quote:

Ja hoor dat werkt perfect.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:36 schreef Aresdreams het volgende:
bedoel je nou dat je juist achtergrond muziek moet gebruiken?
of juist niet?
@dribbel geval
ik kijk star trek onder het jammen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja hoor dat werkt perfect.
Ik luister altijd 'Depeche Mode' terwijl ik 'Carcass' speel
Ja nee tuurlijk maar als je al niet met een drumtrack mee kan spelen dan is dat helemaal een ramp natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:39 schreef Aresdreams het volgende:
ah, duidelijk
ben het wel met je eens, maar meespelen met een echte band blijft in mijn beleving het beste om je timing op af te stellen
(gezien mijn eigen progressie daarin)
Laat ik het erop houden dat Hondo geen aanrader isquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:02 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Hehe heb je daar serieus zoveel problemen mee gehad?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:59 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Dribbel:
[ afbeelding ].
Het was leuk! Leuk bandje, leuke nummersquote:
Oh? Vertel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het was leuk! Leuk bandje, leuke nummers
Alleen de groupies waren iets minder![]()
Als ik solo's exact na speel zorg ik eerst altijd dat ik 'em in me hoofd echt éxact mee kan neurieën, ook zonder muziek, maar dan is het niet mee nurieën maar gewoon nurieën. Dan gaat het meestal wel goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:44 schreef Obscurus het volgende:
Was inderdaad RHCP, Californication.
Ja zal binnenkort eens de solo uit het nummer knippen en daarop mee gaan spelen. Zo uit de lossen hand is het toch best pittig
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het was leuk! Leuk bandje, leuke nummers
Alleen de groupies waren iets minder![]()
Pompeblêden, bitches!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
(nu is het wachten tot Dean de volledige 2008 Friese catalogus post
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
Is het van Kramtried? [afbeelding].
* Dean stroopt de mouwen opquote:

"
"
Hoe laat en waar?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:25 schreef punkjunk het volgende:
Vet Dean! Dat begint er op te lijken!
Onze band neemt nu ook gestalte aan, de bassist zonder gear maar met veel ambitie is ingeruild voor een bassist mét gear en nog véél meer ambitie. Ook houd deze bassist niet van RHCP of andere mtv-rock, dus das mooi.
Vanavond feest bij mij thuisdaarna de kroeg, whoohoo. bier, borrelnootjes en boeren
.
Zo ben ik ook een drummer zonder gear.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe laat en waar?
Een bassist zonder gear?Is dat niet gewoon iemand die ooit basgitaar zou willen gaan spelen?
Raap me opquote:
Naais Deanquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:15 schreef Deansensitized het volgende:
Niet door, maar wel lekker gespeeld! [ afbeelding ]
En leuk en positief commentaar van zowel de jury als de andere bands. Waren wel de 'hardste' act gisteren, en dat werd wel gewaardeerd [ afbeelding ]
"Jullie staan daar lekker te rocken en te beuken, daar moeten mee van komen! Volgend jaar moeten jullie weer mee doen!"
-Ja, dan komen we terug met nog een harder nummer.
" [ afbeelding ] [ afbeelding ] "
- [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"Huh!!?? Was dit jullie eerste optreden?? [ afbeelding ] "
Jury oordeel:
Erg leuke jonge band, veel potentie, stond er lekker. Zeker doorzetten en volgend jaar gewoon weer meedoen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euh nou ze hebben erg toegankelijke nummers, kan je snel soort van meezingen, maar het rockt wel gewoon. En de gitarist (nee niet Doodkapje maar die ander) lijkt op Jack Blackquote:
Whahaha jeej, was wel hele ervaring hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
Het was een leuke avond... En Dupje irl meegemaakt
We komen er welquote:
Haha ja, beetje welquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
Naais Dean [afbeelding] maar stiekem hadden jullie bij de scouting al zieltjes gewonnen?
Hebben we ook eens gehad. 3 jochies van 15. En dan zeg je: mosshh!! dan durven ze niet meer omdat je hen aandacht geeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh nou ze hebben erg toegankelijke nummers, kan je snel soort van meezingen, maar het rockt wel gewoon. En de gitarist (nee niet Doodkapje maar die ander) lijkt op Jack Black
De groupies waren wel komisch, waren jochies van een jaar of 15 (of iig zo leek het), die stoer liepen te roken enzo, en met zn 6en een pit aan t bouwen waren vooraan. Naja, mede daardoor werd het publiek ook wel enthausiaster. Maar vond het ook beetje irritant.
Mja,... Peter is wel erg Jack Black ja... vooral met die Gibson van 'mquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh nou ze hebben erg toegankelijke nummers, kan je snel soort van meezingen, maar het rockt wel gewoon. En de gitarist (nee niet Doodkapje maar die ander) lijkt op Jack Black
De groupies waren wel komisch, waren jochies van een jaar of 15 (of iig zo leek het), die stoer liepen te roken enzo, en met zn 6en een pit aan t bouwen waren vooraan. Naja, mede daardoor werd het publiek ook wel enthausiaster. Maar vond het ook beetje irritant.
Volgende keer dan maar hèquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja. Alsof SquareLight geen eigen fans zou kunnen werven..
Ik zou ook meebrullen met Laundry Man..
Ik heb er niet van kunnen slapen... volgens mij onze toetsenist al helemaal niet,...quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha jeej, was wel hele ervaring hoor![]()
Chatvriendin van me is concert/CD-reviewer in omgeving Leeuwarden/Drachten. Ze kent jullie naam al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We komen er wel
Ons mooi wat in de kijker gespeeld bij wat prominenten uit de Friese muziekwereld
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:43 schreef Doodkapje het volgende:
Ik heb er niet van kunnen slapen... volgens mij onze toetsenist al helemaal niet,...![]()
Oh ja zeker,... een Gitaristentopic-celebrity als jij laat ons niet ongemoeid!quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Oh ja. Ik ben vergeten dat ik over een kwartier extra moet komen werken. [afbeelding].
Wtf,... op zaterdag?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Oh ja. Ik ben vergeten dat ik over een kwartier extra moet komen werken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |