Alleen RATM, Foo Fighters en Metallica dus. Allemaal afsluitersquote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
Dan maar even die ene dag denk ik...
Al wat van de programmering bekend??
Dan maar een weekend, alle drie bands die ik eens gezien MOET hebben, en zo vaak komen ze hier al niet!quote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Alleen RATM, Foo Fighters en Metallica dus. Allemaal afsluiters
Ik zag het, nu MOET ik wel gaan! Ik heb ze nog altijd niet live gezien en nu eindelijk eens de kans??quote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef Dupje het volgende:
Gefeli Witch!
Cadeautje voor je: Metallica op Pinkpop!
De truuk is om ooit 28 te worden, daarna gaat het wel weer min of meer vanzelfquote:
Tot vanochtend 7:00 teksten geschreven... voor mijn scriptie...quote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb ook zin tekst te schrijven, alleen geen inspiratie
Ja had vandaag een gesprek met mijn begeleider,... soort van deadline dus,... helaas zit zijn vrouw ziek thuis en moet hij op het kindje passen, dus het gesprek is naar morgen verplaatst... kan ik nog mooi ff DNA-mappen makenquote:Op maandag 17 december 2007 13:32 schreef Deansensitized het volgende:
Maar dat is toch wat anders dan een lyric
Gelukt?
Kan je maten doorgeven? Hier om de hoek zit een grote ijzerwarenhandel... ik kan even naar beneden lopen en voor je kijken...quote:Op maandag 17 december 2007 15:46 schreef Cynic het volgende:
En ik kan verdorie nog steeds niet de juiste kooimoeren vinden!
Ik moet ze net een slag groter hebben dan die je overal online wel kan vinden.
Kwam er gisteren achter dat er in mijn oude bureaustoel wel eentje zit die precies goed is.
Maar om nou 16 bureaustoelen te kopen zodat alles goed vast in mijn rack zit...
help! dus eigenlijk
thanks!quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef Aresdreams het volgende:
soms heb je net wat mazsel nodig
succes doodkapje
Dank je! Ik ben nu niet thuis maar ik zal morgen eens gaan meten.quote:Op maandag 17 december 2007 15:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan je maten doorgeven? Hier om de hoek zit een grote ijzerwarenhandel... ik kan even naar beneden lopen en voor je kijken...
quote:Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef Aresdreams het volgende:
vast kitten een optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |