Heb jij dat ook weleens, Z? Dat je samen met z met de blokjes aan het spelen bent en dat je op een gegeven moment zelf druk bezig bent de laatste hand aan je kathedraal te leggen, terwijl z allang weer iets heel anders aan het doen is?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:05 schreef Z het volgende:
Ik heb een Ikeatax opgelegd in huize Z. Niet meer Ikea dan nu staat (niet dat er zo enorm veel staat nu). De spullen worden wel steeds mooier overigens.
Ze hebben - correctie: hadden - er hele goedkope taart. Iets met bosbessen. Best goed te eten. Nu hebben ze alleen nog appeltaart in die categorie. Maar het softijs kost nog altijd maar 50 cent. Onbeperkt softijs voor 50 cent, dat is toch mooi?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef LXIV het volgende:
Voor je lol naar een winkel gaan.
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:59 schreef Z het volgende:
Krijgen we nog een update Lien?
Ja, maar om daarvoor nu helemaal naarquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ze hebben - correctie: hadden - er hele goedkope taart. Iets met bosbessen. Best goed te eten. Nu hebben ze alleen nog appeltaart in die categorie. Maar het softijs kost nog altijd maar 50 cent. Onbeperkt softijs voor 50 cent, dat is toch mooi?
Uhh, een boekwinkel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef LXIV het volgende:
Voor je lol naar een winkel gaan.
quote:
Ikea??quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:18 schreef k_man het volgende:
Een handgreep van de linnenkast is afgebroken.
Heel goed. Die kleren kun je later ook wel online bestellen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
! Daar komen de teerbeminde en ik altijd als vanzelf uit als we eigenlijk kleren gingen kopen
.
Dan Holendrecht!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, maar om daarvoor nu helemaal naarBullewijk
af te reizen.
Mini_z kwijlt alleen nog maar blokjes onder maar ik kan me, als zoon van een architect, bijzonder goed voorstellen dat ik dat zou doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb jij dat ook weleens, Z? Dat je samen met z met de blokjes aan het spelen bent en dat je op een gegeven moment zelf druk bezig bent de laatste hand aan je kathedraal te leggen, terwijl z allang weer iets heel anders aan het doen is?
Iets met een L. Dus niet Billy. Maar nog steeds wel goedkoop.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:26 schreef Z het volgende:
Welleku boekenkast heb je?
Ik kan je vertellen dat dinsdagochtend een uitstekend moment is. Bij de mediamarkt (ook zo'n zenuwenopwekkend broeinest) was het zelfs nog een beter moment, ware het niet dat ie pas om 10 uur open was en ik twee minuten moest wachten voor de ingang. Toen voelde ik me wel weer een nerd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef mane het volgende:
Als je precies weet wat je wilt hebben, is de Ikea helemaal niet zo erg. Tenminste, als je de drukke tijden weet te vermijden. En daarna aan de koffie.
Misschien heeft m'n vader er nog wat op zolder liggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:38 schreef Gellius het volgende:
Volgend jaar een doosje kruisverbanden voor de kleine z, Z?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |