je moet mijn moeder eens horen als er weer sneaker binnenkomenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:45 schreef Dipendere het volgende:
Ik zou ze eigenlijk ook allebei kunnen nemen, maar weet niet of men moeder daar zo blij mee is, haha xD
die zijnnnn sang hardquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:43 schreef Dipendere het volgende:
Oh noez. Ik ging verder kijken en toen kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Maar dan heb ik weer hoge, omdat ik net die bruine heb besteld. Wat zal ik doen?
Die bovenste heb ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef Dipendere het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze net besteld, krijg ze waarschijnlijk maandag binnen
En ik zit er over na te denken deze te bestellen (Doen of niet doen?)
[ afbeelding ]
ben ik diegene die je kentquote:Op zondag 16 december 2007 09:55 schreef MelissJa het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik![]()
En die 2e heeft iemand die ik ken,
Dus gewoon doen joh!
Huh, Britain verkoopt toch geen Stussy?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef arneaux het volgende:
Klopt en ze mogen ook geen Stussi verkopen omdat Britain er zit.
En overigens bij 1 van de 2 idd.
Ja misschien haal ik Bonk en Britain door de war. Dat kan.quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Huh, Britain verkoopt toch geen Stussy?
quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Mijn eerste addidasjes:
[ afbeelding ]
Fezie ik geef je er 15 euro voorquote:Op zondag 16 december 2007 17:31 schreef Fezie het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een paartje team red Nike SB Harbors maatje 10?
VNDS, met doos alleen zonder de rode veters, maar die staan toch spuuglelijk.
[ afbeelding ]
Foto's op aanvraag!![]()
Ben oa opzoek naar Vans authentics en half cabs, maar bied maar raak...
Very nice.quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Mijn eerste addidasjes:
[ afbeelding ]
op de doos staat model striderquote:Op zondag 16 december 2007 20:44 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
![]()
Welke zijn dat als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |