Lieke weet het zeker, dat Huub terugkomt!quote:
Ik had ook gewoon 'kutwijf' kunnen schrijven. Het vertrek van Huub, als het echt is (en dat denk ik), is niet in de laatste plaats aan haar te danken.quote:
Haar jongste zus. Heeft opgesloten gezeten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:30 schreef Myriam1978 het volgende:
welk zus is dit?
Ik hoop eigenlijk dat hij haar zegt tegen haar te zullen spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Py het volgende:
Als Huub voldoet aan het verwachtingspatroon dan stapt hij vanavond half bezopen de villa binnen en gaat ruzie maken met Lieke vanwege de manier waarop ze reageerde op het telefoontje.
Ik ben heel benieuwd voor wie Jaap dan zal kiezen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij haar zegt tegen haar te zullen spelen.
Met Martin Broziusquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef Py het volgende:
Wat doet die Janice daar nu weer?![]()
Tis de stuif ' s Inn geworden daaro.
Tuurlijk, normaal gesproken verschijnt er iets op de plasma maar we hebben het over het kindje van God.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk even wat doorgeven in het buitenlands...
Denk dat ze daar gruwelijk veel last van heeft inderdaad!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:30 schreef schatje het volgende:
Die 10% voor Lieke en 52% voor Huub zit Lieke nog steeds niet lekker.
niet die met de hersenschudding toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Haar jongste zus. Heeft opgesloten gezeten.
Maar waarom? Omdat er liefde in de weg zit om het spel te spelen tegen haar? Of omdat Lieke staads vaker door zijn gelul heen prikt? Of ...?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon 'kutwijf' kunnen schrijven. Het vertrek van Huub, als het echt is (en dat denk ik), is niet in de laatste plaats aan haar te danken.
Kenneth GEEN spelinformatie, stond op de plasma!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk even wat doorgeven in het buitenlands...
Dat is de oudste. Zij is weer terug bij die vriend die haar die hersenschudding bezorgde waardoor ze half verlamd raakte.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
niet die met de hersenschudding toch?
Te laatquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Kenneth GEEN spelinformatie, stond op de plasma!
Dat was dus een hersenbloeding, leuk vriendje maar goed genoeg voor een volgende ronde.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is de oudste. Zij is weer terug bij die vriend die haar die hersenschudding bezorgde waardoor ze half verlamd raakte.
Wat ik begreep doelde Kenneth op het douche incident. Dat Huub dat regelmatig aanhaalt en dat Brian dus dan niet goed overkomt op TV.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Kenneth heeft het met Brian over het bedincident. Hij is bang dat Huub dat gezien heeft en het tegen hem gaat gebruiken. Kenny weet niet dat dat niet mag van de FEBO?
Hij moet toch beter op gaan letten.
Naar huisquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef Myriam1978 het volgende:
En waar is Nadia gebleven?
Ken wees overduidelijk naar het bed, het doucheincident is volgens mij al iets te lang geleden in de ogen van Ken en Netty.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat ik begreep doelde Kenneth op het douche incident. Dat Huub dat regelmatig aanhaalt en dat Brian dus dan niet goed overkomt op TV.
"het is niet zwart maken" maar Brian moet wel denken aan zijn beeldvorming.
Snap ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
5 minuten COS.
Enige tijd geleden belde Huub Jaap om te vragen of die zijn koffers wil pakken: Huub komt niet terug.
Door de overige bewoners werd dit lacherig terzijde geschoven: een grap van Huub. Lieke werd zelfs kwaad dat ze zo onder druk werd gezet.
Alsje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:40 schreef Dark het volgende:
Luc heeft een interview bij Optimaal FM?
Nooit van gehoord!
Gelukkig is er Idolsquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Er kan nog meer bij, Wicawdo.....ze maken het de streamers weer moeilijk vanavond.
goed gezegd amandaquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:43 schreef Dark het volgende:
Amanda tegen Danielle - Huub wil gewoon aandacht, dat kleine dwergje, hij gaat helemaal niet weg!
Thnx dearquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://www.optimaalfm.nl/
Duurt nog zo lang * pruillip*quote:
Het was toch een hersenbloeding?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is de oudste. Zij is weer terug bij die vriend die haar die hersenschudding bezorgde waardoor ze half verlamd raakte.
hoezo?quote:
Heb geen medelijden met haar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:41 schreef STAP01 het volgende:
Door dat misselijkmakende gesprekje tussen Brian en zn broer weet ik zeker dat Brain Amanda zo verschrikkelijk gebruikt! Arm kind.
Ze mocht maar een uurtje blijven, thank God.quote:
Binnenkort hebben we alleen nog maar koetjes en kalfjesquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:51 schreef Py het volgende:
Jaap en Lieke zien we niet weer terug.
We moeten het met de koetjes en kalfjes doen.
Yep, en Dennis heeft het nog niet gedaan maar dat komt nog....quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Las ik nou echt dat Nadia de naam Dennis op haar buik heeft laten tatoëren? Zeker op de plek waar Brooke had moeten zitten?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, en Dennis heeft het nog niet gedaan maar dat komt nog....
Begin er ook steeds meer in te gelovenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Binnenkort hebben we alleen nog maar koetjes en kalfjes
Maar het is niet waar, Huub lult uit zijn nek, hij komt terug, 100% - Amanda
eigenlijk had ze de verscheurde echo-foto weer met plakband aan elkaar geplakt, die meegenomen naar de tatoo-shop en die foto ter hoogte van dr baarmoeder op dr buik laten tatoeeren, met de naam van dennix erbij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Las ik nou echt dat Nadia de naam Dennis op haar buik heeft laten tatoëren? Zeker op de plek waar Brooke had moeten zitten?
Wat ik niet zo goed snap..........quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heb geen medelijden met haar.Ik heb het douche filmpje gezien, en als je je zo laat behandelen dan verdien je niet beter. We leven potdorrie niet meer in de jaren 50.
martin brozius deed 'ren je rot!'quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn kinderhart!![]()
Ria Bremer was van Stuif es In....![]()
zijn die gasten allemaal al opgerot?
8 Uur moet hij toch weer binnen zijn? Helaas moet ik dat missen, ik krijg visite.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
[..]
Begin er ook steeds meer in te geloven
Ben wel benieuwd hóe hij binnen gaat komen.
Het zou wel eens een night to remember kunnen worden als hij weer binnenstapt.
Lekker laten zo!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
eigenlijk had ze de verscheurde echo-foto weer met plakband aan elkaar geplakt, die meegenomen naar de tatoo-shop en die foto ter hoogte van dr baarmoeder op dr buik laten tatoeeren, met de naam van dennix erbij.
het vreemdste aan nadia vind ik nog steeds dat zij zelf niet in de gaten heeft dat ze een complete randdebiel is.
Hij zou de koffers op laten halen, dus of we hem nog zien...quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
[..]
Begin er ook steeds meer in te geloven
Ben wel benieuwd hóe hij binnen gaat komen.
Het zou wel eens een night to remember kunnen worden als hij weer binnenstapt.
Wederom: Whaaaahaaaaaquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
eigenlijk had ze de verscheurde echo-foto weer met plakband aan elkaar geplakt, die meegenomen naar de tatoo-shop en die foto ter hoogte van dr baarmoeder op dr buik laten tatoeeren, met de naam van dennix erbij.
het vreemdste aan nadia vind ik nog steeds dat zij zelf niet in de gaten heeft dat ze een complete randdebiel is.
Als het goed is, vertrekt hij om 8 uur uit Oldenzaal en is dan plusminus 10 uur in de kooi.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 Uur moet hij toch weer binnen zijn? Helaas moet ik dat missen, ik krijg visite.
Voel je niet opeens een onwijze migraine opkomen ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 Uur moet hij toch weer binnen zijn? Helaas moet ik dat missen, ik krijg visite.
Wie zegt dat hij nog langskomt? Hij zou zijn koffers laten ophalen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Als het goed is, vertrekt hij om 8 uur uit Oldenzaal en is dan plusminus 10 uur in de kooi.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Mocht hij echt niet terug komen dan is dat voor mij reden om nooit meer te kijken en zal dan na vanaond ook niet meer in dit forum te vinden zijn. Ik hoef niet te zien en te lezen hoe Brain de overwinning in zijn schoot geworpen krijgt. Mensen die alles cadeau krijgen verdienen dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou het wel heel jammer vinden als Huub niet terug komt, hoewel het af en toe een kleine etterbak en zuiger is brengt hij wel leven in de brouwerij. Aan de andere kant zou ik het wel een hele goede mop vinden, niemand verwacht dat hij weg blijft en zo zet hij ze allemaal te kakken.
Ja nu je het zegt, ik denk dat ik mijn schijnfamilie ff af ga bellenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voel je niet opeens een onwijze migraine opkomen ?
De bewoners van de villa!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij nog langskomt? Hij zou zijn koffers laten ophalen.
Waar haal je het vandaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
Inderdaad, als hij niet meer terug komt laat ik de streams voor wat het is, misschien hier af en toe nog eens mee lezen en/of posten, maar dat is omdat ik de Fokkers nog niet wil missenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mocht hij echt niet terug komen dan is dat voor mij reden om nooit meer te kijken en zal dan na vanaond ook niet meer in dit forum te vinden zijn. Ik hoef niet te zien en te lezen hoe Brain de overwinning in zijn schoot geworpen krijgt. Mensen die alles cadeau krijgen verdienen dat helemaal niet.
Was toch Luuc en Selenequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:04 schreef ruby het volgende:
Amanda: dat zijn mijn vriendjes, Lieke en Selene.
Wedden van niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Opletten of Brian en Amanda vanavond nog 300 contactpunten in de pot doen.
Ook, maar Amanda heeft een groot hart en is een gevoelsmensquote:
Huub en Lieke zijn idd in een machtstrijd verwikkeld. Lieke wil emotionele onafhankelijkheid maar wel samen het spel spelen. Huub wil pussy en dat ze doet wat hij zegt. Controle. Geen van tweeën geven ze een vinger toe.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zou de koffers op laten halen, dus of we hem nog zien...
Wat ik daarnet bedoelde is dat Lieke meer doet dan tegengas geven. Ze is een machtsstrijd aangegaan waarin er helemaal niets meer kan, zelfs geen fatsoenlijke omgang. Dat hou je als 'tegenstander' gewoon niet vol.
Maakt toch niet uit? Als Brian er 300 in die pot gooit heeft hij er nog een miljoen over.quote:
Ik zie het heel anders, maar laten we de discussie erover maar niet aan gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:06 schreef Py het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn idd in een machtstrijd verwikkeld. Lieke wil emotionele onafhankelijkheid maar wel samen het spel spelen. Huub wil pussy en dat ze doet wat hij zegt. Controle. Geen van tweeën geven ze een vinger toe.
Lieke wil zich na een paar maanden van totaal opgaan in elkaar zich losmaken. Ze vraagt daarbij wat afstand en begrip van Huub. Dat ze daarbij enorm zeikt en geregeld leegloopt is superirritant maar wel begrjpelijk.
Dan zal ik hem snel even gaan mailen: dat hij zo''n topgozer is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Wat heerlijk dat 2 zusjes elkaar weer gevonden hebben dmv DGK. Die kan Ome Sjon toch mooi op zijn conto bijschrijven.
In welke pot? Ik heb de hoop allang opgegeven dat ze dat zullen doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Opletten of Brian en Amanda vanavond nog 300 contactpunten in de pot doen.
het wachten is op de complete familie hereniging...mama ontbreekt nog..quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Wat heerlijk dat 2 zusjes elkaar weer gevonden hebben dmv DGK. Die kan Ome Sjon toch mooi op zijn conto bijschrijven.
Ik snap ook niet dat een man als John de Mol het prima lijkt te vinden dat straks een stuk Bijlmer-tuig er met z'n villa vandoor gaat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Als Brian er 300 in die pot gooit heeft hij er nog een miljoen over.
Je kan het ook anders zien. Tis niet DE waarheid, slechts een waarheid.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het heel anders, maar laten we de discussie erover maar niet aan gaan.
FF de Endstra tapes lezen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat een man als John de Mol het prima lijkt te vinden dat straks een stuk Bijlmer-tuig er met z'n villa vandoor gaat.
Wat denk je van de buren?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat een man als John de Mol het prima lijkt te vinden dat straks een stuk Bijlmer-tuig er met z'n villa vandoor gaat.
en ze ziet eruit als een derderangs hoerquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:12 schreef Dark het volgende:
Amanda klinkt als Nikkelen Nelis met al dat metaal om
Voor Huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:13 schreef Kinga het volgende:
Waarom maakt Lieke zich zo sjiek eigenlijk?
Das de deal van Holleeder! Johnny jr wordt met rust gelaten als de Kubatz clan de Kooi wint en zo wordt er weer een witte was gedraait !quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
En werkt het?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke weet het zeker, dat Huub terugkomt!
Niemand pakt zijn koffers
Huub speelt dit allemaal om lieke een hak te zetten!
Hij zei zelf dat hij het deed omdat hij met iemand van achter wilde praten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:14 schreef avonne het volgende:
waarom heeft Jaap 24 uur aangevraagd? Of wordt dat allemaal buiten beeld gehouden?
Na zijn zeggen omdat hij niet met halve zolen in het huis wil blijven,maar het zal net als Huub zijn tvmomentjes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:14 schreef avonne het volgende:
waarom heeft Jaap 24 uur aangevraagd? Of wordt dat allemaal buiten beeld gehouden?
Het is allemaal nogal wazig. Jaap heeft zijn 24 uur aangevraagd, Lieke daarna in gesprek met Lieke dat het allemaal fake is, SLquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:14 schreef avonne het volgende:
zou wel een giller zijn als het nou toch wel waar zou zijnquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:15 schreef Dark het volgende:
Amanda krijst - OLIEBOLLEN!!!!!!!! Op het bullshitverhaal van Huub!
Ik bedoel de echte buren, golfbaan enzo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die "buren" zijn ook allemaal loon-slaafjes van John.
Dark, dat stukje voor de komma doet me denken aan vervlogen tijden...quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat moet je aan Lieke vragen!
Ach, daar is ons Brookje.quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dark, dat stukje voor de komma doet me denken aan vervlogen tijden...
Liegen, bedriegen, chanteren, daar zijn ze goed in daar...quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
Jaap vertelt dus net dat hij 24 uur heeft aangevraagd omdat hij met iemand van achter wil praten.
Merkwaardig dat dat zo moet.
Die engerd brrrrrian lijjkt wel onschendbaar of het hokje kick er op. Ik snap het van die muts niet maar van het hokje al helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed snap..........
Het hokje bemoeid zich overal mee, bedtijd, spelinfo, drankgebruik, doktersbezoek en ga zo maar door, bewoners worden te pas en te onpas behandeld als kinderen, behalve als Brian Manny door de douche rost, dan zijn het volwassenen en verantwoordelijk voor hun eigen daden
Vreemd hè?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
Jaap vertelt dus net dat hij 24 uur heeft aangevraagd omdat hij met iemand van achter wil praten.
Merkwaardig dat dat zo moet.
Neentje...........ik mis haarquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was een favoriet uitspraakje van Nena![]()
Huub is vandaag 1 jaar en 4 dagen in het tv-programma DGKquote:
Hahaha zou wel lachen zijn als Huub inderdaad zijn koffers op laat sturen om vervolgens met diezelfde koffers weer het bordeel villa in te wandelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij nog langskomt? Hij zou zijn koffers laten ophalen.
350, 3500, 35000, zelfs 350.000 kan hij nog wel neertellen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:21 schreef diedirk het volgende:
350 de collect call van haar moeder is ook nog niet betaald
Dank je voor je moeitequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub is vandaag 1 jaar en 4 dagen in het tv-programma DGK
en mag net als Brian 25 september deed, 8 uur uit de kooi,
hij vroeg gisteravond zijn 24 uur aan en is nu op een
feestje wat zijn broer Joris organiseert.
maar belde naar de kooi om te zeggen dat hij niet meer terug komt.
in alle stilte, met een kater.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:20 schreef eeff het volgende:
Jeetje wat gebeurd er allemaal daar in dat huis!
Ik tune net in zonder streamsToch wel kut
Kan iemand me een klein verslagje doen![]()
Hoe is Huub het huis uit gegaan?
Jeeeeeez, het blijven stumperts.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:23 schreef Py het volgende:
Ze gaan een pop op het bordes zetten om Huub te verwelkomen.
Kunnen ze zelf lekker binnen blijven
Hoe creatiefquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:23 schreef Py het volgende:
Ze gaan een pop op het bordes zetten om Huub te verwelkomen.
Kunnen ze zelf lekker binnen blijven
Dat zou een geweldige practical joke zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hahaha zou wel lachen zijn als Huub inderdaad zijn koffers op laat sturen om vervolgens met diezelfde koffers weer het bordeel villa in te wandelen.
.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:18 schreef Kinga het volgende:
Wtf is dat oliebollen toch!
quote:Oliebollen (in Vlaanderen ook wel of smoutbollen of smoutebollen genoemd) zijn een traditioneel gefrituurd gistdeeggerecht uit de lage landen. Ze worden traditioneel gegeten op Oudejaarsavond in Nederland. Ook worden ze gedurende de laatste twee maanden van het jaar, of op kermissen, in een oliebollenkraam verkocht.
Nee das juist leuk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeeez, het blijven stumperts.
Brian had van de week nog 620.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:21 schreef diedirk het volgende:
Ja , dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:25 schreef diedirk het volgende:
Wel mooi dat Amand a dat trieste plan van huub gaat aanpakken.
Zielig aandachtskereltje
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeeez, het blijven stumperts.
Ah kom op nou. Die had Huub zelf kunnen verzinnen.quote:
Volgens Disana heeft Amanda wel 50 ceepees in de pot gedaan maar wat maakt het uit. De ceepees van Brian en Amanda neuken zich te pletter in de ouwe sok van Brian, iedere keer weer jonkies.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:21 schreef diedirk het volgende:
ik zie ook nu pas dat de jurk eigenlijk wel leuk was, hij staat amanda gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
wat een leuke jurk. Is die van Amanda?
(dan is ze er een beetje te dik voor)
Alsof jij dat nog nooit gezegd hebtquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:27 schreef maril het volgende:
[..]
Ja , dat mag ook wel eens gezegd worden.
Hou maar op over die CP. Wassen neus van hier tot Tokyo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Brian had van de week nog 620.
volgens berekeningen moest ie nog 450 in de pot doen
PopuPoll gister 200 samen voor A&B
minus 350 van today
620 -450= 170
170 + 200 = 370
370-350 = 20
Brian zou nu nog 20 punten over mogen hebben voor Aman en hem samen.
Nagelaten de uitgaves van de vorige maand die volgens zeggen tegen de 950 liepen die ook niet betaald zijn.
Overwinnaarskleding. Ze heeft Huub het huis uitgepest. Ze speelt het spel goed (volgens zichzelf)quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:25 schreef ruby het volgende:
Waarom heeft Lieke haar kerstmanpak aan? Vanwege Amanda haar verjaardag?
Zolang we er over blijven zeiken moeten ze toch af en toe iets in de pot doen , maar ja je hebt gelijk !quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou maar op over die CP. Wassen neus van hier tot Tokyo.
Als je rijk bent en je woont in een villawijk, in een ver van een echte buitenwereld dorp dan weet je niet wat tuig is. Wil wedden dat JvdM nog nooit een allochtoon in het echt heeft gezien bijv.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub stort in van het lachen als hij al die spelfouten zietquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:26 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat allemaal briefjes voor Huub op het bordes neerleggen...........
Ow is dat het? Ik vind het net een WC-mat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:29 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Overwinnaarskleding. Ze heeft Huub het huis uitgepest. Ze speelt het spel goed (volgens zichzelf)
Dit verzin je toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub stort in van het lachen als hij al die spelfouten ziet![]()
Huup heef een aandagtprobleem!
eeeehmm... is dit dan nniet tijdens haar verjaardag??quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
Amanda "moet je doen tijdens mijn verjaardag, dan kan je het krijgen"
"wil je een entree, krijg je een entree"
That's the spirit
Mooi, betekent dat het weer wat beter gaat.quote:
oftewel, Amanda wil graag zelf alle aandacht hebben....quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
That's the spirit
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub bekijkt nu de streams en ligt dubbel.
Thnxquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
Mij ook hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
Goedkope "Love Boat" stijl.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Omg wat zie Lieke er uit....
Waar is Amanda's kar vol cadeaus van haar lieve fans eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, betekent dat het weer wat beter gaat.
Bedankt maar ik was al vrolijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
haar verjaardag? pfff...boeie!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
That's the spirit
Ik vind er geen fuck aan...........quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje. Wie vindt deze actie echt leuk?
Huub krijgt zelfs aandacht terwijl hij er niet is dus lacht in zijn vuistje toch?
Ik zie hem hier verder ook niet boos om worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Huub krijgt zelfs aandacht terwijl hij er niet is dus lacht in zijn vuistje toch?
Ach, op zich kan ik me best voorstellen dat ze er lol om hebben eerlijk gezegd. Lekker flauw.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ziet girlpower er zo uit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:39 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke heeft girlpower!!!!
ik hoop gewoon dat tie echt niet meer terugkomt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind er geen fuck aan...........
Lieke is al weer bezig om Huub zwart te maken.........
Amanda gilt weer - HUUB, BITCH, WHERE ARE YOU?
Hij zal alleen weer boos op Lieke worden omdat zij er aan "meegewerkt" heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie hem hier verder ook niet boos om worden.
Kan nog flink uit de hand lopen dus, me like.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:41 schreef Py het volgende:
Ze lopen zich aardig op te pompen daaro.
wel als ze die jurk in de fik zouden steken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
'k Vind het helemaal niks omdat zelfs zijn 'team-maatjes' volop lijken mee te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat dit filmpje wel wat met haar reactie te maken heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:41 schreef Dark het volgende:
Janice tegen lieke - OKEE, dus nu gaat Huub eruit gestemd worden!
Lieke - Je hebt Japie nog.........
Janice - Maar jij?
Lieke - Ik ben er helemaal klaar mee!
Daar houd ik dus ook ernstig rekening mee ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan nog flink uit de hand lopen dus, me like.![]()
![]()
Proef ik daar enige ironie?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:44 schreef ricofromrio het volgende:
wat een mooie mensen allemaal daar in de villa
Het lijkt me zowiezo niet handig om Huub vanavond nog weer de villa in te laten gaan. Hij zal er het er vandaag wel goed van genomen hebben.. en dan krijg je zo'n hele kliek op je dak.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:41 schreef Py het volgende:
Ze lopen zich aardig op te pompen daaro.
Blijkbaar. En zo zweep je jezelf op naar totale vervreemding. Heel goedkoop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Maar Lieke spreekt dus uit dat ze Huub er zo uitstemt?
De streamlock-knop krijgt nu een extra druppeltje oliequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:45 schreef Py het volgende:
[..]
Daar houd ik dus ook ernstig rekening mee ja.![]()
![]()
![]()
* Py maaltijd achter de rug heeft, kopje koffie erbij
Moet Huub om 20.00 terug zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar. En zo zweep je jezelf op naar totale vervreemding. Heel goedkoop.
Klopt...ze zei het letterlijk...quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Maar Lieke spreekt dus uit dat ze Huub er zo uitstemt?
Dan ziet dat briefje er waarschijnlijk zo uit " huup heevt een andagtsprobleem".quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat een briefje maken met 'Huub heeft een aandachtsprobleem' .. leuk
* beequeen zegt: Ik hou van Brian.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:46 schreef ricofromrio het volgende:
als lieke praat knippert ze super veel met haar ogen
leugenaars hebben daar allemaal last van
Volgens mij stond er ook Bitsquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan ziet dat briefje er waarschijnlijk zo uit " huup heevt een andagtsprobleem".
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan ziet dat briefje er waarschijnlijk zo uit " huup heevt een andagtsprobleem".
Ik vind het echt spannend nu.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De streamlock-knop krijgt nu een extra druppeltje olie![]()
![]()
![]()
Je luistert toch niet echt naar die bono bono's in 1 en 2?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Ruud of Mokum, de teiltjes waren uitverkocht bij de Action, hebben jullie nog een klein voorraadje?
Sorry, de container is vandaag niet aangekomen..quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Ruud of Mokum, de teiltjes waren uitverkocht bij de Action, hebben jullie nog een klein voorraadje?
Euroland had nog een hele voorraad. Speciaal voor deze dagen ingeslagen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeel even maar ik trek Lieke ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert toch niet echt naar die bono bono's in 1 en 2?
In deze noodtoestand ben ik op mijn hoede: nog voldoende voorraad. Speciale aktie als de nood het hoogst is: 2 halen 3 betalen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
dat verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zal alleen weer boos op Lieke worden omdat zij er aan "meegewerkt" heeft.
een romantische wifebeater.....bizar!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef ricofromrio het volgende:
Brian is niet alleen een wifebeater
maar hij is ook romantisch
Nee, tegen 22.00quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
BeeQueen! MOET HUUB OM 20.00 TERUG ZIJN?
Die triomfantelijkheid... Ik had haar wel eens willen zien als Huub haar daadwerkelijk links had laten liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeeeeel even maar ik trek Lieke ook niet.
Dat is nou een Loverboy!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:55 schreef miesy het volgende:
[..]
een romantische wifebeater.....bizar!
uitbuiterquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In deze noodtoestand ben ik op mijn hoede: nog voldoende voorraad. Speciale aktie als de nood het hoogst is: 2 halen 3 betalen.![]()
No dear, tussen 21.30 en 22.00 uur.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
No dear, tussen 21.30 en 22.00 uur.
Niet gezien, maar de ratten hebben achter gelaten :-(quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:55 schreef maril het volgende:
Heeft de fam. van Brain vuilniszakken mee genomen?
Die hebben het over Huub, romantisch he?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert toch niet echt naar die bono bono's in 1 en 2?
Als hij terugkomt weet ik zeker dat hij dat gaat doen, serves her right.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Die triomfantelijkheid... Ik had haar wel eens willen zien als Huub haar daadwerkelijk links had laten liggen.
nee, de reistijd gaat van de 8.00uur af hij is half 11 vertrokken, reistijd 2x 1,5 uur?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
Niets doet meer soppen dan een gemeenschappelijke tegenstander. Feitelijk hebben deze twee elkaar nooit een moer te melden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hebben het over Huub, romantisch he?
Ja en die maakt er vast dit van "hub hebbe een problem met die aandagt".quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De dichter des Bonaire-lands zal het wel corrigeren voor dat ze het uitprint.
Duimen maar dan. Ik denk dat hij echt weg blijft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij terugkomt weet ik zeker dat hij dat gaat doen, serves her right.
En Brian noemde nog de ceepees maar nog niks gestort. 300 dus.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hebben het over Huub, romantisch he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |