Sta wel op de lijst om te zeggen dat ik hip ben gaat ook wel weer een beetje te verquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:04 schreef Modus het volgende:
Ah die winkel kende ik nog niet. En verder de Concrete's, Lijfstijls enzo van deze wereld. Ik heb alleen wel eens gemerkt dat ze maar wat lijken te zeggen als je iets komt vragen over een release date of iets, waarschijnlijk ben je dan niet hip genoeg ofzo.. Ik ben geloof ik al 3x op Concrete's mailinglist gezet, nog nooit ook maar 1 mail van gehad. Nou ja, online verschijnen ze ook nog wel tegen die tijd.
Vetquote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef Calvinn het volgende:
Met kerst krijg ik deze![]()
[ afbeelding ]
oh nee nu vind ik ze wel mooi.quote:Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
niet zo haten, ik hbe year of the pig dunks, rozer dan dat krijg je t niet
ja inderdaad dan knalt het er meer uitquote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Vet![]()
Staat denk ik t mooiste met een zwarte broek erboven.
Daar heb ikze nog nooit gezien. Zaterdag ga ik ff naar amsterdam en 75 heeft ze wel dus dan daar maar ff kijken. En bij lijfstijl liggen ze sowieso nog in mijn maat.quote:Op zondag 16 december 2007 22:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
volgens mij heeft footlocker die gewoon liggen toch?
Ik ken persoonlijk niet zoveel franse tekno-electro freaks dus dat vind ik niet zo erg, maar als ineens iedereen die dingen wil hebben net zoals dat bij de ZX'jes was sla ik ze wel overquote:Op maandag 17 december 2007 20:44 schreef Broezer het volgende:
Ben bang dat Reeboks al hype zijn. Franse tekno-electro freaks lopen er ook op, met hun matjes en freaky dance moves.
Morgen trouwens DGK RBKS halen (ook met pump :p)..
Voor maar 25 euries.
Maar halen het bij lange na niet bij deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |