Ik neem aan van niet, maar het viel mij ook op.quote:Op maandag 17 december 2007 09:58 schreef MeneerTim het volgende:
Hoort die gevel boven de deur op een lachend gezichtje te lijken?
Als cabriorijders van frisse wind zouden houden, hadden ze geen voorruit.quote:Op maandag 17 december 2007 04:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij houd gewoon van de frisse wind. Moet jij toch wel kunnen snappen met je fiets??
Ik heb geeneens een fiets.quote:Op maandag 17 december 2007 04:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hij houd gewoon van de frisse wind. Moet jij toch wel kunnen snappen met je fiets??
Ik zie een Hoger Plan.quote:Op maandag 17 december 2007 17:47 schreef mane het volgende:
Nou zeg, ik ben plotsklaps bevangen door allerlei warme, moralistische kerstgedachtes. Gistermiddag stond ik onverwacht in het ziekenhuis naast een bed waar mijn vader aan allerlei slangen lag, omdat hij niet goed was geworden in de kerk. Nu kan ik me daar best iets bij voorstellen, maar het was wel even schrikken. Er was niets aan de hand, oververmoeid enzo, maar het laatste gesprek dat ik daarvoor had gevoerd met mijn vader was niet zo aardig verlopen. We hadden irritaties over en weer uitgewisseld en ik had het gesprek afgekapt.
Nu denk ik alleen maar aan hoe belangrijk het is dat je lief voor elkaar bent. Gezellig samen onder de kerstboom..
Daar zeg je wat! Ze was geen spat veranderd overigens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:34 schreef Gellius het volgende:
Dit was dan ook thaleia, hè?
Dan ligt het of aan je pc of aan de afstand tussen modem en pc. Je kan niet veel meer doen dan je laptop verplaatsen of desnoods een andere draadloze netwerkkaart proberen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:36 schreef Z het volgende:
Ik heb van het weekend internet proberen te installeren thuis. UPC heeft een mooi systeem met een drie zakjes snoeren, zakje 1 is "situatie meterkast", zakje 2 is "situatie huiskamer", zakje 3 is "situatie anders". Helaas geen zakje 4 "situatie nog anders" dus heb ik maar een combinatie van de zakjes gemaakt. Nu doet het internet het op de laptop van mijn vriendin maar nog niet op de mijne. Zo ingewikkeld allemaal ... Dat moet toch makkelijker kunnen.
Het is de laptop, op die van m'n vriendin werkt het wel ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dan ligt het of aan je pc of aan de afstand tussen modem en pc. Je kan niet veel meer doen dan je laptop verplaatsen of desnoods een andere draadloze netwerkkaart proberen.
Nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Godverkut.
En dat uit jouw mond!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Godverkut.
Nee joh!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef Gellius het volgende:
Is het uit?
Toen ik een uur geleden in de Ikea bukte sprong de knoop van mijn broek.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef Gellius het volgende:
Misschien is ze uit d'r powerbroek gescheurd.
Ik moest eerst naar de decathlon voor nieuwe handschoenen en de mediamarkt voor nieuwe oordoppen, en toen besloot ik maar even door te gaan naar de ikea voor een dekbedovertrek. Dus vandaar. Normaal gesproken kom ik nooit in de ikea, maar vorige week was ik er toevallig ook, toen om een boekenkast en een cdkast te kopen. En die boekenkast, die ga ik vanmiddag in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef Gellius het volgende:
De Ikea, IR?
Ik was er vorige week met mijn vader, en die was nog nooit in een Ikea geweest. Hij had het erg moeilijk met het consumentarisme dat hij zag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Gellius het volgende:
Ah, je verdedigt je. Heel goed.
Heb jij dat ook weleens, Z? Dat je samen met z met de blokjes aan het spelen bent en dat je op een gegeven moment zelf druk bezig bent de laatste hand aan je kathedraal te leggen, terwijl z allang weer iets heel anders aan het doen is?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:05 schreef Z het volgende:
Ik heb een Ikeatax opgelegd in huize Z. Niet meer Ikea dan nu staat (niet dat er zo enorm veel staat nu). De spullen worden wel steeds mooier overigens.
Ze hebben - correctie: hadden - er hele goedkope taart. Iets met bosbessen. Best goed te eten. Nu hebben ze alleen nog appeltaart in die categorie. Maar het softijs kost nog altijd maar 50 cent. Onbeperkt softijs voor 50 cent, dat is toch mooi?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef LXIV het volgende:
Voor je lol naar een winkel gaan.
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:59 schreef Z het volgende:
Krijgen we nog een update Lien?
Ja, maar om daarvoor nu helemaal naarquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ze hebben - correctie: hadden - er hele goedkope taart. Iets met bosbessen. Best goed te eten. Nu hebben ze alleen nog appeltaart in die categorie. Maar het softijs kost nog altijd maar 50 cent. Onbeperkt softijs voor 50 cent, dat is toch mooi?
Uhh, een boekwinkel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef LXIV het volgende:
Voor je lol naar een winkel gaan.
quote:
Ikea??quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:18 schreef k_man het volgende:
Een handgreep van de linnenkast is afgebroken.
Heel goed. Die kleren kun je later ook wel online bestellen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
! Daar komen de teerbeminde en ik altijd als vanzelf uit als we eigenlijk kleren gingen kopen
.
Dan Holendrecht!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, maar om daarvoor nu helemaal naarBullewijk
af te reizen.
Mini_z kwijlt alleen nog maar blokjes onder maar ik kan me, als zoon van een architect, bijzonder goed voorstellen dat ik dat zou doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb jij dat ook weleens, Z? Dat je samen met z met de blokjes aan het spelen bent en dat je op een gegeven moment zelf druk bezig bent de laatste hand aan je kathedraal te leggen, terwijl z allang weer iets heel anders aan het doen is?
Iets met een L. Dus niet Billy. Maar nog steeds wel goedkoop.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:26 schreef Z het volgende:
Welleku boekenkast heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |