Ok. Had zelf op 20.20 gegokt eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt het bijltje erbij neergelegd?.
.
Zeg, ben je levensmoe ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb jij trouwens de Limburgse leeuw in je avatar staan?
En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zondag weer niet oefenen ivm verjaardagsviering. De enige oefening die ik dan gehad heb voor onze gig in Boxmeer is dan....de vorige gig..
Maar ze horen het welquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:08 schreef Cynic het volgende:
Dat zien de mensen toch niet.
Nah, ook niet.quote:
Ja, kijk maar:quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, ben je levensmoe ofzo?.
.
Handig voor na de afwas.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef Aresdreams het volgende:
brabantse vlag is mooier
allemaal rode en witte blokjes
Wel een leeuw die gitaar speelt, mag dat ook?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
Leeuwen waren erg populair toen trouwens. Heraldiek enzo..
Maar tenzij iemand een heraldische gitaar post is en het offtopic..
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:07 schreef Aresdreams het volgende:
maar... die is blauw!....
hey, is ie van de postbank?
Gelukkig hadden de Rolling Stones daar op den duur ook het budget voorquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
Bands die nooit aandacht besteden aan strak spelen moeten eerst 3 maanden lang recht getrokken worden..
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
Voor de niet-liefhebbers: niet naar Dauwpop 2008 gaan.
Leuk idee, maar eigenlijk is de belichting in de laatste foto goed genoeg om te zien wat er op staat...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:51 schreef guitarist.nl het volgende:
Gisteren een fotoshoot gehad voor een projectje met een zangeres.
Was koud!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
NYHC!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:16 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is ''Police State" van Agnostic Front toch een heerlijk nummer..
.
Kan wel iets meer peper bij.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef Obscurus het volgende:
Beetje zitten prutsen, timing is nog steeds gaar, maarja het gaat lijken op het orgineel. Zeg alleen niet wat het orgineel is
Solo.mp3
quote:
Ja hoor dat werkt perfect.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:36 schreef Aresdreams het volgende:
bedoel je nou dat je juist achtergrond muziek moet gebruiken?
of juist niet?
@dribbel geval
ik kijk star trek onder het jammen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja hoor dat werkt perfect.
Ik luister altijd 'Depeche Mode' terwijl ik 'Carcass' speel
Ja nee tuurlijk maar als je al niet met een drumtrack mee kan spelen dan is dat helemaal een ramp natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:39 schreef Aresdreams het volgende:
ah, duidelijk
ben het wel met je eens, maar meespelen met een echte band blijft in mijn beleving het beste om je timing op af te stellen
(gezien mijn eigen progressie daarin)
Laat ik het erop houden dat Hondo geen aanrader isquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:02 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Hehe heb je daar serieus zoveel problemen mee gehad?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:59 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Dribbel:
[ afbeelding ].
Het was leuk! Leuk bandje, leuke nummersquote:
Oh? Vertel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het was leuk! Leuk bandje, leuke nummers
Alleen de groupies waren iets minder![]()
Als ik solo's exact na speel zorg ik eerst altijd dat ik 'em in me hoofd echt éxact mee kan neurieën, ook zonder muziek, maar dan is het niet mee nurieën maar gewoon nurieën. Dan gaat het meestal wel goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:44 schreef Obscurus het volgende:
Was inderdaad RHCP, Californication.
Ja zal binnenkort eens de solo uit het nummer knippen en daarop mee gaan spelen. Zo uit de lossen hand is het toch best pittig
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het was leuk! Leuk bandje, leuke nummers
Alleen de groupies waren iets minder![]()
Pompeblêden, bitches!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
(nu is het wachten tot Dean de volledige 2008 Friese catalogus post
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
Is het van Kramtried? [afbeelding].
* Dean stroopt de mouwen opquote:
Hoe laat en waar?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:25 schreef punkjunk het volgende:
Vet Dean! Dat begint er op te lijken!
Onze band neemt nu ook gestalte aan, de bassist zonder gear maar met veel ambitie is ingeruild voor een bassist mét gear en nog véél meer ambitie. Ook houd deze bassist niet van RHCP of andere mtv-rock, dus das mooi.
Vanavond feest bij mij thuisdaarna de kroeg, whoohoo. bier, borrelnootjes en boeren
.
Zo ben ik ook een drummer zonder gear.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe laat en waar?
Een bassist zonder gear?Is dat niet gewoon iemand die ooit basgitaar zou willen gaan spelen?
Raap me opquote:
Naais Deanquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:15 schreef Deansensitized het volgende:
Niet door, maar wel lekker gespeeld! [ afbeelding ]
En leuk en positief commentaar van zowel de jury als de andere bands. Waren wel de 'hardste' act gisteren, en dat werd wel gewaardeerd [ afbeelding ]
"Jullie staan daar lekker te rocken en te beuken, daar moeten mee van komen! Volgend jaar moeten jullie weer mee doen!"
-Ja, dan komen we terug met nog een harder nummer.
" [ afbeelding ] [ afbeelding ] "
- [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"Huh!!?? Was dit jullie eerste optreden?? [ afbeelding ] "
Jury oordeel:
Erg leuke jonge band, veel potentie, stond er lekker. Zeker doorzetten en volgend jaar gewoon weer meedoen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euh nou ze hebben erg toegankelijke nummers, kan je snel soort van meezingen, maar het rockt wel gewoon. En de gitarist (nee niet Doodkapje maar die ander) lijkt op Jack Blackquote:
Whahaha jeej, was wel hele ervaring hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
Het was een leuke avond... En Dupje irl meegemaakt
We komen er welquote:
Haha ja, beetje welquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
Naais Dean [afbeelding] maar stiekem hadden jullie bij de scouting al zieltjes gewonnen?
Hebben we ook eens gehad. 3 jochies van 15. En dan zeg je: mosshh!! dan durven ze niet meer omdat je hen aandacht geeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh nou ze hebben erg toegankelijke nummers, kan je snel soort van meezingen, maar het rockt wel gewoon. En de gitarist (nee niet Doodkapje maar die ander) lijkt op Jack Black
De groupies waren wel komisch, waren jochies van een jaar of 15 (of iig zo leek het), die stoer liepen te roken enzo, en met zn 6en een pit aan t bouwen waren vooraan. Naja, mede daardoor werd het publiek ook wel enthausiaster. Maar vond het ook beetje irritant.
Mja,... Peter is wel erg Jack Black ja... vooral met die Gibson van 'mquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh nou ze hebben erg toegankelijke nummers, kan je snel soort van meezingen, maar het rockt wel gewoon. En de gitarist (nee niet Doodkapje maar die ander) lijkt op Jack Black
De groupies waren wel komisch, waren jochies van een jaar of 15 (of iig zo leek het), die stoer liepen te roken enzo, en met zn 6en een pit aan t bouwen waren vooraan. Naja, mede daardoor werd het publiek ook wel enthausiaster. Maar vond het ook beetje irritant.
Volgende keer dan maar hèquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja. Alsof SquareLight geen eigen fans zou kunnen werven..
Ik zou ook meebrullen met Laundry Man..
Ik heb er niet van kunnen slapen... volgens mij onze toetsenist al helemaal niet,...quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha jeej, was wel hele ervaring hoor![]()
Chatvriendin van me is concert/CD-reviewer in omgeving Leeuwarden/Drachten. Ze kent jullie naam al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We komen er wel
Ons mooi wat in de kijker gespeeld bij wat prominenten uit de Friese muziekwereld
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:43 schreef Doodkapje het volgende:
Ik heb er niet van kunnen slapen... volgens mij onze toetsenist al helemaal niet,...![]()
Oh ja zeker,... een Gitaristentopic-celebrity als jij laat ons niet ongemoeid!quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Oh ja. Ik ben vergeten dat ik over een kwartier extra moet komen werken. [afbeelding].
Wtf,... op zaterdag?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Oh ja. Ik ben vergeten dat ik over een kwartier extra moet komen werken..
Jazekers, veel ervaring opgedaan in een avondquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Tof Dean! [afbeelding]
En dat voor een eerste optreden! [afbeelding]
Ahh right.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh ja zeker,... een Gitaristentopic-celebrity als jij laat ons niet ongemoeid!
We gaan er zeker komen, hij vroeg zelfs al welk nummer van Jovink 'ie moest lerenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, en ze vonden onze strikken ook erg leuk
Enige band die wat aan de aankleding deed zeiden ze. Rest stond er ook netjes bij, maar wij deden er echt wat aan, vonden ze wel cool
Al liep ik er wel heel even naast...kut Marshall met te weinig gain
Ronkte wel goed, maar veel te weinig gain voor mij...
Dat was de jury ook opgevallen trouwens [ afbeelding ]
Maar de hoofdreden dat het fout ging was dat ik op schoenen stond, ipv sokken. Kut [ afbeelding ]
Jullie komen er dus ook wel Yannick, vet man!! Als je eens in [noord]Friesland speelt moet je het even zeggen!
Een bassist zonder gearquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe laat en waar?
Een bassist zonder gear?Is dat niet gewoon iemand die ooit basgitaar zou willen gaan spelen?
Ik doelde op 666!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
Wat nou Brian?? Zijn er nog niet veel, maar ja, komt nog wel
Beginnen net wat man
Zekers Dupje
Kom je ook eens bij ons kijken?![]()
Spelen jullie keer in Nijmegen en omgeving of Eindhoven en omgeving? Dan wel!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zekers Dupje
Kom je ook eens bij ons kijken?![]()
We zijn te boeken hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Spelen jullie keer in Nijmegen en omgeving of Eindhoven en omgeving? Dan wel! [afbeelding] [afbeelding]
Ahjoh je kan toch ook wel gewoon Nederlandsquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We zijn te boeken hoor.
Hoop voor je dat ze daar Fries verstaan
Now you're pushin' itquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:01 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, wat zijn wij toch metal! br00tal!! [ afbeelding ]
Stukje regenpijp?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik wil binnekort even voor een slide (bottleneck) gaan kijken, maar het probleem is, ik heb kromme pinken, écht hele krommen pink (familie "kwaal", oftewel: misvormd), ze staan vanaf het 2e kootje in een hoek van 45-50 graden ofzo haha, dus ik moet echt een hele grote slide hebben.
Ja, ik wel, maar de meeste teksten zijn Friesquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ahjoh je kan toch ook wel gewoon Nederlands [afbeelding]
Edit: En boeiend, we hoeven toch niet alle tekst te verstaan? [afbeelding]
Ahjoh weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, ik wel, maar de meeste teksten zijn Fries
Of gewoon je ringvinger gebruikenquote:
Haha, dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ahjoh weer eens wat anders.
Er zijn ook nummers in t Limburgs (Rowwen Heze) en das ook wel vet [afbeelding] Ookal versta ik er vaak geen kont van.
Ging je nou bassen of gieteren?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:24 schreef Dupje het volgende:
Rehab Amy Winehouse is kut![]()
Moet m woensdag uitvoeren maar kan er echt nog niks van
Doe eens een cover van Twarresquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, dat is ook weer waar
Oefening baart kunst, maar bij Amy schijnt een lading coke het ook goed te doen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:52 schreef Dupje het volgende:
Toch maar gitaar.
Heb te weinig tijd om in bandbezetting te oefenen, dus doe t leuk alleen met mn gitaartje. Ben aan t oefenen nu en t gaat wel steeds beter, maar die timing is kut!
Joa, maar de coke ga ik maar niet uitproberen denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, maar bij Amy schijnt een lading coke het ook goed te doen!
...oeh er is markt in Nijmegen, ben je al geweest vandaag?
Die headstockquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Pompeblêden, bitches!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
* Dean stroopt de mouwen op
Verklaart uzelf, ongegrond lopen afbranden tolereer ik niet. Andere mening mag best, maar onderbouw het dan in ieder geval
Markt ja... zonet een halve kilo Tilapia-filets gescoord voor 4 Eur,-!quote:
Zelfs dat mag geen reden zijn om een Dean te kopen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef Ant_Eater het volgende:
Goh omdat er ook nog andere spuuglelijke headstocks zijn is het ineens oké om een dean te hebben D;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Die vind ik stiekem best wel mooiquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:19 schreef brother52 het volgende:
Wat is er mis met de headstock![]()
[ afbeelding ]
Weet je wel hoeveel sustain zo'n headstock de gitaar meegeeftquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef Ant_Eater het volgende:
Goh omdat er ook nog andere spuuglelijke headstocks zijn is het ineens oké om een dean te hebben D;
Lekkerlekker!quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Markt ja... zonet een halve kilo Tilapia-filets gescoord voor 4 Eur,-!
Vanmiddag maar eens een oosterse schotel maken met bamboescheuten, gember, bosui, paprika en shii-takes...
Fisk en poddestoelenquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:19 schreef Deansensitized het volgende:
Tilapia? Shii-takes?
Oestersaus, ketjap, knoflook en mirin (Dean, dat is Japanse kookwijn...) mwuh,... heb nu al honger maar mijn vriendin komt pas laterquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Lekkerlekker!
bakken met veel oestersaus, cognac en knoflook!!!
Deze headstock is best cool! Toch blijf ik V's niet aantrekkelijk vinden maar deze finish is wel mooi...quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:19 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat geen Jackson opquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:19 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, je kunt niet alles hebben.quote:
Ik hoor een twijvel over de kwaliteit, leg uitquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet alles hebben.
Het prijskaartje wat eraan hangt vind ik erger dan dat er geen Jackson op staat.
Kwaliteit lijkt me niets mis mee, maar dat ding moet iets van 4600 euro kosten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik hoor een twijvel over de kwaliteit, leg uit
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:04 schreef Deansensitized het volgende:
Maar je, je betaald dan ook voor Dave's arrogantie natuurlijk
True. Als Dave's naam erop staat is de kwaliteit dik in ordequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:07 schreef Witchfynder het volgende:
Je kunt er wel vanuit gaan dat als Dave Mustaine er zijn naam aan leent dat het wel brute shit is. Zelfs als niet-fan moet je dat erkennen. Zijn signature Seymour Duncan pick-ups staan ook bekend om hun briljante toon etc.
Als fanboy zeg ik dan weer wel: je moet wel Dave Mustaine zijn om Dean een gitaar te laten maken zonder hun karakteristieke headstock. [afbeelding].
Zelfs jij moet toegeven dat die vent veel te arrogant is man. Over het paard getilde kwa...quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat ja, en ik ben best wel lichtelijk bezopen...quote:Op zondag 16 december 2007 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Godverdomme wat is het fúcking koud buitenhalf dood gevroren
nu m'n nest in duiken
Volgens mij zijn dat best wel goede dingen... zelf geen ervaring mee.quote:Op zondag 16 december 2007 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, op marktplaats staan aardig wat Marshall 9004 pre-amps te koop. Kent iemand deze dingen?
quote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
probeer anders gearwire [afbeelding] weet je gelijk hoe hij verpakt zit in de doos [afbeelding]
quote:
quote:
Haha ja zoietsquote:Op zondag 16 december 2007 17:33 schreef Witchfynder het volgende:
Dus...kramtried is ijzerdraad en zoals jullie muziek spelen klinkt het als prikkeldraad uiteindelijk. [afbeelding].
Krammen zijn een soort nietjes in het Nederlands. [afbeelding].
Klinkt goed jaquote:Op zondag 16 december 2007 17:41 schreef Dupje het volgende:
Oehhhhh gister naar optreden geweest van Jonah Matranga, iemand die m kent? Hij heeft in bands Far, OneLineDrawing, New End Original en Gratitude gespeeld. En als je m dan nog niet kent, hij zong ook mee in het reffrein van Where 'd You Go van Fort Minor. [afbeelding]
Het was iig zo zo zo vet! [afbeelding] Echt, wat een stem heeft die gast, niet normaal. [afbeelding]
Zou de composer van bier houden?quote:Op zondag 16 december 2007 18:07 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
From evening to morning
and morning to evening
I wanna drink
something stronger than a man
From evening to morning
and morning to evening
I wanna drink
cause that's what I am
Beer, beer
I want beer
from beer I get really drunk
Beer, beer
I need more beer
so much I pass out
For beer I'm working
for beer I'm fighting
for bee I'll do
whatever I have to
when drunk I'm talking
when drunk I'm joking
when drunk I can be as I've
always wanted to bee
[ afbeelding ]
Worst hangover everquote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
I've got the worst hangover ever!
I'm crawlin' to the bathroom again,
It hurts so bad that I'm never gonna drink again.
I'll probably never drink again.
I may not ever drink again.
At least not 'til next weekend
[afbeelding]
Korpiklaaniquote:Op zondag 16 december 2007 18:07 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
From evening to morning
and morning to evening
I wanna drink
something stronger than a man
From evening to morning
and morning to evening
I wanna drink
cause that's what I am
Beer, beer
I want beer
from beer I get really drunk
Beer, beer
I need more beer
so much I pass out
For beer I'm working
for beer I'm fighting
for bee I'll do
whatever I have to
when drunk I'm talking
when drunk I'm joking
when drunk I can be as I've
always wanted to bee
[ afbeelding ]
Welke vestiging van de NHL moeten jullie eigenlijk optreden?quote:
Tesselschadestraatquote:Op zondag 16 december 2007 18:46 schreef Vital_Remains het volgende:
[..]
Welke vestiging van de NHL moeten jullie eigenlijk optreden?
Werk er helaas niet meer. Anders was ik wel langsgekomen [afbeelding]
Ah, tof. Mooi plekjequote:Op zondag 16 december 2007 18:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tesselschadestraat
In de Lounge, daar aan de techniek kant
Gewoon meer oefenen op de vlotte polsbewegingquote:Op zondag 16 december 2007 20:42 schreef Batsnek het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die tremolo spelen?
Ik ben bezig met de pulp fiction soundtrack, maar ik blijf 't lastig vinden. Is er niet ff een goed filmpje dat laten zien hoe je tremolo speelt?
quote:Op zondag 16 december 2007 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Anders gebruik je je mixer
http://www.youtube.com/watch?v=ib7LAVOE8kE&feature=related
Veel fappen, is een goede oefeningquote:Op zondag 16 december 2007 20:42 schreef Batsnek het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die tremolo spelen?
Ik ben bezig met de pulp fiction soundtrack, maar ik blijf 't lastig vinden. Is er niet ff een goed filmpje dat laten zien hoe je tremolo speelt?
Dan is daar tenminste consensus overquote:Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Veel fappen, is een goede oefening
Niet Spotten met Dick Dalequote:Op zondag 16 december 2007 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Anders gebruik je je mixer
http://www.youtube.com/watch?v=ib7LAVOE8kE&feature=related
Hij is inmiddels al 70quote:Op zondag 16 december 2007 22:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Niet Spotten met Dick Dale![]()
![]()
![]()
Heb hem nog horen/zien spelen met zijn 60 jaar dit nummer nog strak kunnen spelen resectp![]()
![]()
Neem een sauna,... dan kom je over je verveling heenquote:Op zondag 16 december 2007 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
LALALALALALLAlalalalAALALALA
Piña Colada's vandaag... Piña,... morgen Mojito's!quote:
...maar met Piña Coloda's en (OT) een Ibanezquote:
...ahaaaaa! Mijn huisgenoten zijn anders blij met de Mojito's!quote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
DK is een echte vent omdat hij bruut kan koken en gitaar spelen, maar pina colada's en mojito's...sorry, dat verpest het wel weer..
Als,,... als... als... als Witch ook komt neem ik er wel 2 extra meequote:Op maandag 17 december 2007 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je hier komt spelen moet je maar een mojito meenemne
Wordt tijd dat we daar eens gaan spelen zeg. Moet te regelen zijn in 2008. Samen met Squarelight. Yeah!quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als,,... als... als... als Witch ook komt neem ik er wel 2 extra mee
Better yet..! Nijmeegs bier... Nieuw Ligt
Maar hoe de fok ga je dat regelen... ten eerste zijn er in dit topic überveel bands en ten tweede moet je dan een venue afhuren en hopen dat je met kaartjes het geld er uit haalt...quote:Op maandag 17 december 2007 00:57 schreef Witchfynder het volgende:
Fok! in concert lijkt me gaaf. Avondje met een aantal bandjes van fokkers en dan zoveel mogelijk malloten binnen halen. Als je kijkt naar Dribbels wervingactie moet dat wel lukken..
Ja precies. Als je 'Fok! presenteert:" op de poster wilt hebben interesseert dat zo'n zaal echt geen moer.quote:Op maandag 17 december 2007 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoezo gewoon een avond in een kroeg/zaal plannendan kan iedereen er naar binnen lopen. Krijg je er nog voor betaald ook
Tempting... maar dan nog kan je maar 3 bands inplannen op 1 avond... aangezien er geen hond voor 10'en binnenkomt en iedereen een beetje op tijd weg wilt... voor de laatste trein etc.quote:Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef Witchfynder het volgende:
Afhuren hoeft niet eens. Een zaal met een doordeal is al voldoende. Denk dat je het behendig met een algemene fokmeet moet combineren. Van het Muziekforum bijv ofzo.
Gefeliciteerd Daniël!!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef Dupje het volgende:
Gefeli Witch!
Cadeautje voor je: Metallica op Pinkpop!
Alleen RATM, Foo Fighters en Metallica dus. Allemaal afsluitersquote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
Dan maar even die ene dag denk ik...
Al wat van de programmering bekend??
Dan maar een weekend, alle drie bands die ik eens gezien MOET hebben, en zo vaak komen ze hier al niet!quote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Alleen RATM, Foo Fighters en Metallica dus. Allemaal afsluiters
Ik zag het, nu MOET ik wel gaan! Ik heb ze nog altijd niet live gezien en nu eindelijk eens de kans??quote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef Dupje het volgende:
Gefeli Witch!
Cadeautje voor je: Metallica op Pinkpop!
De truuk is om ooit 28 te worden, daarna gaat het wel weer min of meer vanzelfquote:
Tot vanochtend 7:00 teksten geschreven... voor mijn scriptie...quote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb ook zin tekst te schrijven, alleen geen inspiratie
Ja had vandaag een gesprek met mijn begeleider,... soort van deadline dus,... helaas zit zijn vrouw ziek thuis en moet hij op het kindje passen, dus het gesprek is naar morgen verplaatst... kan ik nog mooi ff DNA-mappen makenquote:Op maandag 17 december 2007 13:32 schreef Deansensitized het volgende:
Maar dat is toch wat anders dan een lyric
Gelukt?
Kan je maten doorgeven? Hier om de hoek zit een grote ijzerwarenhandel... ik kan even naar beneden lopen en voor je kijken...quote:Op maandag 17 december 2007 15:46 schreef Cynic het volgende:
En ik kan verdorie nog steeds niet de juiste kooimoeren vinden!
Ik moet ze net een slag groter hebben dan die je overal online wel kan vinden.
Kwam er gisteren achter dat er in mijn oude bureaustoel wel eentje zit die precies goed is.
Maar om nou 16 bureaustoelen te kopen zodat alles goed vast in mijn rack zit...
help! dus eigenlijk
thanks!quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef Aresdreams het volgende:
soms heb je net wat mazsel nodig
succes doodkapje
Dank je! Ik ben nu niet thuis maar ik zal morgen eens gaan meten.quote:Op maandag 17 december 2007 15:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan je maten doorgeven? Hier om de hoek zit een grote ijzerwarenhandel... ik kan even naar beneden lopen en voor je kijken...
quote:Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef Aresdreams het volgende:
vast kitten een optie?
Gitaar gaan spelenquote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Dupje het volgende:
Waarom doet bassen zo'n pijn aan je vingers? Heb alweer 2 blaren op mn rechter wijs en middelvinger [afbeelding]
Iemand tips? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Sure (Y)! En anders weer de tie-rips proberen...quote:Op maandag 17 december 2007 16:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben nu niet thuis maar ik zal morgen eens gaan meten.
Best mooi dat ik een flightcase van onze geluidsman heb gekregen maar het is nogal vervelend als je de juiste moertjes niet kan vinden...
Ik weet dat ze in het circus verschillende technieken hadden om de huid harder te maken. Dit deden vooral vuurspuwers die ook fakkels langs hun lichaam haalden... je kunt je vingers met alcohol insmeren of nog makkelijker... urinequote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Dupje het volgende:
Waarom doet bassen zo'n pijn aan je vingers? Heb alweer 2 blaren op mn rechter wijs en middelvinger
Iemand tips?
Ja maar had eigenlijk het idee dat na de blaren eelt kwam, maar nu heb ik die eelt er weer af gespeeld...quote:Op maandag 17 december 2007 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Veel oefenen heen stoppen als je blaren krijgt anders word het alleen erger
quote:Op maandag 17 december 2007 17:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gitaar gaan spelen [ afbeelding ]Pfff... Ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat ze in het circus verschillende technieken hadden om de huid harder te maken. Dit deden vooral vuurspuwers die ook fakkels langs hun lichaam haalden... je kunt je vingers met alcohol insmeren of nog makkelijker... urine
Wat bij mij hielp is meteen na het douchen gitaarspelen. Dan slijt de huid heel snel waardoor je binnen no-time eelt kweekt...
[/quote]
Volgens mij doet dat pijn! Kan het met alcohol proberen, gewoon mn vinger in een glas bier houden
Ik ben een meisje =)
Gewoon doorzetten.quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Dupje het volgende:
Waarom doet bassen zo'n pijn aan je vingers? Heb alweer 2 blaren op mn rechter wijs en middelvinger
Iemand tips?
Een bodybuilder ?quote:Op maandag 17 december 2007 18:28 schreef Aresdreams het volgende:
ik zou wat sterkers pakken als bier
96% ethanol bij de drogistquote:Op maandag 17 december 2007 18:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nee, eerder iets als... euhm... wodka ofzo
We noemen ons nog steeds 'Hard & Vals' bij gebrek aan een zanger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |