Alles voor de media hè? Ook met de benen wijd liggen. En nu de mevrouw 'ik heb zo m'n pricipes' uithangen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:14 schreef marky het volgende:
[..]
Lieke was al gek voor ze de kooi in ging.
Ze is goed overtuigd door deze of genequote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door Huub of door de redactie. Alles om Lieke gek te krijgen.
van mij ook !!!!!!!quote:Op zondag 16 december 2007 00:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het een top idee. Van mij mag Hedda nog wel langer blijven.
tis gewoon een mediahoerquote:Op zondag 16 december 2007 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Alles voor de media hè? Ook met de benen wijd liggen. En nu de mevrouw 'ik heb zo m'n pricipes' uithangen.
Dat is de naam die die pisbutler zich aanmeet als hij in drag gaat : Rachelquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik snap sowieso al niet waar ze zich mee bemoeit, maar iedereen hier schijnt het helemaal geweldig te vinden. Maar o wee als er een buitenstaander, die op de hand van Brian of amanda is, en zich ermee gaat bemoeien, dan wordt er wel schande van gesproken.
Het lijkt wel of Huub in zijn eentje de confrontatie niet aandurfde en daarom Hedda heeft meegenomen.
Is dat zo? Moet dat ingetrokken worden, ik las tig cossen terug dat je weg kan, maar niet weg hoeftquote:Op zondag 16 december 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Over 45 minuten ofzo loopt idd zijn 24 uur af, kan hij lekker met Hedda vertrekken
Jawel wantt ze heeft toegelaten dat Hedda in de kooi komt vanavond/vanachtquote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
ja want ligt t weer aan Flens
Nu niet zeker?
gaat verder bijlezen
Oliebollen staat voor televisie leveren nu met feestdagen voor deur. De kijkcijfers moeten weer omhoog.quote:
Ze roept hemquote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda is Brian weer kwijt. Het hokje is toch om de hoek? Pammetjestijd......
Da's nou tv maken.quote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Wat heeft Lieke een belachelijk dramatische muziek op staan.
Ja, ik ben er. M'n bezoek is juist vertrokken.quote:
''oliebollen''quote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Wat heeft Lieke een belachelijk dramatische muziek op staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |