Ik zal thuis eens kijken waarquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:34 schreef Fruppel het volgende:
Laat eens zien die buik Bla!
Ik hoef alleen nog maar een handvat en dan kan ik skippy-ballen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
BE heeft een brommerhelm onder haar kleding
En Ticootje heeft ook al een mooie buik
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar een handvat en dan kan ik skippy-ballen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoef alleen nog maar een handvat en dan kan ik skippy-ballen.
Nee die heb ik nog niet. Ik heb er altijd een ringetje in zitten, dus ik dacht dat dat wel genoeg was. Maar nu begint de boel toch echt te ontsteken... (Ik heb dat ding echt al jaaaaaaaren)quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef appelsap het volgende:
Ticootje, je hebt ook van die speciale navelpiercings! Of heb je die al?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, dat is idd goed te zien ja, jij hebt er ook wel wat spekkies bij gekregen.
Maar dat is ook allemaal ingecalculeerd door je lichaam als het goed is. Reserves voor als je bv gaat geven enzo.
Beetje jammer dat dat ingebouwde mechanisme bij mij alleen niet door had dat er reserves genoeg waren.![]()
Ja zeg, nana, had je niet even kunnen stofzuigen voordat je de foto maakte?quote:Op zondag 16 december 2007 14:29 schreef nanalune het volgende:
aaaahMag ik heel even asociaal binnenvallen, en mijn eerste ( en hopelijk laatste) buikfoto plaatsen?
even een paar opmerkingen :
ja mijn kapsel ziet er wat vreemd uit, officieel zat het wél goed
ja de piek van de boom ligt in de buurt maar man heeft wat moeite met dingen afmaken
we wonen vlakbij het bos dus dat houthakkersshirt mág nog in dit geval (
)
quote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja zeg, nana, had je niet even kunnen stofzuigen voordat je de foto maakte?![]()
Mooi buikie hoor!
En Hestria ook, erg mooi! Leuk gezicht heb je ook! (maar dat kon ikme van de meet nog herinneren).
Doe's niet zo bescheiden! Je bent een mooie meid hoor, ik zou bijna zeggen ondanks alle plamuur...quote:Op maandag 17 december 2007 17:56 schreef hestria het volgende:
Blabla idd een lief buikje,
en dank julie welmaar vergis je niet in het echt is het minder
, dit was geschuurt, geplamuurt en afgelakt!
Ze heeft vandaag nog niet gemeld...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tjonge wat een prachtige buiken komen er voorbij
En BE is gewoon bijna uitgeteld??? Snel gegaan! Hopelijk geldt dat ook voor je bevalling strakjes!
Verdacht!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag nog niet gemeld...
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:25 schreef Again het volgende:
Eveliene ziet er al goed uit zo vroeg zeg!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:32 schreef Tan het volgende:
Ik hoop voor je dat het de laatste foto is, maar als ik dat stralende hoofd zie lijk je bijna alsof je nog weken zo doorstapt
wauw!! wat een mooie maat buikquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:49 schreef nanalune het volgende:
wow Silmarwen, je moet nog een tijdje hoor![]()
![]()
hier een ( hoop ik nu toch écht) laatste foto, maar even pimpen met deze 'winterfoto'een uur of drie geleden gemaakt..[ afbeelding ]
nana, wat ben je toch een leukerd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:49 schreef nanalune het volgende:
wow Silmarwen, je moet nog een tijdje hoor![]()
![]()
hier een ( hoop ik nu toch écht) laatste foto, maar even pimpen met deze 'winterfoto'een uur of drie geleden gemaakt..[ afbeelding ]
Nou, het zal idd best fris geweest zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind jou er trouwens nog heel fris op staan NanaluneMooi hoor
quote:Op woensdag 26 december 2007 07:56 schreef Vicky het volgende:
Mooi KD! En wat een leuk jurkje!
OMG ik wist zeker als enige Fokker nog niet dat je zwanger wasquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
15 en een halve week, eerste zwangerschap en het is er eentje.
Owh ....... wat een mooi bolletjequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:09 schreef KD-fotografie het volgende:
Maneki, ondanks de missende scherpte toch ene prachtfoto hoor.
De rest ook allemaal mooie buikjes.
Hier ik weer, vandaag 14.5 weken.
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op donderdag 27 december 2007 09:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik woog toen diverse kilo`s meer dan nuMijn buik zelf is nu echt groter
En gewoon geen striae! Het is toch wonderlijk!quote:
Is het wellicht een idee om dit eerst na te vragen alvorens ze te posten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:24 schreef bl0emetjE het volgende:
PS
BE, als je ze liever niet hier hebt, dan mag je ze weghalen hoor!
Post jij zelf maar weer es een keer wat, zeikiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Is het wellicht een idee om dit eerst na te vragen alvorens ze te posten?
Of zijn dit mijn hormonen die nu aan het kriebelen zijn omdat ik het niet fijn zou vinden als dit bij mij zou gebeuren?
Ze had het me ook gevraagd via de PM en ik heb er geen probleem mee hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Of zijn dit mijn hormonen die nu aan het kriebelen zijn omdat ik het niet fijn zou vinden als dit bij mij zou gebeuren?
Ik heb met BE ook contact over PM en email gehad over de foto'squote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Heb je mn pm nog ontvangen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:09 schreef Webkim het volgende:
Drieendertig plus drie alweer!
[afbeelding]
[afbeelding]
ok ok geen LLM-er maar toch ff pica van mn 31 weken en 3 dagen buikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:51 schreef RockabeIIa het volgende:
kickje voor de LLM-ers. Dames voor het te laat is!!!
haha nou hij is heel mooi hoor!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:10 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ].
.
.
Je moet er 32 weken op wachten, maar dan heb je ook wat.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Icicle, bewijs! en Macka jij ook!
Kleine tattoo truc als je hem te vaag vindt op je foto: even een klein beetje massageolie er op smeren en in laten trekkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:47 schreef lcicle het volgende:
Mooie foto's Maneki en Freud!! Van een heel mooie buik + tattoo ook
Bij onze 20-weken buik vergeleken met elkaar dacht ik dat het bij mij echt niet meer goed kwam, maar *au*.. toch wel
Met 9 weken vond ik ook al dat als je onder de goede hoek keek dat het heel duidelijk was. Maar mijn man dacht daar heel anders over....quote:Op maandag 28 januari 2008 12:23 schreef OooLizaooO het volgende:
IK WIl OOK ZO'N MOOIE GROTE BUIK
(volgens mijn moeder begon je 't nu (bijna 9 weken) al te zien, maar da's haar wishfull thinking vrees ik)
Dat had ik ook, met 20 wekenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met 9 weken vond ik ook al dat als je onder de goede hoek keek dat het heel duidelijk was. Maar mijn man dacht daar heel anders over....
Maar ook jij moet er nu dan eindelijk aan gelovenquote:
Jah ik wil ook dat mensen het gaan zien! Vriendinnetje van me is ook al zo'n 4,5 maanden ver en je ziet nog NIKS! Die loopt dus al steeds te roepen dat ze wel al bijna 5 maand zwanger isquote:Op maandag 28 januari 2008 16:18 schreef k_i_m het volgende:
Het maakt het een stuk makkelijker als mensen het ook kunnen zien, wat dat betreft ben ik nog steeds stiekem jaloers op andere vrouwen.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dit was mijn omvang bij 23 wekenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:01 schreef OooLizaooO het volgende:
Webkim mooooooooooooooi!!!!
[..]
Jah ik wil ook dat mensen het gaan zien! Vriendinnetje van me is ook al zo'n 4,5 maanden ver en je ziet nog NIKS! Die loopt dus al steeds te roepen dat ze wel al bijna 5 maand zwanger is. Zou ik ook gaan doen denk ik!
Ja dat vind ik ook! Nu alleen nog de kracht vinden om ergens een fototoestel vandaan te halen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef k_i_m het volgende:
En dat was voor mijn doen al heel dik. Ik vind dat jij ook maar weer eens een foto moet plaatsen!
.
hihi helaas zie je t juist niet alleen van voren, alleen komt deze foto erg voordelig uit zie ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:53 schreef Webkim het volgende:
Jeetje Bla, een slankie met een buikje; je ziet het bij jou echt alleen van voren he, wat mooi!
En is dat truitje trouwens een positietruitje van de H&M? Lijkt nl. erg op deze alleen heb ik er al wat meer lijf ingepropt![]()
Als ik dan nog maar zo'n buikje heb, stop ik er een kussen onderquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dit was mijn omvang bij 23 weken.
[ afbeelding ]
Ik heb toevallig zondag foto's laten maken in een studioquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:23 schreef Moonah het volgende:
Iciclebeeb, ik zag in het stripje van merlijn dat jouw buik ook al aardig uitdijt. Show je hem hier ook nog even?
Which reminds me, ik ga wel even naar je log.![]()
![]()
Checkquote:Op maandag 4 februari 2008 12:01 schreef OooLizaooO het volgende:
prille zwangeren zijn duidelijk allemaal jaloers
Hoewel bij mij begin je het wel al te zien hoor! Echt! Dat klein bobbeltje daar! Dat is m'n toch? Mijn zwangerschapsbuik? Nee?
De tweede foto is een half uur geleden gemaaktquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef bixister het volgende:
k_i_m, is die tweede foto misschien vroeger op de dag genomen? in de loop van de dag zette m'n buik tijdens m'n zwangerschappen altijd nog een heel stuk uit op de een of andere manier.
mooi, icicle & KD!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn bescheiden bijdrage..37w3d
[ afbeelding ]
u vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:34 schreef Fruppel het volgende:
Bla kom ook weer eens met een nieuw buikie!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn bescheiden bijdrage..37w3d
[ afbeelding ]
Een blijvende herinnering aan het huisje van je kindquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:12 schreef Webkim het volgende:
Bekentenis: ik vind die striae eigenlijk helemaal niet balen (ondanks dat ik er geen haaaaaarscherpe foto van plaats).
Want weet je:
ik krijg een kind!!!![]()
![]()
That's the spirit!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:12 schreef Webkim het volgende:
Bekentenis: ik vind die striae eigenlijk helemaal niet balen (ondanks dat ik er geen haaaaaarscherpe foto van plaats).
Want weet je:
![]()
Wanneerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:12 schreef Webkim het volgende:
Want weet je:
![]()
Knap van je!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:12 schreef Webkim het volgende:
Want weet je:
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:15 schreef owlet het volgende:
of zoals mijn broertje bij het zien van mijn buik: "ieuw, het lijken wel spieren. Doe maar weg, ik wordt er misselijk van"![]()
Toen ik zwanger was boeide het me niet veel maar na de zwangerschap wel, maar heb er ook wel heel erg veel last van gehad en nu nog steeds/weer, een voordeel het schijnt juist vaak te gebeuren bij jonge strakke huidjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:12 schreef Webkim het volgende:
Want weet je:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |