Vertel de cloe evenquote:
Overigens als je American History X niet hebt gezien dan zal die film je waarschijnlijk toch niet boeienquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Anders quote je ff de 'cloe' [afbeelding]
zo beter?quote:
Alweer een tijdje geleden dat ik die voor het laatst heb gezien, maar daar pakt het toch niet heel erg goed uit voor de bad guys, toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:39 schreef Tism het volgende:
Reservoir Dogs
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:42 schreef Guilin het volgende:
[..]
Alweer een tijdje geleden dat ik die voor het laatst heb gezien, maar daar pakt het toch niet heel erg goed uit voor de bad guys, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
criminelen zijn niet perse bad guys..quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Oceans 11 en sequels
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:44 schreef Tism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:48 schreef Guilin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Tism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:59 schreef SadKingBilly het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks dicaprio toch een aardige film. Niet echt een bad guy (gevoelsmatig dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
OI, Dobermann is geen B film. Vincent Cassel en Monica Belucci spelen notabene in de hoofdrollen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:04 schreef Cherryberry het volgende:
Noemen jullie ook een beetje films die een beetje goed zijn opgezet en de moeite waard zijn om te downen??
Ik heb nl al behoorlijk wat B en C titels voorbij zien komen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:53 schreef Guilin het volgende:
[..]Stik, je maakt me aan 't twijfelen, ik heb de film niet in huis, kan 't niet zo even checken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Nee, die is moralistisch. Een echte bad guy heeft daar geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:13 schreef Schepseltje het volgende:
flodder
-edit- oeps al genoemd
maar american history x is ook een voorbeeld.. als badguy owned norton, maar als ie een pussy word krijgt z'n broertje de kogel
Chuck Norris is een aap en hij verloor van Bruce Lee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Cherryberry het volgende:
Is chuck norris niet die ene Texas Ranger?
Hij was toch juist een van die acteurs die verkondigd had nooit de badguy te willen spelen?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Stik, je maakt me aan 't twijfelen, ik heb de film niet in huis, kan 't niet zo even checken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |