Duidelijkquote:Op donderdag 27 december 2007 09:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik woog toen diverse kilo`s meer dan nuMijn buik zelf is nu echt groter
En gewoon geen striae! Het is toch wonderlijk!quote:
Is het wellicht een idee om dit eerst na te vragen alvorens ze te posten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:24 schreef bl0emetjE het volgende:
PS
BE, als je ze liever niet hier hebt, dan mag je ze weghalen hoor!
Post jij zelf maar weer es een keer wat, zeikiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Is het wellicht een idee om dit eerst na te vragen alvorens ze te posten?
Of zijn dit mijn hormonen die nu aan het kriebelen zijn omdat ik het niet fijn zou vinden als dit bij mij zou gebeuren?
Ze had het me ook gevraagd via de PM en ik heb er geen probleem mee hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Of zijn dit mijn hormonen die nu aan het kriebelen zijn omdat ik het niet fijn zou vinden als dit bij mij zou gebeuren?
Ik heb met BE ook contact over PM en email gehad over de foto'squote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Heb je mn pm nog ontvangen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:09 schreef Webkim het volgende:
Drieendertig plus drie alweer!
[afbeelding]
[afbeelding]
ok ok geen LLM-er maar toch ff pica van mn 31 weken en 3 dagen buikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:51 schreef RockabeIIa het volgende:
kickje voor de LLM-ers. Dames voor het te laat is!!!
haha nou hij is heel mooi hoor!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:10 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ].
.
.
Je moet er 32 weken op wachten, maar dan heb je ook wat.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Icicle, bewijs! en Macka jij ook!
Kleine tattoo truc als je hem te vaag vindt op je foto: even een klein beetje massageolie er op smeren en in laten trekkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:47 schreef lcicle het volgende:
Mooie foto's Maneki en Freud!! Van een heel mooie buik + tattoo ook
Bij onze 20-weken buik vergeleken met elkaar dacht ik dat het bij mij echt niet meer goed kwam, maar *au*.. toch wel
Met 9 weken vond ik ook al dat als je onder de goede hoek keek dat het heel duidelijk was. Maar mijn man dacht daar heel anders over....quote:Op maandag 28 januari 2008 12:23 schreef OooLizaooO het volgende:
IK WIl OOK ZO'N MOOIE GROTE BUIK
(volgens mijn moeder begon je 't nu (bijna 9 weken) al te zien, maar da's haar wishfull thinking vrees ik)
Dat had ik ook, met 20 wekenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met 9 weken vond ik ook al dat als je onder de goede hoek keek dat het heel duidelijk was. Maar mijn man dacht daar heel anders over....
Maar ook jij moet er nu dan eindelijk aan gelovenquote:
Jah ik wil ook dat mensen het gaan zien! Vriendinnetje van me is ook al zo'n 4,5 maanden ver en je ziet nog NIKS! Die loopt dus al steeds te roepen dat ze wel al bijna 5 maand zwanger isquote:Op maandag 28 januari 2008 16:18 schreef k_i_m het volgende:
Het maakt het een stuk makkelijker als mensen het ook kunnen zien, wat dat betreft ben ik nog steeds stiekem jaloers op andere vrouwen.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dit was mijn omvang bij 23 wekenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:01 schreef OooLizaooO het volgende:
Webkim mooooooooooooooi!!!!
[..]
Jah ik wil ook dat mensen het gaan zien! Vriendinnetje van me is ook al zo'n 4,5 maanden ver en je ziet nog NIKS! Die loopt dus al steeds te roepen dat ze wel al bijna 5 maand zwanger is. Zou ik ook gaan doen denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |