'quote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef jovink het volgende:
dat is al wel 1000 keer gevraagd in dit topic zelfs dit deel al 10 keer
wow déjà vuquote:Op maandag 17 december 2007 22:42 schreef Subzero_X het volgende:
Heey, nou toch wel even dringende vraag:
Ben woensdag hele dag in antwerpen?
waar zitten daar goeie sneaker shops??
In welke kleur zoek je de mid centenial dan?quote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Sneaksjit het volgende:
Ik ben op zoek naar Adidas men shoes mid Centennial
kan ze nergens vinden alleen maar op sites die ze niet naar nederland verzenden,.
Kan iemand me helpen kmoet die sneaksz
Tof, dat goud is custom gedaan ofzo? Die witte laces erin zien er iig wel beter uit dan dat standaard grijs/zwart.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:41 schreef HAL9000S het volgende:
Deze Takashis zijn hoogstwaarschijnlijk mine!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef irencus het volgende:
[..]
In welke kleur zoek je de mid centenial dan?
Er is een gastje op ebay dat Wit met Blauw aanbied, en woont in australie en heeft een feedback van 11 mensen ofzo,.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:09 schreef Sneaksjit het volgende:
[..]
Ja ik Vin zwart met rood vet,. Wit blauw ook,. die bruine minder, en rasta pack ook,.
DUs liefst zwart+rood / Wit+blauw
quote:Op maandag 17 december 2007 20:44 schreef Broezer het volgende:
Ben bang dat Reeboks al hype zijn. Franse tekno-electro freaks lopen er ook op, met hun matjes en freaky dance moves.
Morgen trouwens DGK RBKS halen (ook met pump :p)..
Voor maar 25 euries.
Maar halen het bij lange na niet bij deze.
true ze stonden eerst op ebay alle 5 de verschillende van het pack uit japan 550 euorquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Modus het volgende:
Voltron Pack. http://www.sneakerfiles.com/2007/03/06/reebok-voltron-pack/
Behoorlijk limited dacht ik.
Volgens miuj verkopen ze voor gene meter. Ik kom ze ook op behoorlijk wat sites tegen. Maar ik heb er nauwelijks verstand van natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Modus het volgende:
Voltron Pack. http://www.sneakerfiles.com/2007/03/06/reebok-voltron-pack/
Behoorlijk limited dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |