Hebben we ook eens gehad. 3 jochies van 15. En dan zeg je: mosshh!! dan durven ze niet meer omdat je hen aandacht geeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh nou ze hebben erg toegankelijke nummers, kan je snel soort van meezingen, maar het rockt wel gewoon. En de gitarist (nee niet Doodkapje maar die ander) lijkt op Jack Black
De groupies waren wel komisch, waren jochies van een jaar of 15 (of iig zo leek het), die stoer liepen te roken enzo, en met zn 6en een pit aan t bouwen waren vooraan. Naja, mede daardoor werd het publiek ook wel enthausiaster. Maar vond het ook beetje irritant.
Mja,... Peter is wel erg Jack Black ja... vooral met die Gibson van 'mquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh nou ze hebben erg toegankelijke nummers, kan je snel soort van meezingen, maar het rockt wel gewoon. En de gitarist (nee niet Doodkapje maar die ander) lijkt op Jack Black
De groupies waren wel komisch, waren jochies van een jaar of 15 (of iig zo leek het), die stoer liepen te roken enzo, en met zn 6en een pit aan t bouwen waren vooraan. Naja, mede daardoor werd het publiek ook wel enthausiaster. Maar vond het ook beetje irritant.
Volgende keer dan maar hèquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja. Alsof SquareLight geen eigen fans zou kunnen werven..
Ik zou ook meebrullen met Laundry Man..
Ik heb er niet van kunnen slapen... volgens mij onze toetsenist al helemaal niet,...quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha jeej, was wel hele ervaring hoor![]()
Chatvriendin van me is concert/CD-reviewer in omgeving Leeuwarden/Drachten. Ze kent jullie naam al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We komen er wel
Ons mooi wat in de kijker gespeeld bij wat prominenten uit de Friese muziekwereld
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:43 schreef Doodkapje het volgende:
Ik heb er niet van kunnen slapen... volgens mij onze toetsenist al helemaal niet,...![]()
Oh ja zeker,... een Gitaristentopic-celebrity als jij laat ons niet ongemoeid!quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Oh ja. Ik ben vergeten dat ik over een kwartier extra moet komen werken. [afbeelding].
Wtf,... op zaterdag?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Oh ja. Ik ben vergeten dat ik over een kwartier extra moet komen werken..
Jazekers, veel ervaring opgedaan in een avondquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Tof Dean! [afbeelding]
En dat voor een eerste optreden! [afbeelding]

Ahh right.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh ja zeker,... een Gitaristentopic-celebrity als jij laat ons niet ongemoeid!
We gaan er zeker komen, hij vroeg zelfs al welk nummer van Jovink 'ie moest lerenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, en ze vonden onze strikken ook erg leuk
Enige band die wat aan de aankleding deed zeiden ze. Rest stond er ook netjes bij, maar wij deden er echt wat aan, vonden ze wel cool
Al liep ik er wel heel even naast...kut Marshall met te weinig gain
Ronkte wel goed, maar veel te weinig gain voor mij...
Dat was de jury ook opgevallen trouwens [ afbeelding ]
Maar de hoofdreden dat het fout ging was dat ik op schoenen stond, ipv sokken. Kut [ afbeelding ]
Jullie komen er dus ook wel Yannick, vet man!! Als je eens in [noord]Friesland speelt moet je het even zeggen!
Een bassist zonder gearquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe laat en waar?
Een bassist zonder gear?Is dat niet gewoon iemand die ooit basgitaar zou willen gaan spelen?
Ik doelde op 666!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
Wat nou Brian?? Zijn er nog niet veel, maar ja, komt nog wel
Beginnen net wat man
Zekers Dupje
Kom je ook eens bij ons kijken?![]()
Spelen jullie keer in Nijmegen en omgeving of Eindhoven en omgeving? Dan wel!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zekers Dupje
Kom je ook eens bij ons kijken?![]()
We zijn te boeken hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Spelen jullie keer in Nijmegen en omgeving of Eindhoven en omgeving? Dan wel! [afbeelding] [afbeelding]
Ahjoh je kan toch ook wel gewoon Nederlandsquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We zijn te boeken hoor.
Hoop voor je dat ze daar Fries verstaan
Now you're pushin' itquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:01 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, wat zijn wij toch metal! br00tal!! [ afbeelding ]
Stukje regenpijp?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik wil binnekort even voor een slide (bottleneck) gaan kijken, maar het probleem is, ik heb kromme pinken, écht hele krommen pink (familie "kwaal", oftewel: misvormd), ze staan vanaf het 2e kootje in een hoek van 45-50 graden ofzo haha, dus ik moet echt een hele grote slide hebben.
Ja, ik wel, maar de meeste teksten zijn Friesquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ahjoh je kan toch ook wel gewoon Nederlands [afbeelding]
Edit: En boeiend, we hoeven toch niet alle tekst te verstaan? [afbeelding]
Ahjoh weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, ik wel, maar de meeste teksten zijn Fries
Of gewoon je ringvinger gebruikenquote:
Haha, dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ahjoh weer eens wat anders.
Er zijn ook nummers in t Limburgs (Rowwen Heze) en das ook wel vet [afbeelding] Ookal versta ik er vaak geen kont van.
Ging je nou bassen of gieteren?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:24 schreef Dupje het volgende:
Rehab Amy Winehouse is kut![]()
Moet m woensdag uitvoeren maar kan er echt nog niks van
Doe eens een cover van Twarresquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, dat is ook weer waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |