Ja dat vind ik ook! Nu alleen nog de kracht vinden om ergens een fototoestel vandaan te halen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef k_i_m het volgende:
En dat was voor mijn doen al heel dik. Ik vind dat jij ook maar weer eens een foto moet plaatsen!
.
hihi helaas zie je t juist niet alleen van voren, alleen komt deze foto erg voordelig uit zie ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:53 schreef Webkim het volgende:
Jeetje Bla, een slankie met een buikje; je ziet het bij jou echt alleen van voren he, wat mooi!
En is dat truitje trouwens een positietruitje van de H&M? Lijkt nl. erg op deze alleen heb ik er al wat meer lijf ingepropt![]()
Als ik dan nog maar zo'n buikje heb, stop ik er een kussen onderquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dit was mijn omvang bij 23 weken.
[ afbeelding ]
Ik heb toevallig zondag foto's laten maken in een studioquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:23 schreef Moonah het volgende:
Iciclebeeb, ik zag in het stripje van merlijn dat jouw buik ook al aardig uitdijt. Show je hem hier ook nog even?
Which reminds me, ik ga wel even naar je log.![]()
![]()
Checkquote:Op maandag 4 februari 2008 12:01 schreef OooLizaooO het volgende:
prille zwangeren zijn duidelijk allemaal jaloers
Hoewel bij mij begin je het wel al te zien hoor! Echt! Dat klein bobbeltje daar! Dat is m'n toch? Mijn zwangerschapsbuik? Nee?
De tweede foto is een half uur geleden gemaaktquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef bixister het volgende:
k_i_m, is die tweede foto misschien vroeger op de dag genomen? in de loop van de dag zette m'n buik tijdens m'n zwangerschappen altijd nog een heel stuk uit op de een of andere manier.
mooi, icicle & KD!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn bescheiden bijdrage..37w3d
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |