Veel fappen, is een goede oefeningquote:Op zondag 16 december 2007 20:42 schreef Batsnek het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die tremolo spelen?
Ik ben bezig met de pulp fiction soundtrack, maar ik blijf 't lastig vinden. Is er niet ff een goed filmpje dat laten zien hoe je tremolo speelt?
Dan is daar tenminste consensus overquote:Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Veel fappen, is een goede oefening
Niet Spotten met Dick Dalequote:Op zondag 16 december 2007 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Anders gebruik je je mixer
http://www.youtube.com/watch?v=ib7LAVOE8kE&feature=related
Hij is inmiddels al 70quote:Op zondag 16 december 2007 22:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Niet Spotten met Dick Dale![]()
![]()
![]()
Heb hem nog horen/zien spelen met zijn 60 jaar dit nummer nog strak kunnen spelen resectp![]()
![]()
Neem een sauna,... dan kom je over je verveling heenquote:Op zondag 16 december 2007 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
LALALALALALLAlalalalAALALALA
Piņa Colada's vandaag... Piņa,... morgen Mojito's!quote:
...maar met Piņa Coloda's en (OT) een Ibanezquote:
...ahaaaaa! Mijn huisgenoten zijn anders blij met de Mojito's!quote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
DK is een echte vent omdat hij bruut kan koken en gitaar spelen, maar pina colada's en mojito's...sorry, dat verpest het wel weer..
Als,,... als... als... als Witch ook komt neem ik er wel 2 extra meequote:Op maandag 17 december 2007 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je hier komt spelen moet je maar een mojito meenemne
Wordt tijd dat we daar eens gaan spelen zeg. Moet te regelen zijn in 2008. Samen met Squarelight. Yeah!quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als,,... als... als... als Witch ook komt neem ik er wel 2 extra mee
Better yet..! Nijmeegs bier... Nieuw Ligt
Maar hoe de fok ga je dat regelen... ten eerste zijn er in dit topic überveel bands en ten tweede moet je dan een venue afhuren en hopen dat je met kaartjes het geld er uit haalt...quote:Op maandag 17 december 2007 00:57 schreef Witchfynder het volgende:
Fok! in concert lijkt me gaaf. Avondje met een aantal bandjes van fokkers en dan zoveel mogelijk malloten binnen halen. Als je kijkt naar Dribbels wervingactie moet dat wel lukken..
Ja precies. Als je 'Fok! presenteert:" op de poster wilt hebben interesseert dat zo'n zaal echt geen moer.quote:Op maandag 17 december 2007 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoezo gewoon een avond in een kroeg/zaal plannendan kan iedereen er naar binnen lopen. Krijg je er nog voor betaald ook
Tempting... maar dan nog kan je maar 3 bands inplannen op 1 avond... aangezien er geen hond voor 10'en binnenkomt en iedereen een beetje op tijd weg wilt... voor de laatste trein etc.quote:Op maandag 17 december 2007 01:03 schreef Witchfynder het volgende:
Afhuren hoeft niet eens. Een zaal met een doordeal is al voldoende. Denk dat je het behendig met een algemene fokmeet moet combineren. Van het Muziekforum bijv ofzo.
Gefeliciteerd Daniël!!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef Dupje het volgende:
Gefeli Witch!
Cadeautje voor je: Metallica op Pinkpop!
Alleen RATM, Foo Fighters en Metallica dus. Allemaal afsluitersquote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
Dan maar even die ene dag denk ik...
Al wat van de programmering bekend??
Dan maar een weekend, alle drie bands die ik eens gezien MOET hebben, en zo vaak komen ze hier al niet!quote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Alleen RATM, Foo Fighters en Metallica dus. Allemaal afsluiters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |