Lieke weet het zeker, dat Huub terugkomt!quote:
Ik had ook gewoon 'kutwijf' kunnen schrijven. Het vertrek van Huub, als het echt is (en dat denk ik), is niet in de laatste plaats aan haar te danken.quote:
Haar jongste zus. Heeft opgesloten gezeten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:30 schreef Myriam1978 het volgende:
welk zus is dit?
Ik hoop eigenlijk dat hij haar zegt tegen haar te zullen spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Py het volgende:
Als Huub voldoet aan het verwachtingspatroon dan stapt hij vanavond half bezopen de villa binnen en gaat ruzie maken met Lieke vanwege de manier waarop ze reageerde op het telefoontje.
Ik ben heel benieuwd voor wie Jaap dan zal kiezen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij haar zegt tegen haar te zullen spelen.
Met Martin Broziusquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef Py het volgende:
Wat doet die Janice daar nu weer?![]()
Tis de stuif ' s Inn geworden daaro.
Tuurlijk, normaal gesproken verschijnt er iets op de plasma maar we hebben het over het kindje van God.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk even wat doorgeven in het buitenlands...
Denk dat ze daar gruwelijk veel last van heeft inderdaad!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:30 schreef schatje het volgende:
Die 10% voor Lieke en 52% voor Huub zit Lieke nog steeds niet lekker.
niet die met de hersenschudding toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Haar jongste zus. Heeft opgesloten gezeten.
Maar waarom? Omdat er liefde in de weg zit om het spel te spelen tegen haar? Of omdat Lieke staads vaker door zijn gelul heen prikt? Of ...?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon 'kutwijf' kunnen schrijven. Het vertrek van Huub, als het echt is (en dat denk ik), is niet in de laatste plaats aan haar te danken.
Kenneth GEEN spelinformatie, stond op de plasma!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk even wat doorgeven in het buitenlands...
Dat is de oudste. Zij is weer terug bij die vriend die haar die hersenschudding bezorgde waardoor ze half verlamd raakte.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
niet die met de hersenschudding toch?
Te laatquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Kenneth GEEN spelinformatie, stond op de plasma!
Dat was dus een hersenbloeding, leuk vriendje maar goed genoeg voor een volgende ronde.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is de oudste. Zij is weer terug bij die vriend die haar die hersenschudding bezorgde waardoor ze half verlamd raakte.
Wat ik begreep doelde Kenneth op het douche incident. Dat Huub dat regelmatig aanhaalt en dat Brian dus dan niet goed overkomt op TV.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Kenneth heeft het met Brian over het bedincident. Hij is bang dat Huub dat gezien heeft en het tegen hem gaat gebruiken. Kenny weet niet dat dat niet mag van de FEBO?
Hij moet toch beter op gaan letten.
Naar huisquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef Myriam1978 het volgende:
En waar is Nadia gebleven?
Ken wees overduidelijk naar het bed, het doucheincident is volgens mij al iets te lang geleden in de ogen van Ken en Netty.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat ik begreep doelde Kenneth op het douche incident. Dat Huub dat regelmatig aanhaalt en dat Brian dus dan niet goed overkomt op TV.
"het is niet zwart maken" maar Brian moet wel denken aan zijn beeldvorming.
Snap ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
5 minuten COS.
Enige tijd geleden belde Huub Jaap om te vragen of die zijn koffers wil pakken: Huub komt niet terug.
Door de overige bewoners werd dit lacherig terzijde geschoven: een grap van Huub. Lieke werd zelfs kwaad dat ze zo onder druk werd gezet.
Alsje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:40 schreef Dark het volgende:
Luc heeft een interview bij Optimaal FM?
Nooit van gehoord!
Gelukkig is er Idolsquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Er kan nog meer bij, Wicawdo.....ze maken het de streamers weer moeilijk vanavond.
goed gezegd amandaquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:43 schreef Dark het volgende:
Amanda tegen Danielle - Huub wil gewoon aandacht, dat kleine dwergje, hij gaat helemaal niet weg!
Thnx dearquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://www.optimaalfm.nl/
Duurt nog zo lang * pruillip*quote:
Het was toch een hersenbloeding?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is de oudste. Zij is weer terug bij die vriend die haar die hersenschudding bezorgde waardoor ze half verlamd raakte.
hoezo?quote:
Heb geen medelijden met haar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:41 schreef STAP01 het volgende:
Door dat misselijkmakende gesprekje tussen Brian en zn broer weet ik zeker dat Brain Amanda zo verschrikkelijk gebruikt! Arm kind.
Ze mocht maar een uurtje blijven, thank God.quote:
Binnenkort hebben we alleen nog maar koetjes en kalfjesquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:51 schreef Py het volgende:
Jaap en Lieke zien we niet weer terug.
We moeten het met de koetjes en kalfjes doen.
Yep, en Dennis heeft het nog niet gedaan maar dat komt nog....quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Las ik nou echt dat Nadia de naam Dennis op haar buik heeft laten tatoëren? Zeker op de plek waar Brooke had moeten zitten?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, en Dennis heeft het nog niet gedaan maar dat komt nog....
Begin er ook steeds meer in te gelovenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Binnenkort hebben we alleen nog maar koetjes en kalfjes
Maar het is niet waar, Huub lult uit zijn nek, hij komt terug, 100% - Amanda
eigenlijk had ze de verscheurde echo-foto weer met plakband aan elkaar geplakt, die meegenomen naar de tatoo-shop en die foto ter hoogte van dr baarmoeder op dr buik laten tatoeeren, met de naam van dennix erbij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Las ik nou echt dat Nadia de naam Dennis op haar buik heeft laten tatoëren? Zeker op de plek waar Brooke had moeten zitten?
Wat ik niet zo goed snap..........quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heb geen medelijden met haar.Ik heb het douche filmpje gezien, en als je je zo laat behandelen dan verdien je niet beter. We leven potdorrie niet meer in de jaren 50.
martin brozius deed 'ren je rot!'quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn kinderhart!![]()
Ria Bremer was van Stuif es In....![]()
zijn die gasten allemaal al opgerot?
8 Uur moet hij toch weer binnen zijn? Helaas moet ik dat missen, ik krijg visite.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
[..]
Begin er ook steeds meer in te geloven
Ben wel benieuwd hóe hij binnen gaat komen.
Het zou wel eens een night to remember kunnen worden als hij weer binnenstapt.
Lekker laten zo!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
eigenlijk had ze de verscheurde echo-foto weer met plakband aan elkaar geplakt, die meegenomen naar de tatoo-shop en die foto ter hoogte van dr baarmoeder op dr buik laten tatoeeren, met de naam van dennix erbij.
het vreemdste aan nadia vind ik nog steeds dat zij zelf niet in de gaten heeft dat ze een complete randdebiel is.
Hij zou de koffers op laten halen, dus of we hem nog zien...quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Py het volgende:
[..]
Begin er ook steeds meer in te geloven
Ben wel benieuwd hóe hij binnen gaat komen.
Het zou wel eens een night to remember kunnen worden als hij weer binnenstapt.
Wederom: Whaaaahaaaaaquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
eigenlijk had ze de verscheurde echo-foto weer met plakband aan elkaar geplakt, die meegenomen naar de tatoo-shop en die foto ter hoogte van dr baarmoeder op dr buik laten tatoeeren, met de naam van dennix erbij.
het vreemdste aan nadia vind ik nog steeds dat zij zelf niet in de gaten heeft dat ze een complete randdebiel is.
Als het goed is, vertrekt hij om 8 uur uit Oldenzaal en is dan plusminus 10 uur in de kooi.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 Uur moet hij toch weer binnen zijn? Helaas moet ik dat missen, ik krijg visite.
Voel je niet opeens een onwijze migraine opkomen ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 Uur moet hij toch weer binnen zijn? Helaas moet ik dat missen, ik krijg visite.
Wie zegt dat hij nog langskomt? Hij zou zijn koffers laten ophalen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Als het goed is, vertrekt hij om 8 uur uit Oldenzaal en is dan plusminus 10 uur in de kooi.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Mocht hij echt niet terug komen dan is dat voor mij reden om nooit meer te kijken en zal dan na vanaond ook niet meer in dit forum te vinden zijn. Ik hoef niet te zien en te lezen hoe Brain de overwinning in zijn schoot geworpen krijgt. Mensen die alles cadeau krijgen verdienen dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou het wel heel jammer vinden als Huub niet terug komt, hoewel het af en toe een kleine etterbak en zuiger is brengt hij wel leven in de brouwerij. Aan de andere kant zou ik het wel een hele goede mop vinden, niemand verwacht dat hij weg blijft en zo zet hij ze allemaal te kakken.
Ja nu je het zegt, ik denk dat ik mijn schijnfamilie ff af ga bellenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voel je niet opeens een onwijze migraine opkomen ?
De bewoners van de villa!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij nog langskomt? Hij zou zijn koffers laten ophalen.
Waar haal je het vandaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
Inderdaad, als hij niet meer terug komt laat ik de streams voor wat het is, misschien hier af en toe nog eens mee lezen en/of posten, maar dat is omdat ik de Fokkers nog niet wil missenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mocht hij echt niet terug komen dan is dat voor mij reden om nooit meer te kijken en zal dan na vanaond ook niet meer in dit forum te vinden zijn. Ik hoef niet te zien en te lezen hoe Brain de overwinning in zijn schoot geworpen krijgt. Mensen die alles cadeau krijgen verdienen dat helemaal niet.
Was toch Luuc en Selenequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:04 schreef ruby het volgende:
Amanda: dat zijn mijn vriendjes, Lieke en Selene.
Wedden van niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Opletten of Brian en Amanda vanavond nog 300 contactpunten in de pot doen.
Ook, maar Amanda heeft een groot hart en is een gevoelsmensquote:
Huub en Lieke zijn idd in een machtstrijd verwikkeld. Lieke wil emotionele onafhankelijkheid maar wel samen het spel spelen. Huub wil pussy en dat ze doet wat hij zegt. Controle. Geen van tweeën geven ze een vinger toe.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zou de koffers op laten halen, dus of we hem nog zien...
Wat ik daarnet bedoelde is dat Lieke meer doet dan tegengas geven. Ze is een machtsstrijd aangegaan waarin er helemaal niets meer kan, zelfs geen fatsoenlijke omgang. Dat hou je als 'tegenstander' gewoon niet vol.
Maakt toch niet uit? Als Brian er 300 in die pot gooit heeft hij er nog een miljoen over.quote:
Ik zie het heel anders, maar laten we de discussie erover maar niet aan gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:06 schreef Py het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn idd in een machtstrijd verwikkeld. Lieke wil emotionele onafhankelijkheid maar wel samen het spel spelen. Huub wil pussy en dat ze doet wat hij zegt. Controle. Geen van tweeën geven ze een vinger toe.
Lieke wil zich na een paar maanden van totaal opgaan in elkaar zich losmaken. Ze vraagt daarbij wat afstand en begrip van Huub. Dat ze daarbij enorm zeikt en geregeld leegloopt is superirritant maar wel begrjpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |