Als je rijk bent en je woont in een villawijk, in een ver van een echte buitenwereld dorp dan weet je niet wat tuig is. Wil wedden dat JvdM nog nooit een allochtoon in het echt heeft gezien bijv.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat een man als John de Mol het prima lijkt te vinden dat straks een stuk Bijlmer-tuig er met z'n villa vandoor gaat.
Huub stort in van het lachen als hij al die spelfouten zietquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:26 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat allemaal briefjes voor Huub op het bordes neerleggen...........
Ow is dat het? Ik vind het net een WC-mat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:29 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Overwinnaarskleding. Ze heeft Huub het huis uitgepest. Ze speelt het spel goed (volgens zichzelf)
Dit verzin je toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub stort in van het lachen als hij al die spelfouten ziet![]()
Huup heef een aandagtprobleem!
eeeehmm... is dit dan nniet tijdens haar verjaardag??quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
Amanda "moet je doen tijdens mijn verjaardag, dan kan je het krijgen"
"wil je een entree, krijg je een entree"
That's the spirit
Mooi, betekent dat het weer wat beter gaat.quote:
oftewel, Amanda wil graag zelf alle aandacht hebben....quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
Amanda "moet je doen tijdens mijn verjaardag, dan kan je het krijgen"
"wil je een entree, krijg je een entree"
That's the spirit
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub bekijkt nu de streams en ligt dubbel.
Thnxquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
Mij ook hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
Goedkope "Love Boat" stijl.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Omg wat zie Lieke er uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |