ik snap wel wat ze bedoelt. Dat vriendinnentoontje, dat meisjesonderelkaargedoe van Lieke is echt heel vreselijk. Omdat Lieke maar blijft roepen hoe nep Huub is, nou, ze kan er zelf dus ook wat vanquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef ruby het volgende:
Beetje onzin dat Lieke Hedda niet op haar manier mag begroeten.
Of het nou nep is of niet.
Sssh...dalijk breng je ome John nog op ideeen en gaat ie DGK gebruiken om allerlei aandachtsgeile wannabe-acteurs een podium te geven als gastspelerquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hedda doet een auditie voor een toneelschool ergens.....
Natuurlijk snapt ze Hedda niet. Anders had Lieke waarschijnlijk Huub ook wel begrepen.quote:
Ik ben rukmæster.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
Dankje Nick. Ik hoop voor jezelf dat je net zo snel kan rukken als dat je topics kan openen
.
Dat kan ook niet anders, omdat ze precies hetzelfde heeft meegemaakt als Lieke. Ze zouden eigenlijk op één lijn moeten zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
Hedda vindt het toch lastig om Huub te verdedigen.
Ze geeft Lieke soms gelijk, t is zo dom met hem me te zijn gegaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
Hedda vindt het toch lastig om Huub te verdedigen.
De vrouwelijke anatomie is je ook al wat vreemd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben rukmæster.
Je moeder heeft nog les van me gehad
Ik ook niet. Ik snap sowieso al niet waar ze zich mee bemoeit, maar iedereen hier schijnt het helemaal geweldig te vinden. Maar o wee als er een buitenstaander, die op de hand van Brian of amanda is, en zich ermee gaat bemoeien, dan wordt er wel schande van gesproken.quote:
nouja, wat jij in de OP schreef, zo ongeveerquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vertel dan even wat er gebeurd ofzo
Dit is geen scquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben rukmæster.
Je moeder heeft nog les van me gehad
Ze mocht op mij oefenenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
De vrouwelijke anatomie is je ook al wat vreemd?
Dus dat!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Lieke heeft zich de villa ingenaaid klaar.........
moeten daar zóveel woorden aan vuil gemaakt worden,
alle programma's waar ze haar wilde hebben deed ze aan mee,
als ze maaien moest vreten voor geld en zendtijd dan vrat ze maaien
dus een wippie maken was vergeleken daarbij een fluitje van een cent
toch?
Nee naar mijquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hedda moet naar Ian_Nick......zo snel mogelijk
Ze draait naar Lieke toe, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:53 schreef yvonne het volgende:
Hmmmz, Hedda begint ook wat vaag te lullen.
Huub had 8 uur vrij omdat hij een jaar in DGK zit. Huub heeft gebeld dat hij niet terugkwam (waar niemand bijna intrapte)quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:50 schreef denthemen het volgende:
Ben pas net terug, lees dingen dat Huub weggaat en zo, maar is hij nou al weg of blijft hij toch?
Sorry voor het feit dat ik al de 300e ben die het vraagt waarschijnlijk
Ach, nog maar een paar minuutjes dan wordt ze weer anaal genomen. Mooie afsluiting van haar verjaardag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
wel rot voor mannie, ze is nog steeds jarig, hoor...
i
thanks!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft kwijl bij zijn bovenlip.
toch!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Lieke heeft zich de villa ingenaaid klaar.........
moeten daar zóveel woorden aan vuil gemaakt worden,
alle programma's waar ze haar wilde hebben deed ze aan mee,
als ze maaien moest vreten voor geld en zendtijd dan vrat ze maaien
dus een wippie maken was vergeleken daarbij een fluitje van een cent
toch?
Huub krijgt nu de wind van voren van Hedda en begint te flippenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hedda moet naar Ian_Nick......zo snel mogelijk
Nou ik zal beginnen, Amanda is geil, Lieke is een hoer, Brain is een vrouwenhater, Selene is een kutje, Luc een lamlulletje en Jaap een mee loper. Huub is de King of the world.....dat is het een beetje. Daar hoef je geen steams voor te nemen hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vertel dan even wat er gebeurd ofzo
Some things never changequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, nog maar een paar minuutjes dan wordt ze weer anaal genomen. Mooie afsluiting van haar verjaardag.
da's dan ook weer zo. het blijft zuur, toch wel...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, nog maar een paar minuutjes dan wordt ze weer anaal genomen. Mooie afsluiting van haar verjaardag.
Wel boeiende streams.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze draait naar Lieke toe, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |