutredactiequote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze moeten stoppen met drinken... het wordt tè gezellig blijkbaar.
Ach je bent in dat geval pas echt af als je de poort uitgelopen bent.quote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub wel zijn 24 uur intrekt voor 01.00 uur.
Lieke was al gek voor ze de kooi in ging.quote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door Huub of door de redactie. Alles om Lieke gek te krijgen.
Ik vind het een top idee. Van mij mag Hedda nog wel langer blijven.quote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door Huub of door de redactie. Alles om Lieke gek te krijgen.
Jammer, het kan mij daar niet gezelig genoeg zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze moeten stoppen met drinken... het wordt tè gezellig blijkbaar.
Dat weet je zeker? Volgens mij is het zo dat je je 24 uur officieel moet intrekken.quote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach je bent in dat geval pas echt af als je de poort uitgelopen bent.
Waar is BSOL?quote:Op zondag 16 december 2007 00:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet je zeker? Volgens mij is het zo dat je je 24 uur officieel moet intrekken.
Raggel, wat betekent dat?quote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef Deisyy het volgende:
De telefoon gaat.... ik hoop om te zeggen dat Raggel moet stoppen met zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |