Het lijkt me zowiezo niet handig om Huub vanavond nog weer de villa in te laten gaan. Hij zal er het er vandaag wel goed van genomen hebben.. en dan krijg je zo'n hele kliek op je dak.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:41 schreef Py het volgende:
Ze lopen zich aardig op te pompen daaro.
Blijkbaar. En zo zweep je jezelf op naar totale vervreemding. Heel goedkoop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Maar Lieke spreekt dus uit dat ze Huub er zo uitstemt?
De streamlock-knop krijgt nu een extra druppeltje oliequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:45 schreef Py het volgende:
[..]
Daar houd ik dus ook ernstig rekening mee ja.![]()
![]()
![]()
* Py maaltijd achter de rug heeft, kopje koffie erbij
Moet Huub om 20.00 terug zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar. En zo zweep je jezelf op naar totale vervreemding. Heel goedkoop.
Klopt...ze zei het letterlijk...quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Maar Lieke spreekt dus uit dat ze Huub er zo uitstemt?
Dan ziet dat briefje er waarschijnlijk zo uit " huup heevt een andagtsprobleem".quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat een briefje maken met 'Huub heeft een aandachtsprobleem' .. leuk
* beequeen zegt: Ik hou van Brian.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:46 schreef ricofromrio het volgende:
als lieke praat knippert ze super veel met haar ogen
leugenaars hebben daar allemaal last van
Volgens mij stond er ook Bitsquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan ziet dat briefje er waarschijnlijk zo uit " huup heevt een andagtsprobleem".
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan ziet dat briefje er waarschijnlijk zo uit " huup heevt een andagtsprobleem".
Ik vind het echt spannend nu.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De streamlock-knop krijgt nu een extra druppeltje olie![]()
![]()
![]()
Je luistert toch niet echt naar die bono bono's in 1 en 2?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Ruud of Mokum, de teiltjes waren uitverkocht bij de Action, hebben jullie nog een klein voorraadje?
Sorry, de container is vandaag niet aangekomen..quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Ruud of Mokum, de teiltjes waren uitverkocht bij de Action, hebben jullie nog een klein voorraadje?
Euroland had nog een hele voorraad. Speciaal voor deze dagen ingeslagen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeel even maar ik trek Lieke ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert toch niet echt naar die bono bono's in 1 en 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |