gelukkig sta jij elk weekend in de plaatselijke figuurzaag vereniging te stampen op je bootschoentjes met in je ene hand een breezer en in de andere een shaggiequote:Op zaterdag 15 december 2007 12:28 schreef ireallylovejazz het volgende:
die reeboks zijn alleen gepast als je clown bent, of een mongooltje. of een clownmongooltje.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:57 schreef poffu het volgende:
[..]
gelukkig sta jij elk weekend in de plaatselijke figuurzaag vereniging te stampen op je bootschoentjes met in je ene hand een breezer en in de andere een shaggie
En te Yellequote:Op zaterdag 15 december 2007 08:57 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Vind ze persoonlijk wel iets té shiny
Die zijn wel nice ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:34 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Rechterplaatje, linkerschoen. Nieuwe Structures, en zijn ze hard.
Bij mijn lokale sneakersboer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef Modus het volgende:
Waar heb je geïnformeerd?
Re-Issue.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:40 schreef Modus het volgende:
En die is?. Hij zal namelijk niet bij zomaar elke sneakerboer te koop zijn ws.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:09 schreef arneaux het volgende:
Ah. Ja ik ga vrij goed met die eigenaar v/d winkel op. Hij hyvde me ze zelfs toen hij wist wanneer ze binnenkwamen en dat ik mezelf op die lijst moest zetten.
Nee id naja ted zij dat hij ergens 2008 wel die rechten kreeg om adidas te verkopen zou wel nice zijn want vindt dat breda altijd achterligt op tilburg kwa nieuwe kicksquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef arneaux het volgende:
Klopt en ze mogen ook geen Stussi verkopen omdat Britain er zit.
En overigens bij 1 van de 2 idd.
Wel doen. Heb ze zelf ook en zijn goddelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef Dipendere het volgende:
En ik zit er over na te denken deze te bestellen (Doen of niet doen?)
[ afbeelding ]
die heb ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef Dipendere het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze net besteld, krijg ze waarschijnlijk maandag binnen
[ afbeelding ]
je moet mijn moeder eens horen als er weer sneaker binnenkomenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:45 schreef Dipendere het volgende:
Ik zou ze eigenlijk ook allebei kunnen nemen, maar weet niet of men moeder daar zo blij mee is, haha xD
die zijnnnn sang hardquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:43 schreef Dipendere het volgende:
Oh noez. Ik ging verder kijken en toen kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Maar dan heb ik weer hoge, omdat ik net die bruine heb besteld. Wat zal ik doen?
Die bovenste heb ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef Dipendere het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze net besteld, krijg ze waarschijnlijk maandag binnen
[ afbeelding ]
ben ik diegene die je kentquote:Op zondag 16 december 2007 09:55 schreef MelissJa het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik![]()
En die 2e heeft iemand die ik ken,
Dus gewoon doen joh!
Huh, Britain verkoopt toch geen Stussy?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef arneaux het volgende:
Klopt en ze mogen ook geen Stussi verkopen omdat Britain er zit.
En overigens bij 1 van de 2 idd.
Ja misschien haal ik Bonk en Britain door de war. Dat kan.quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Huh, Britain verkoopt toch geen Stussy?
quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Mijn eerste addidasjes:
[ afbeelding ]
Fezie ik geef je er 15 euro voorquote:Op zondag 16 december 2007 17:31 schreef Fezie het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een paartje team red Nike SB Harbors maatje 10?
VNDS, met doos alleen zonder de rode veters, maar die staan toch spuuglelijk.
[ afbeelding ]
Foto's op aanvraag!![]()
Ben oa opzoek naar Vans authentics en half cabs, maar bied maar raak...
Very nice.quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Mijn eerste addidasjes:
[ afbeelding ]
op de doos staat model striderquote:Op zondag 16 december 2007 20:44 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
![]()
Welke zijn dat als ik vragen mag?
Sta wel op de lijst om te zeggen dat ik hip ben gaat ook wel weer een beetje te verquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:04 schreef Modus het volgende:
Ah die winkel kende ik nog niet. En verder de Concrete's, Lijfstijls enzo van deze wereld. Ik heb alleen wel eens gemerkt dat ze maar wat lijken te zeggen als je iets komt vragen over een release date of iets, waarschijnlijk ben je dan niet hip genoeg ofzo.. Ik ben geloof ik al 3x op Concrete's mailinglist gezet, nog nooit ook maar 1 mail van gehad. Nou ja, online verschijnen ze ook nog wel tegen die tijd.
Vetquote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef Calvinn het volgende:
Met kerst krijg ik deze![]()
[ afbeelding ]
oh nee nu vind ik ze wel mooi.quote:Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
niet zo haten, ik hbe year of the pig dunks, rozer dan dat krijg je t niet
ja inderdaad dan knalt het er meer uitquote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Vet![]()
Staat denk ik t mooiste met een zwarte broek erboven.
Daar heb ikze nog nooit gezien. Zaterdag ga ik ff naar amsterdam en 75 heeft ze wel dus dan daar maar ff kijken. En bij lijfstijl liggen ze sowieso nog in mijn maat.quote:Op zondag 16 december 2007 22:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
volgens mij heeft footlocker die gewoon liggen toch?
Ik ken persoonlijk niet zoveel franse tekno-electro freaks dus dat vind ik niet zo erg, maar als ineens iedereen die dingen wil hebben net zoals dat bij de ZX'jes was sla ik ze wel overquote:Op maandag 17 december 2007 20:44 schreef Broezer het volgende:
Ben bang dat Reeboks al hype zijn. Franse tekno-electro freaks lopen er ook op, met hun matjes en freaky dance moves.
Morgen trouwens DGK RBKS halen (ook met pump :p)..
Voor maar 25 euries.
Maar halen het bij lange na niet bij deze.
'quote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef jovink het volgende:
dat is al wel 1000 keer gevraagd in dit topic zelfs dit deel al 10 keer
wow déjà vuquote:Op maandag 17 december 2007 22:42 schreef Subzero_X het volgende:
Heey, nou toch wel even dringende vraag:
Ben woensdag hele dag in antwerpen?
waar zitten daar goeie sneaker shops??
In welke kleur zoek je de mid centenial dan?quote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Sneaksjit het volgende:
Ik ben op zoek naar Adidas men shoes mid Centennial
kan ze nergens vinden alleen maar op sites die ze niet naar nederland verzenden,.
Kan iemand me helpen kmoet die sneaksz
Tof, dat goud is custom gedaan ofzo? Die witte laces erin zien er iig wel beter uit dan dat standaard grijs/zwart.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:41 schreef HAL9000S het volgende:
Deze Takashis zijn hoogstwaarschijnlijk mine!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef irencus het volgende:
[..]
In welke kleur zoek je de mid centenial dan?
Er is een gastje op ebay dat Wit met Blauw aanbied, en woont in australie en heeft een feedback van 11 mensen ofzo,.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:09 schreef Sneaksjit het volgende:
[..]
Ja ik Vin zwart met rood vet,. Wit blauw ook,. die bruine minder, en rasta pack ook,.
DUs liefst zwart+rood / Wit+blauw
quote:Op maandag 17 december 2007 20:44 schreef Broezer het volgende:
Ben bang dat Reeboks al hype zijn. Franse tekno-electro freaks lopen er ook op, met hun matjes en freaky dance moves.
Morgen trouwens DGK RBKS halen (ook met pump :p)..
Voor maar 25 euries.
Maar halen het bij lange na niet bij deze.
true ze stonden eerst op ebay alle 5 de verschillende van het pack uit japan 550 euorquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Modus het volgende:
Voltron Pack. http://www.sneakerfiles.com/2007/03/06/reebok-voltron-pack/
Behoorlijk limited dacht ik.
Volgens miuj verkopen ze voor gene meter. Ik kom ze ook op behoorlijk wat sites tegen. Maar ik heb er nauwelijks verstand van natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Modus het volgende:
Voltron Pack. http://www.sneakerfiles.com/2007/03/06/reebok-voltron-pack/
Behoorlijk limited dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |