Mooi, betekent dat het weer wat beter gaat.quote:
oftewel, Amanda wil graag zelf alle aandacht hebben....quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
Amanda "moet je doen tijdens mijn verjaardag, dan kan je het krijgen"
"wil je een entree, krijg je een entree"
That's the spirit
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub bekijkt nu de streams en ligt dubbel.
Thnxquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
Mij ook hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
Goedkope "Love Boat" stijl.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Omg wat zie Lieke er uit....
Waar is Amanda's kar vol cadeaus van haar lieve fans eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, betekent dat het weer wat beter gaat.
Bedankt maar ik was al vrolijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
haar verjaardag? pfff...boeie!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
Amanda "moet je doen tijdens mijn verjaardag, dan kan je het krijgen"
"wil je een entree, krijg je een entree"
That's the spirit
Ik vind er geen fuck aan...........quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje. Wie vindt deze actie echt leuk?
Huub krijgt zelfs aandacht terwijl hij er niet is dus lacht in zijn vuistje toch?
Ik zie hem hier verder ook niet boos om worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Huub krijgt zelfs aandacht terwijl hij er niet is dus lacht in zijn vuistje toch?
Ach, op zich kan ik me best voorstellen dat ze er lol om hebben eerlijk gezegd. Lekker flauw.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ziet girlpower er zo uit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:39 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke heeft girlpower!!!!
ik hoop gewoon dat tie echt niet meer terugkomt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind er geen fuck aan...........
Lieke is al weer bezig om Huub zwart te maken.........
Amanda gilt weer - HUUB, BITCH, WHERE ARE YOU?
Hij zal alleen weer boos op Lieke worden omdat zij er aan "meegewerkt" heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie hem hier verder ook niet boos om worden.
Kan nog flink uit de hand lopen dus, me like.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:41 schreef Py het volgende:
Ze lopen zich aardig op te pompen daaro.
wel als ze die jurk in de fik zouden steken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
'k Vind het helemaal niks omdat zelfs zijn 'team-maatjes' volop lijken mee te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat dit filmpje wel wat met haar reactie te maken heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:41 schreef Dark het volgende:
Janice tegen lieke - OKEE, dus nu gaat Huub eruit gestemd worden!
Lieke - Je hebt Japie nog.........
Janice - Maar jij?
Lieke - Ik ben er helemaal klaar mee!
Daar houd ik dus ook ernstig rekening mee ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan nog flink uit de hand lopen dus, me like.![]()
![]()
Proef ik daar enige ironie?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:44 schreef ricofromrio het volgende:
wat een mooie mensen allemaal daar in de villa
Het lijkt me zowiezo niet handig om Huub vanavond nog weer de villa in te laten gaan. Hij zal er het er vandaag wel goed van genomen hebben.. en dan krijg je zo'n hele kliek op je dak.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:41 schreef Py het volgende:
Ze lopen zich aardig op te pompen daaro.
Blijkbaar. En zo zweep je jezelf op naar totale vervreemding. Heel goedkoop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Maar Lieke spreekt dus uit dat ze Huub er zo uitstemt?
De streamlock-knop krijgt nu een extra druppeltje oliequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:45 schreef Py het volgende:
[..]
Daar houd ik dus ook ernstig rekening mee ja.![]()
![]()
![]()
* Py maaltijd achter de rug heeft, kopje koffie erbij
Moet Huub om 20.00 terug zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar. En zo zweep je jezelf op naar totale vervreemding. Heel goedkoop.
Klopt...ze zei het letterlijk...quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Maar Lieke spreekt dus uit dat ze Huub er zo uitstemt?
Dan ziet dat briefje er waarschijnlijk zo uit " huup heevt een andagtsprobleem".quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat een briefje maken met 'Huub heeft een aandachtsprobleem' .. leuk
* beequeen zegt: Ik hou van Brian.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:46 schreef ricofromrio het volgende:
als lieke praat knippert ze super veel met haar ogen
leugenaars hebben daar allemaal last van
Volgens mij stond er ook Bitsquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan ziet dat briefje er waarschijnlijk zo uit " huup heevt een andagtsprobleem".
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan ziet dat briefje er waarschijnlijk zo uit " huup heevt een andagtsprobleem".
Ik vind het echt spannend nu.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De streamlock-knop krijgt nu een extra druppeltje olie![]()
![]()
![]()
Je luistert toch niet echt naar die bono bono's in 1 en 2?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Ruud of Mokum, de teiltjes waren uitverkocht bij de Action, hebben jullie nog een klein voorraadje?
Sorry, de container is vandaag niet aangekomen..quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Ruud of Mokum, de teiltjes waren uitverkocht bij de Action, hebben jullie nog een klein voorraadje?
Euroland had nog een hele voorraad. Speciaal voor deze dagen ingeslagen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeel even maar ik trek Lieke ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert toch niet echt naar die bono bono's in 1 en 2?
In deze noodtoestand ben ik op mijn hoede: nog voldoende voorraad. Speciale aktie als de nood het hoogst is: 2 halen 3 betalen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
dat verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zal alleen weer boos op Lieke worden omdat zij er aan "meegewerkt" heeft.
een romantische wifebeater.....bizar!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef ricofromrio het volgende:
Brian is niet alleen een wifebeater
maar hij is ook romantisch
Nee, tegen 22.00quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
BeeQueen! MOET HUUB OM 20.00 TERUG ZIJN?
Die triomfantelijkheid... Ik had haar wel eens willen zien als Huub haar daadwerkelijk links had laten liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeeeeel even maar ik trek Lieke ook niet.
Dat is nou een Loverboy!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:55 schreef miesy het volgende:
[..]
een romantische wifebeater.....bizar!
uitbuiterquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In deze noodtoestand ben ik op mijn hoede: nog voldoende voorraad. Speciale aktie als de nood het hoogst is: 2 halen 3 betalen.![]()
No dear, tussen 21.30 en 22.00 uur.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
No dear, tussen 21.30 en 22.00 uur.
Niet gezien, maar de ratten hebben achter gelaten :-(quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:55 schreef maril het volgende:
Heeft de fam. van Brain vuilniszakken mee genomen?
Die hebben het over Huub, romantisch he?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert toch niet echt naar die bono bono's in 1 en 2?
Als hij terugkomt weet ik zeker dat hij dat gaat doen, serves her right.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Die triomfantelijkheid... Ik had haar wel eens willen zien als Huub haar daadwerkelijk links had laten liggen.
nee, de reistijd gaat van de 8.00uur af hij is half 11 vertrokken, reistijd 2x 1,5 uur?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
Niets doet meer soppen dan een gemeenschappelijke tegenstander. Feitelijk hebben deze twee elkaar nooit een moer te melden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hebben het over Huub, romantisch he?
Ja en die maakt er vast dit van "hub hebbe een problem met die aandagt".quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De dichter des Bonaire-lands zal het wel corrigeren voor dat ze het uitprint.
Duimen maar dan. Ik denk dat hij echt weg blijft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij terugkomt weet ik zeker dat hij dat gaat doen, serves her right.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |