Het is de laptop, op die van m'n vriendin werkt het wel ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dan ligt het of aan je pc of aan de afstand tussen modem en pc. Je kan niet veel meer doen dan je laptop verplaatsen of desnoods een andere draadloze netwerkkaart proberen.
Nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Godverkut.
En dat uit jouw mond!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Godverkut.
Nee joh!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef Gellius het volgende:
Is het uit?
Toen ik een uur geleden in de Ikea bukte sprong de knoop van mijn broek.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef Gellius het volgende:
Misschien is ze uit d'r powerbroek gescheurd.
Ik moest eerst naar de decathlon voor nieuwe handschoenen en de mediamarkt voor nieuwe oordoppen, en toen besloot ik maar even door te gaan naar de ikea voor een dekbedovertrek. Dus vandaar. Normaal gesproken kom ik nooit in de ikea, maar vorige week was ik er toevallig ook, toen om een boekenkast en een cdkast te kopen. En die boekenkast, die ga ik vanmiddag in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef Gellius het volgende:
De Ikea, IR?
Ik was er vorige week met mijn vader, en die was nog nooit in een Ikea geweest. Hij had het erg moeilijk met het consumentarisme dat hij zag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Gellius het volgende:
Ah, je verdedigt je. Heel goed.
Heb jij dat ook weleens, Z? Dat je samen met z met de blokjes aan het spelen bent en dat je op een gegeven moment zelf druk bezig bent de laatste hand aan je kathedraal te leggen, terwijl z allang weer iets heel anders aan het doen is?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:05 schreef Z het volgende:
Ik heb een Ikeatax opgelegd in huize Z. Niet meer Ikea dan nu staat (niet dat er zo enorm veel staat nu). De spullen worden wel steeds mooier overigens.
Ze hebben - correctie: hadden - er hele goedkope taart. Iets met bosbessen. Best goed te eten. Nu hebben ze alleen nog appeltaart in die categorie. Maar het softijs kost nog altijd maar 50 cent. Onbeperkt softijs voor 50 cent, dat is toch mooi?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef LXIV het volgende:
Voor je lol naar een winkel gaan.
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:59 schreef Z het volgende:
Krijgen we nog een update Lien?
Ja, maar om daarvoor nu helemaal naarquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ze hebben - correctie: hadden - er hele goedkope taart. Iets met bosbessen. Best goed te eten. Nu hebben ze alleen nog appeltaart in die categorie. Maar het softijs kost nog altijd maar 50 cent. Onbeperkt softijs voor 50 cent, dat is toch mooi?
Uhh, een boekwinkel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef LXIV het volgende:
quote:
Ikea??quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:18 schreef k_man het volgende:
Een handgreep van de linnenkast is afgebroken.
Heel goed. Die kleren kun je later ook wel online bestellen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
! Daar komen de teerbeminde en ik altijd als vanzelf uit als we eigenlijk kleren gingen kopen
.
Dan Holendrecht!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, maar om daarvoor nu helemaal naarBullewijk
af te reizen.
Mini_z kwijlt alleen nog maar blokjes onder maar ik kan me, als zoon van een architect, bijzonder goed voorstellen dat ik dat zou doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb jij dat ook weleens, Z? Dat je samen met z met de blokjes aan het spelen bent en dat je op een gegeven moment zelf druk bezig bent de laatste hand aan je kathedraal te leggen, terwijl z allang weer iets heel anders aan het doen is?
Iets met een L. Dus niet Billy. Maar nog steeds wel goedkoop.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:26 schreef Z het volgende:
Welleku boekenkast heb je?
Ik kan je vertellen dat dinsdagochtend een uitstekend moment is. Bij de mediamarkt (ook zo'n zenuwenopwekkend broeinest) was het zelfs nog een beter moment, ware het niet dat ie pas om 10 uur open was en ik twee minuten moest wachten voor de ingang. Toen voelde ik me wel weer een nerd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef mane het volgende:
Als je precies weet wat je wilt hebben, is de Ikea helemaal niet zo erg. Tenminste, als je de drukke tijden weet te vermijden. En daarna aan de koffie.
Misschien heeft m'n vader er nog wat op zolder liggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:38 schreef Gellius het volgende:
Volgend jaar een doosje kruisverbanden voor de kleine z, Z?
Ik vind het ook wel heerlijk nu, vooral die sfeer die dit weer met zich meebrengt. Ik kan me ook geen recente winters voor de geest halen, waarbij het halverwege december zo koud was.... hopelijk is dit de voorbode van meerquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:39 schreef k_man het volgende:
Het is weer eens echt ouderwets koud. Ik vind dat wel wat hebben.
Zelfs mensen met maat langlaufski?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef sigme het volgende:
Overigens kan ik de spotgoedkope door-en-door plastic sokken van the Action aanbevelen. Ze maken dat je voeten eruit zien als sesamstraatfiguren, ze gaan per twee paar en in één maat die iedereen schijnt te passen, steeds 1 zwart paar en het andere naar keuze paars of donkerrood.
Maar geen zweetkakkies: Warme Voeten.
Ja, ik ben inderdaad redelijk fn en heb vijf goedkope bundels met in elk een flink aantal verhalen. En ik vind het erg aangenaam om te lezen (toevallig was ik vorige week weer begonnen, zal de tijd van het jaar wel zijn).quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:33 schreef mane het volgende:
Zijn hier fans van de heer Bommel aanwezig, trouwens? (Ik vind het wel wat voor jou, IR.) Vanmiddag heb ik in een boekenwinkel () een bundel gekocht om te lezen tijdens de kerst.
Bedankt voor de tip. Ik heb nu alleen echt geen zin meer om de komende dagen de stad in te gaan en te winkelen. Ik doorsta de kerstdagen wel met mijn Hello Kitty sokken aan mijn voeten en de heer Bommel in mijn handen. Vrijdag vertrek ik naar de Ardennen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef sigme het volgende:
Overigens kan ik de spotgoedkope door-en-door plastic sokken van the Action aanbevelen. Ze maken dat je voeten eruit zien als sesamstraatfiguren, ze gaan per twee paar en in één maat die iedereen schijnt te passen, steeds 1 zwart paar en het andere naar keuze paars of donkerrood.
Maar geen zweetkakkies: Warme Voeten.
Dit moet ik trouwens weer terugnemen. Ik ben vanmiddag wel met veel plezier in een winkel geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef LXIV het volgende:
Nee, maar het relativeert je ideale schoonzoon-imago tenminste wel een beetje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:37 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk maak ik iedere kerst wel weer het een of andere kerstverhaal mee. Al vraag ik me af of die ene keer dat ik op tweede kerstdag met twee sletjes tussen de lakens belandde wel helemaal binnen te traditie van het kerstverhaal valt.
Een vriend van me kwam op een vrijdag terug uit Bosnië en op zaterdag brachten zijn ouders hem naar een psychiatrische inrichting omdat hij eerst anderen en daarna zichzelf iets wilde aandoen. Ik heb best respect voor de kutklussen die jullie telkens mogen opknappen terwijl anderen er alleen maar over praten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:37 schreef LXIV het volgende:
En in 1995 stond ik op kerstavond, geheel onverwacht, bij mijn ouders op de stoep. Als soldaat uit het verre en gevaarlijke Bosnië. Dat was óók een kerstverhaal.
Ja. En stel je voor dat het op derde Kerstdag gebeurd zou zijn!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:39 schreef mane het volgende:
[..]
Nee, maar het relativeert je ideale schoonzoon-imago tenminste wel een beetje.
Ik ben allang wakker joh!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef NoCigar het volgende:
Eindejaarsmoeheid en vakantieverlangen.
Beiden correct!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Frollo het volgende:
Werk.
Ik zat heel relaxt de krant te lezen en poezie te schrijven. En ruim nu m'n boekenkast in.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:27 schreef k_man het volgende:
Wat is er met dit topic aan de hand de laatste tijd? Het is zo stil.
Zijn jullie te druk? Ziek? Dood? Geband? Geen zin meer? Of liggen jullie allemaal te wippen, net als Lienekien?
WTF!quote:Op woensdag 19 december 2007 18:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
en poezie te schrijven.
Don't worry, het zijn enkel pogingen om allerlei versvormen van Drs. P na te bootsen, het gaat niet over gevoelens of zo.quote:
De Paal is het blad waar ik voor schrijf, KPATHP de societeit waar ik dit voordroeg en Uilenstede de studentenwoningen waar bijna de hele VU woont.quote:O lieve mensen hier nu in de KPATHP
Nee, wees niet bang, dit is nog niet de rede
Die komt nog, zij het pas wat later
Ik geef u eerst nog een ballade mede
Goed voor wat rust en innerlijke vrede
Een refreindicht, dat is het zo globaal
Meer info? Luister goed naar deze snede:
Ja, alles eindigt toch wel in de paal
Ik moet nu door, want anders dreigt een flater
En hoongelach nog ook, och heden
Is iemand hier wellicht een pater?
Die mij NU bijstand biedt, dus stante pede
Ik had die druk het liefste toch vermeden
Ik merk nu ook al onrust in de zaal
Maar mensen, laat uw zwaard toch in de schede!
Want alles eindigt toch wel in de paal
Ik ga maar door, want ik blijf toch een prater
Dus maak ik u attent op deze bede:
Als u hier, de avond voor een kater
Uw partner graag ter plekke wilt ontkleden
Te hitsig voor een reis naar Uilenstede
Denk dan toch na, en nu komt de moraal:
Doe het niet, ik verklaar u onder ede:
Echt, alles eindigt toch wel in de paal
O hoorder, de schrijver heeft geleden
De inhoud was soms wel wat banaal
Het stuk is uit, en ik besluit tevreden:
Ja, alles eindigt toch wel in de paal
Van KWT. Het King Williams Trouw Test forum dus. Dat ben ik ieder jaar, ongeveer een maand. Daarna ben ik weer een gewone jongen.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef Lienekien het volgende:
Sinds wanneer is IR moderator? En waarvan?
Ik ben lang geleden ook mod geweest van GC, en een aantal jaar van dat andere tijdelijke forum, EXA, maar dit bevalt me een stuk beter. Dit jaar heb ik nog geen slotje hoeven zetten in KWT.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef dwerg het volgende:
IR is mod geweest van SES en de laatste jaren zorgt hij voor het KWT-forum. Dat is telkens maar een paar weken.
Was dat het duomodschap met sweek? Gelukkig ben ik inmiddels op een leeftijd dat ik dingen ga vergeten, en ik ben blij dat het blijkbaar ook FOK!-gerelateerde dingen zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben lang geleden ook mod geweest van GC
Wat voor pan?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef LXIV het volgende:
Dat zou wat zijn! Of een bermpan!
Zo eentje voor op het primusstelletje, als je weer eens in een zomerse file staat rond etenstijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |