u vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:34 schreef Fruppel het volgende:
Bla kom ook weer eens met een nieuw buikie!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn bescheiden bijdrage..37w3d
[ afbeelding ]
Een blijvende herinnering aan het huisje van je kindquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:12 schreef Webkim het volgende:
Bekentenis: ik vind die striae eigenlijk helemaal niet balen (ondanks dat ik er geen haaaaaarscherpe foto van plaats).
Want weet je:
ik krijg een kind!!!![]()
![]()
That's the spirit!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:12 schreef Webkim het volgende:
Bekentenis: ik vind die striae eigenlijk helemaal niet balen (ondanks dat ik er geen haaaaaarscherpe foto van plaats).
Want weet je:
![]()
Wanneerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:12 schreef Webkim het volgende:
Want weet je:
![]()
Knap van je!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:12 schreef Webkim het volgende:
Want weet je:
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:15 schreef owlet het volgende:
of zoals mijn broertje bij het zien van mijn buik: "ieuw, het lijken wel spieren. Doe maar weg, ik wordt er misselijk van"![]()
Toen ik zwanger was boeide het me niet veel maar na de zwangerschap wel, maar heb er ook wel heel erg veel last van gehad en nu nog steeds/weer, een voordeel het schijnt juist vaak te gebeuren bij jonge strakke huidjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:12 schreef Webkim het volgende:
Want weet je:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |