Die wou ik inderdaad ook noemen! Hoewel je je kan afvragen of het de "bad guy" is... Volgens het principe "stel, je kan kanker genezen, maar er is een catch: je moet 1 onschuldig kind doden. zou je dit doen" is hij helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Won de badguy in 'swordfish' ook niet?
Constant Gardener, Syriana en All About Eve behoren tot de beste films ooit gemaakt. Stuk voor stuk verpletterend goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:04 schreef Cherryberry het volgende:
Noemen jullie ook een beetje films die een beetje goed zijn opgezet en de moeite waard zijn om te downen??
Ik heb nl al behoorlijk wat B en C titels voorbij zien komen
Dat is net als met wigga's die Scarface als idool hebben en het de beste film ooit vinden. Die zelf ook zo "gangsta" willen zijn. Best triest dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is dat trouwens met mensen die zo graag willen dat de bad guy wint? WAAROM vraag ik me dan af...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Stik, je maakt me aan 't twijfelen, ik heb de film niet in huis, kan 't niet zo even checken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: Reservoir Dogs hoort hier niet thuis.![]()
In welke dimensie leef jij dat opgegeten worden door een uitzinnige menigte gelijk staat aan "winnen"?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef Tegan het volgende:
Perfume misschien?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef Guilin het volgende:
[..]Ah, dan zat ik fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: Reservoir Dogs hoort hier niet thuis.
Nou ja, hebben we in iedergeval ff een nuttige Fok! gehad, ik ff lekker mijn film archief doorgespit (helaas zonder resultaat..) En jij even lekker gesurft op 't 3W.
..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:40 schreef Marble het volgende:
[..]
In welke dimensie leef jij dat opgegeten worden door een uitzinnige menigte gelijk staat aan "winnen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof me, funny games wil je ook zienquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:53 schreef Cherryberry het volgende:
Bij seven stond iedereen ook overduidelijk aan de kant van brad pitt.
Helaas won kevin spacey uiteindelijk toch. *KUT*
Maar misschien daarom juist zoveel indruk gemaakt.
Oke, na wat browsen en met behulp van jullie suggesties heb ik voorlopig besloten om voor vanavond arlington road en syriana te downen, ik ben beniewd
Wie was daar de bad-guy dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef SlamD het volgende:
Life of Brian!
Invasion of the bodysnatchers , toch?quote:
Omdat het soms gewoon toffer is. Dan is de slechterik een leuker personage dan de goede.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is dat trouwens met mensen die zo graag willen dat de bad guy wint? WAAROM vraag ik me dan af...
se7en (kutfilm als het is) kan ook in de lijst trouwens.
Oohh ik schrok mij rot destijds, toen ik het voor het eerst op televisie zag.quote:
Moest ik ook aan denken, maar omdat het op waarheid gebaseerd is wilde ik het niet posten, past eigenlijk best wel in het topic.quote:
De Romeinen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie was daar de bad-guy dan?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef bob1234 het volgende:
Zodiac (2007)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]Dan win je toch eigenlijk ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Devil's Rejects loopt niet zo goed af voor de slechterikkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:52 schreef Evenveel het volgende:
Saw.
Fracture.
Minder goed:
The Descent (alhoewel dat geen bad "guys" zijn)
House of 1000 Corpses
The Devil's Rejects (vervolg op House of 1000 Corpses)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:19 schreef tonks het volgende:
Shindlers list
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zaak is in maart 2007 zelfs weer heropend
[ Bericht 5% gewijzigd door bob1234 op 15-12-2007 16:22:54 ]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:11 schreef bob1234 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.american psycho 1 en 2
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Qomolangma op 16-12-2007 03:22:17 ]
Weglopen als een vieze straatkat is niet winnen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:38 schreef Sala-adin het volgende:
Jullie noobs
FALLEN NATUURLIJK!
WAT EEN UBERFILM IS DAT!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |