quote:

Ja hoor dat werkt perfect.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:36 schreef Aresdreams het volgende:
bedoel je nou dat je juist achtergrond muziek moet gebruiken?
of juist niet?
@dribbel geval
ik kijk star trek onder het jammen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja hoor dat werkt perfect.
Ik luister altijd 'Depeche Mode' terwijl ik 'Carcass' speel
Ja nee tuurlijk maar als je al niet met een drumtrack mee kan spelen dan is dat helemaal een ramp natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:39 schreef Aresdreams het volgende:
ah, duidelijk
ben het wel met je eens, maar meespelen met een echte band blijft in mijn beleving het beste om je timing op af te stellen
(gezien mijn eigen progressie daarin)
Laat ik het erop houden dat Hondo geen aanrader isquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:02 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Hehe heb je daar serieus zoveel problemen mee gehad?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:59 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Dribbel:
[ afbeelding ].
Het was leuk! Leuk bandje, leuke nummersquote:
Oh? Vertel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het was leuk! Leuk bandje, leuke nummers
Alleen de groupies waren iets minder![]()
Als ik solo's exact na speel zorg ik eerst altijd dat ik 'em in me hoofd echt éxact mee kan neurieën, ook zonder muziek, maar dan is het niet mee nurieën maar gewoon nurieën. Dan gaat het meestal wel goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:44 schreef Obscurus het volgende:
Was inderdaad RHCP, Californication.
Ja zal binnenkort eens de solo uit het nummer knippen en daarop mee gaan spelen. Zo uit de lossen hand is het toch best pittig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |