Vertel de cloe evenquote:
Overigens als je American History X niet hebt gezien dan zal die film je waarschijnlijk toch niet boeienquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Anders quote je ff de 'cloe' [afbeelding]
zo beter?quote:
Alweer een tijdje geleden dat ik die voor het laatst heb gezien, maar daar pakt het toch niet heel erg goed uit voor de bad guys, toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:39 schreef Tism het volgende:
Reservoir Dogs
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:42 schreef Guilin het volgende:
[..]
Alweer een tijdje geleden dat ik die voor het laatst heb gezien, maar daar pakt het toch niet heel erg goed uit voor de bad guys, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
criminelen zijn niet perse bad guys..quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Oceans 11 en sequels
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:44 schreef Tism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:48 schreef Guilin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Tism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:59 schreef SadKingBilly het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks dicaprio toch een aardige film. Niet echt een bad guy (gevoelsmatig dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
OI, Dobermann is geen B film. Vincent Cassel en Monica Belucci spelen notabene in de hoofdrollen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:04 schreef Cherryberry het volgende:
Noemen jullie ook een beetje films die een beetje goed zijn opgezet en de moeite waard zijn om te downen??
Ik heb nl al behoorlijk wat B en C titels voorbij zien komen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:53 schreef Guilin het volgende:
[..]Stik, je maakt me aan 't twijfelen, ik heb de film niet in huis, kan 't niet zo even checken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Nee, die is moralistisch. Een echte bad guy heeft daar geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:13 schreef Schepseltje het volgende:
flodder
-edit- oeps al genoemd
maar american history x is ook een voorbeeld.. als badguy owned norton, maar als ie een pussy word krijgt z'n broertje de kogel
Chuck Norris is een aap en hij verloor van Bruce Lee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Cherryberry het volgende:
Is chuck norris niet die ene Texas Ranger?
Hij was toch juist een van die acteurs die verkondigd had nooit de badguy te willen spelen?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Stik, je maakt me aan 't twijfelen, ik heb de film niet in huis, kan 't niet zo even checken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
Die wou ik inderdaad ook noemen! Hoewel je je kan afvragen of het de "bad guy" is... Volgens het principe "stel, je kan kanker genezen, maar er is een catch: je moet 1 onschuldig kind doden. zou je dit doen" is hij helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Won de badguy in 'swordfish' ook niet?
Constant Gardener, Syriana en All About Eve behoren tot de beste films ooit gemaakt. Stuk voor stuk verpletterend goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:04 schreef Cherryberry het volgende:
Noemen jullie ook een beetje films die een beetje goed zijn opgezet en de moeite waard zijn om te downen??
Ik heb nl al behoorlijk wat B en C titels voorbij zien komen
Dat is net als met wigga's die Scarface als idool hebben en het de beste film ooit vinden. Die zelf ook zo "gangsta" willen zijn. Best triest dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is dat trouwens met mensen die zo graag willen dat de bad guy wint? WAAROM vraag ik me dan af...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Stik, je maakt me aan 't twijfelen, ik heb de film niet in huis, kan 't niet zo even checken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: Reservoir Dogs hoort hier niet thuis.![]()
In welke dimensie leef jij dat opgegeten worden door een uitzinnige menigte gelijk staat aan "winnen"?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef Tegan het volgende:
Perfume misschien?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef Guilin het volgende:
[..]Ah, dan zat ik fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: Reservoir Dogs hoort hier niet thuis.
Nou ja, hebben we in iedergeval ff een nuttige Fok! gehad, ik ff lekker mijn film archief doorgespit (helaas zonder resultaat..) En jij even lekker gesurft op 't 3W.
..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:40 schreef Marble het volgende:
[..]
In welke dimensie leef jij dat opgegeten worden door een uitzinnige menigte gelijk staat aan "winnen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof me, funny games wil je ook zienquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:53 schreef Cherryberry het volgende:
Bij seven stond iedereen ook overduidelijk aan de kant van brad pitt.
Helaas won kevin spacey uiteindelijk toch. *KUT*
Maar misschien daarom juist zoveel indruk gemaakt.
Oke, na wat browsen en met behulp van jullie suggesties heb ik voorlopig besloten om voor vanavond arlington road en syriana te downen, ik ben beniewd
Wie was daar de bad-guy dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef SlamD het volgende:
Life of Brian!
Invasion of the bodysnatchers , toch?quote:
Omdat het soms gewoon toffer is. Dan is de slechterik een leuker personage dan de goede.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is dat trouwens met mensen die zo graag willen dat de bad guy wint? WAAROM vraag ik me dan af...
se7en (kutfilm als het is) kan ook in de lijst trouwens.
Oohh ik schrok mij rot destijds, toen ik het voor het eerst op televisie zag.quote:
Moest ik ook aan denken, maar omdat het op waarheid gebaseerd is wilde ik het niet posten, past eigenlijk best wel in het topic.quote:
De Romeinen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie was daar de bad-guy dan?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef bob1234 het volgende:
Zodiac (2007)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]Dan win je toch eigenlijk ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Devil's Rejects loopt niet zo goed af voor de slechterikkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:52 schreef Evenveel het volgende:
Saw.
Fracture.
Minder goed:
The Descent (alhoewel dat geen bad "guys" zijn)
House of 1000 Corpses
The Devil's Rejects (vervolg op House of 1000 Corpses)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:19 schreef tonks het volgende:
Shindlers list
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zaak is in maart 2007 zelfs weer heropend
[ Bericht 5% gewijzigd door bob1234 op 15-12-2007 16:22:54 ]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:11 schreef bob1234 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.american psycho 1 en 2
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:46 schreef Tegan het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door Qomolangma op 16-12-2007 03:22:17 ]
Weglopen als een vieze straatkat is niet winnen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:38 schreef Sala-adin het volgende:
Jullie noobs
FALLEN NATUURLIJK!
WAT EEN UBERFILM IS DAT!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American Gangster...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eastern PromisesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Menn0 op 16-12-2007 21:48:26 ]![]()
Ik kan niet geloven dat hij nog niet genoemd is.
Dit topic schreeuwt om The Usual Suspects. Must see film.
Keyser Söze.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Briljante film inderdaadquote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef VeX- het volgende:
Dit topic roept gewoon om The Usual Suspects.
Keyser Söze.![]()
In mijn ogen wel!quote:Op zondag 16 december 2007 11:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Weglopen als een vieze straatkat is niet winnen!![]()
en wat te denken van Event Horizon?"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen![]()
quote:En ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In zekere zin 'The Green Mile'?Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+![]()
En er was nog zo'n film waar een man ontvoerd wordt, en uiteindelijk toch gedood. Ik dacht dat het met Michael Douglas was? Film van zo'n 2-3-4 jaar oud schat ik zo in, ben de naam ervan kwijt.Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+![]()
The Clearing waarschijnlijk? (is met Robert Redford en Willem Dafoe)quote:Op donderdag 20 december 2007 23:52 schreef Koploperkopper het volgende:
En er was nog zo'n film waar een man ontvoerd wordt, en uiteindelijk toch gedood. Ik dacht dat het met Michael Douglas was? Film van zo'n 2-3-4 jaar oud schat ik zo in, ben de naam ervan kwijt.
fantastische film btw![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef catfish het volgende:
[..]
The Clearing waarschijnlijk? (is met Robert Redford en Willem Dafoe)
fantastische film btwKlopt.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nog een paar dan, al zullen sommigen het misschien niet helemaal met me eens zijn :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze heb ik gekeken naar aanleiding van dit topic, geweldige film.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:38 schreef Croupouque het volgende:
Arlington road.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
The Green Mile idd, Saw, en stiekem The Matrix ook wel een beetje
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]![]()
Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:38 schreef Sala-adin het volgende:
Jullie noobs
FALLEN NATUURLIJK!
WAT EEN UBERFILM IS DAT!!!!
"Ti-hi-hi-ime is on my side....."Ik ken mensen die mensen kennen.
Dus ik heb mensenkennis...![]()
Eigenlijk....quote:Op zondag 16 december 2007 10:59 schreef petrelli het volgende:
The Departed natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 02:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eigenlijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Euhm, nee?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Star Wars III.
Eindigt met dat Anakin Darth Vader wordt en The Galactic Empire binnentreedt, en de goodie goodie Jedi,s keren in schaamte terug naar hun planeet.Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
dit is eigenlijk een groot spoilertopicwat stom dat ik de reacties nog ben gaan lezen.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?![]()
The DescentLife lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
![]()
Match Point van Woody Allen
In het begin is ie echt tergend traag (wij hadden m bijna halverwege uitgezet), maar het einde is briljant en onthutsend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door sungaMsunitraM op 24-12-2007 23:26:54 ]Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~![]()
Dammit.. Zit ik al twee pagina's te verkneukelen dat ik deze kan noemen...quote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef VeX- het volgende:
Dit topic schreeuwt om The Usual Suspects. Must see film.
Keyser Söze.
Maar idd... de film!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Forum Opties Forumhop: Hop naar: