Lieke weet het zeker, dat Huub terugkomt!quote:
Ik had ook gewoon 'kutwijf' kunnen schrijven. Het vertrek van Huub, als het echt is (en dat denk ik), is niet in de laatste plaats aan haar te danken.quote:
Haar jongste zus. Heeft opgesloten gezeten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:30 schreef Myriam1978 het volgende:
welk zus is dit?
Ik hoop eigenlijk dat hij haar zegt tegen haar te zullen spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Py het volgende:
Als Huub voldoet aan het verwachtingspatroon dan stapt hij vanavond half bezopen de villa binnen en gaat ruzie maken met Lieke vanwege de manier waarop ze reageerde op het telefoontje.
Ik ben heel benieuwd voor wie Jaap dan zal kiezen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij haar zegt tegen haar te zullen spelen.
Met Martin Broziusquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef Py het volgende:
Wat doet die Janice daar nu weer?![]()
Tis de stuif ' s Inn geworden daaro.
Tuurlijk, normaal gesproken verschijnt er iets op de plasma maar we hebben het over het kindje van God.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk even wat doorgeven in het buitenlands...
Denk dat ze daar gruwelijk veel last van heeft inderdaad!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:30 schreef schatje het volgende:
Die 10% voor Lieke en 52% voor Huub zit Lieke nog steeds niet lekker.
niet die met de hersenschudding toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Haar jongste zus. Heeft opgesloten gezeten.
Maar waarom? Omdat er liefde in de weg zit om het spel te spelen tegen haar? Of omdat Lieke staads vaker door zijn gelul heen prikt? Of ...?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon 'kutwijf' kunnen schrijven. Het vertrek van Huub, als het echt is (en dat denk ik), is niet in de laatste plaats aan haar te danken.
Kenneth GEEN spelinformatie, stond op de plasma!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk even wat doorgeven in het buitenlands...
Dat is de oudste. Zij is weer terug bij die vriend die haar die hersenschudding bezorgde waardoor ze half verlamd raakte.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
niet die met de hersenschudding toch?
Te laatquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Kenneth GEEN spelinformatie, stond op de plasma!
Dat was dus een hersenbloeding, leuk vriendje maar goed genoeg voor een volgende ronde.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is de oudste. Zij is weer terug bij die vriend die haar die hersenschudding bezorgde waardoor ze half verlamd raakte.
Wat ik begreep doelde Kenneth op het douche incident. Dat Huub dat regelmatig aanhaalt en dat Brian dus dan niet goed overkomt op TV.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Kenneth heeft het met Brian over het bedincident. Hij is bang dat Huub dat gezien heeft en het tegen hem gaat gebruiken. Kenny weet niet dat dat niet mag van de FEBO?
Hij moet toch beter op gaan letten.
Naar huisquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef Myriam1978 het volgende:
En waar is Nadia gebleven?
Ken wees overduidelijk naar het bed, het doucheincident is volgens mij al iets te lang geleden in de ogen van Ken en Netty.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat ik begreep doelde Kenneth op het douche incident. Dat Huub dat regelmatig aanhaalt en dat Brian dus dan niet goed overkomt op TV.
"het is niet zwart maken" maar Brian moet wel denken aan zijn beeldvorming.
Snap ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
5 minuten COS.
Enige tijd geleden belde Huub Jaap om te vragen of die zijn koffers wil pakken: Huub komt niet terug.
Door de overige bewoners werd dit lacherig terzijde geschoven: een grap van Huub. Lieke werd zelfs kwaad dat ze zo onder druk werd gezet.
Alsje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:40 schreef Dark het volgende:
Luc heeft een interview bij Optimaal FM?
Nooit van gehoord!
Gelukkig is er Idolsquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Er kan nog meer bij, Wicawdo.....ze maken het de streamers weer moeilijk vanavond.
goed gezegd amandaquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:43 schreef Dark het volgende:
Amanda tegen Danielle - Huub wil gewoon aandacht, dat kleine dwergje, hij gaat helemaal niet weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |