Is het wellicht een idee om dit eerst na te vragen alvorens ze te posten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:24 schreef bl0emetjE het volgende:
PS
BE, als je ze liever niet hier hebt, dan mag je ze weghalen hoor!
Post jij zelf maar weer es een keer wat, zeikiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Is het wellicht een idee om dit eerst na te vragen alvorens ze te posten?
Of zijn dit mijn hormonen die nu aan het kriebelen zijn omdat ik het niet fijn zou vinden als dit bij mij zou gebeuren?
Ze had het me ook gevraagd via de PM en ik heb er geen probleem mee hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Of zijn dit mijn hormonen die nu aan het kriebelen zijn omdat ik het niet fijn zou vinden als dit bij mij zou gebeuren?
Ik heb met BE ook contact over PM en email gehad over de foto'squote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Heb je mn pm nog ontvangen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:09 schreef Webkim het volgende:
Drieendertig plus drie alweer!
[afbeelding]
[afbeelding]
ok ok geen LLM-er maar toch ff pica van mn 31 weken en 3 dagen buikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:51 schreef RockabeIIa het volgende:
kickje voor de LLM-ers. Dames voor het te laat is!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |