Dan zal ik hem snel even gaan mailen: dat hij zo''n topgozer is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Wat heerlijk dat 2 zusjes elkaar weer gevonden hebben dmv DGK. Die kan Ome Sjon toch mooi op zijn conto bijschrijven.
In welke pot? Ik heb de hoop allang opgegeven dat ze dat zullen doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Opletten of Brian en Amanda vanavond nog 300 contactpunten in de pot doen.
het wachten is op de complete familie hereniging...mama ontbreekt nog..quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Wat heerlijk dat 2 zusjes elkaar weer gevonden hebben dmv DGK. Die kan Ome Sjon toch mooi op zijn conto bijschrijven.
Ik snap ook niet dat een man als John de Mol het prima lijkt te vinden dat straks een stuk Bijlmer-tuig er met z'n villa vandoor gaat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Als Brian er 300 in die pot gooit heeft hij er nog een miljoen over.
Je kan het ook anders zien. Tis niet DE waarheid, slechts een waarheid.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het heel anders, maar laten we de discussie erover maar niet aan gaan.
FF de Endstra tapes lezen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat een man als John de Mol het prima lijkt te vinden dat straks een stuk Bijlmer-tuig er met z'n villa vandoor gaat.
Wat denk je van de buren?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat een man als John de Mol het prima lijkt te vinden dat straks een stuk Bijlmer-tuig er met z'n villa vandoor gaat.
en ze ziet eruit als een derderangs hoerquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:12 schreef Dark het volgende:
Amanda klinkt als Nikkelen Nelis met al dat metaal om
Voor Huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:13 schreef Kinga het volgende:
Waarom maakt Lieke zich zo sjiek eigenlijk?
Das de deal van Holleeder! Johnny jr wordt met rust gelaten als de Kubatz clan de Kooi wint en zo wordt er weer een witte was gedraait !quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |