Ook eens, en andersom ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Joris en anderen vonden dus dat Lieke Huub sloopt.
Eens.
hoe weet jij dat nu, tiener?quote:Op zondag 16 december 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
Lijkt wel of ze 15 jaar ongelukkig getrouwd zijn
quote:
Vanwege de woorden "twee andere klootzakken"?quote:Op zondag 16 december 2007 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Jippieeeeeeeeee Huub heeft het dus ook voorzien op Brian en Amanda.Hij weet alles dus.
En dat is slechts gebaseerd op de uitspraak die Liek vanavond tov Janice heeft gemakt ! En Huub zei erder dat ie geen streams of zo had gezien !quote:Op zondag 16 december 2007 00:01 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is dus vooral pissed over het feit dat Lieke hem eruit stemt en dat tegen iemand anders zegt.
jij kijkt de hele dag. Jij moet toch ook die tig keer hebben gezien dat huub lieke afviel tegenover Brian en Amanda? Was er ook niet een keer bijv dat Huub zei dat Lieke niet mee mocht eten?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:59 schreef beequeen het volgende:
Huub valt Lieke af wanneer het hem uitkomt.....is het niet omgekeerd?
Eeen héééééél klein beetje dan....quote:Op zondag 16 december 2007 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
Hedda lijkt wel een beetje op Nathalie trouwens
We zijn het een keer eens. Ik heb ook het idee dat Hedda is meegenomen om Lieke eens lekker af te zeiken.quote:Op zondag 16 december 2007 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind juist dat Lieke volledig gesloopt is door Huubje.....zoals Huubje alles om zich heen sloopt.
Neh helaasquote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk. Je weet zeker niet hoeveel? Het zouden er 300 moeten zijn.
Ok, dan verzin ik dat het moet van achter ( lieke er uit stemmen) en dat Held Huub het daarom juist niet doetquote:Op zondag 16 december 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub stemt Lieke niet weg omdat hij dat simpelweg niet mag van "achter"
Eensch.quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Eeen héééééél klein beetje dan....
Nathalie is net als Nena: Ubercategorie...
[ afbeelding ]
Daar heoft hij dan toch niet om te liegen. Jaap heeft een veel betere reden om Lieke niet weg tes temmen. Jaap zal zijn backup denk ik niet allee vertrouwen op alcoholist Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub stemt Lieke niet weg omdat hij dat simpelweg niet mag van "achter"
maakt niet uit. Na 24 MAG hij weg. Hij MOET niet.quote:Op zondag 16 december 2007 00:01 schreef noucky het volgende:
Laten ze maar lekker door ruzien, ondertussen vergeet Huub nog steeds het intrekken van de 24-uur
Gelukkig tettert Huub er nooit doorheen en laat hij Lieke altijd uitpraten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef Ziet het volgende:
lieke zit er de hele tijd doorheen te tetteren
hij mag zijn verhaal niet afmaken nu, ze wil even reageren
en of hij anders wil dat ze wegloopt
huub: ja loop asjeblieft weg
Okee... Moeilijk je voor te stellen dat het er 300 zijn, maar ja.quote:Op zondag 16 december 2007 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh helaasWas voor mij niet te zien.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef chufi het volgende:
Hedda voelt zich nie top haar gemak bij Huub !
Dàt is wel een ijzersterke...............quote:Op zondag 16 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Huub zegt dat er nog 2 andere teringlijers in de villa zijn die haar van alles shit hebben aangedaan, en Lieke daarom niet weg zal stemmen.
Lieke is haar aanranders liever dankbaar.
Dát noem ik vriendschapquote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat een fles champie regelen voor Huub en Hedda voor in de jacuzzi..
Ze wordt nu ook grandioos misbruikt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef chufi het volgende:
Best interessant om te zien dat aantrekkingskracht blijkbaar zwaarder weegt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef chufi het volgende:
Denk wel bij Huub maar niet op Tvquote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef chufi het volgende:
mooi om te zienquote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef chufi het volgende:
350 om precies te zijn!quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wachten is op de bedscene...quote:Op zondag 16 december 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wordt nu ook grandioos misbruikt.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:10 schreef chufi het volgende:
Less than 1 hour to go ! End of Huub's 24!
quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:![]()
[..]
Gelukkig tettert Huub er nooit doorheen en laat hij Lieke altijd uitpraten.
Amanda en Brian hoeven geen oliebollen te leveren...........quote:Op zondag 16 december 2007 00:10 schreef schatje het volgende:
Huub en Lieke hebben in ieder geval oliebollen geleverd. Dat kun je van Amanda en Brian niet zeggen.
Die 50 deed Amanda met grote waarschijnlijkheid al eerder in de pot. Ik zag dat ze er iets in stopte, het klonk als 1 fiche.quote:Op zondag 16 december 2007 00:10 schreef Dark het volgende:
[..]
350 om precies te zijn!
150 zus van Amanda - 1 uur
150 Kenny en Netty - elk een half uur
50 collectcall Mananda
quote:Op zondag 16 december 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeer belangrijk! Denk niet dat dat zal gebeuren, zelfs de Jensen uitzending is nóg niet vertoond.quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Morgen Tamara in dat hok, bitte!
Ik hoop dat Huub wel zijn 24 uur intrekt voor 01.00 uur.quote:
Godverdommequote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
Er mag geen alcohol meer gedronken worden...
Ik ben er zo klaar mee. Ik heb ook m'n principes. Ik wil niet horen dat ik mezelf de villa heb ingeneukt.quote:
Ze moeten stoppen met drinken... het wordt tè gezellig blijkbaar.quote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef Deisyy het volgende:
De telefoon gaat.... ik hoop om te zeggen dat Raggel moet stoppen met zingen.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okeequote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die 50 deed Amanda met grote waarschijnlijkheid al eerder in de pot. Ik zag dat ze er iets in stopte, het klonk als 1 fiche.
Door Huub of door de redactie. Alles om Lieke gek te krijgen.quote:
Beetje jammer.quote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef Clank het volgende:
Er mag geen alcohol meer mogen worden gedronken.
Stomme kutredactiequote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze moeten stoppen met drinken... het wordt tè gezellig blijkbaar.
Ach je bent in dat geval pas echt af als je de poort uitgelopen bent.quote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub wel zijn 24 uur intrekt voor 01.00 uur.
Lieke was al gek voor ze de kooi in ging.quote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door Huub of door de redactie. Alles om Lieke gek te krijgen.
Ik vind het een top idee. Van mij mag Hedda nog wel langer blijven.quote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer, het kan mij daar niet gezelig genoeg zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze moeten stoppen met drinken... het wordt tè gezellig blijkbaar.
Dat weet je zeker? Volgens mij is het zo dat je je 24 uur officieel moet intrekken.quote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach je bent in dat geval pas echt af als je de poort uitgelopen bent.
Waar is BSOL?quote:Op zondag 16 december 2007 00:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet je zeker? Volgens mij is het zo dat je je 24 uur officieel moet intrekken.
Raggel, wat betekent dat?quote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef Deisyy het volgende:
De telefoon gaat.... ik hoop om te zeggen dat Raggel moet stoppen met zingen.
Alles voor de media hè? Ook met de benen wijd liggen. En nu de mevrouw 'ik heb zo m'n pricipes' uithangen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:14 schreef marky het volgende:
[..]
Lieke was al gek voor ze de kooi in ging.
Ze is goed overtuigd door deze of genequote:Op zondag 16 december 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
van mij ook !!!!!!!quote:Op zondag 16 december 2007 00:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het een top idee. Van mij mag Hedda nog wel langer blijven.
tis gewoon een mediahoerquote:Op zondag 16 december 2007 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Alles voor de media hè? Ook met de benen wijd liggen. En nu de mevrouw 'ik heb zo m'n pricipes' uithangen.
Dat is de naam die die pisbutler zich aanmeet als hij in drag gaat : Rachelquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik snap sowieso al niet waar ze zich mee bemoeit, maar iedereen hier schijnt het helemaal geweldig te vinden. Maar o wee als er een buitenstaander, die op de hand van Brian of amanda is, en zich ermee gaat bemoeien, dan wordt er wel schande van gesproken.
Het lijkt wel of Huub in zijn eentje de confrontatie niet aandurfde en daarom Hedda heeft meegenomen.
Is dat zo? Moet dat ingetrokken worden, ik las tig cossen terug dat je weg kan, maar niet weg hoeftquote:Op zondag 16 december 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Over 45 minuten ofzo loopt idd zijn 24 uur af, kan hij lekker met Hedda vertrekken
Jawel wantt ze heeft toegelaten dat Hedda in de kooi komt vanavond/vanachtquote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
ja want ligt t weer aan Flens
Nu niet zeker?
gaat verder bijlezen
Oliebollen staat voor televisie leveren nu met feestdagen voor deur. De kijkcijfers moeten weer omhoog.quote:
Ze roept hemquote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda is Brian weer kwijt. Het hokje is toch om de hoek? Pammetjestijd......
Da's nou tv maken.quote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Wat heeft Lieke een belachelijk dramatische muziek op staan.
Ja, ik ben er. M'n bezoek is juist vertrokken.quote:
''oliebollen''quote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
voor liekequote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Is ook zo.Jaap en Huub hadden alles uitgezocht.quote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Is dat zo? Moet dat ingetrokken worden, ik las tig cossen terug dat je weg kan, maar niet weg hoeft
Dat weet ik, het ging mij om het woord Raggel.quote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Oliebollen staat voor televisie leveren nu met feestdagen voor deur. De kijkcijfers moeten weer omhoog.
Dit na een gesprek met de Febo in het kantoor. Ze kwam toen met oliebollen terug.
Een echt loop maarweer weg muziekje.... om daarna weer heerlijk te zwelgen in zelfmedelijden....quote:Op zondag 16 december 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben er. M'n bezoek is juist vertrokken.
De vraag was "Dat weet je zeker? Volgens mij is het zo dat je je 24 uur officieel moet intrekken.".
Huub heeft daar gisteren aan Japio uitleg over gegeven. De 24-uur is een bedenktijd waarin je moet besluiten of je wel of niet uit de villa vertrekt. Die bedenktijd op zichzelf hoef niet niet in te trekken; Je moet wel de beslissing nemen of je vertrekt of niet. Gewoon in bed gaan liggen is al voldoende om aan te tonen dat je blijft.
Ze moet toch watquote:Op zondag 16 december 2007 00:22 schreef schatje het volgende:
En zure Lieke weer janken.
Ja precies, dat bedoel ik. Dat mens houdt zichzelf zo voor de gek (ook met die reiki die hartstikke slecht voor haar is).quote:Op zondag 16 december 2007 00:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Een echt loop maarweer weg muziekje.... om daarna weer heerlijk te zwelgen in zelfmedelijden....
Jammer dat Jaap haar niet weg zal stemmen.
'kijk es hoe zielig ik ben'quote:Op zondag 16 december 2007 00:22 schreef schatje het volgende:
En zure Lieke weer janken.
Nee 450 punten voor Brian en Amanda, bij een verjaardag mag je maar maximaal 3 personen hebben, Nadia was er ook nog een uur. De 50 voorhet bellen vanmiddag was dacht ik al betaald.quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat BSOL het zegt is het waar? Ik kan me herrinneren dat Jaap daar een spelletje van maakte.quote:
Gisteren las ik in een Cos dat ze het jammer vond dat de popo om de populariteit ging, en niet om de uitstraling.............quote:Op zondag 16 december 2007 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Alles voor de media hè? Ook met de benen wijd liggen. En nu de mevrouw 'ik heb zo m'n pricipes' uithangen.
Dat Nena roepen is lang terug!quote:Op zondag 16 december 2007 00:25 schreef Ziet het volgende:
ze zitten nu te vertellen wat ie terug heeft gezien
dat ie een kwartier lang 'neeeena' heeft staan te roepen
dat ze in de haard stonden
vet lachen, vond ie het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |