gelukkig sta jij elk weekend in de plaatselijke figuurzaag vereniging te stampen op je bootschoentjes met in je ene hand een breezer en in de andere een shaggiequote:Op zaterdag 15 december 2007 12:28 schreef ireallylovejazz het volgende:
die reeboks zijn alleen gepast als je clown bent, of een mongooltje. of een clownmongooltje.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:57 schreef poffu het volgende:
[..]
gelukkig sta jij elk weekend in de plaatselijke figuurzaag vereniging te stampen op je bootschoentjes met in je ene hand een breezer en in de andere een shaggie
En te Yellequote:Op zaterdag 15 december 2007 08:57 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Vind ze persoonlijk wel iets té shiny
Die zijn wel nice ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:34 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Rechterplaatje, linkerschoen. Nieuwe Structures, en zijn ze hard.
Bij mijn lokale sneakersboer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef Modus het volgende:
Waar heb je geïnformeerd?
Re-Issue.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:40 schreef Modus het volgende:
En die is?. Hij zal namelijk niet bij zomaar elke sneakerboer te koop zijn ws.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:09 schreef arneaux het volgende:
Ah. Ja ik ga vrij goed met die eigenaar v/d winkel op. Hij hyvde me ze zelfs toen hij wist wanneer ze binnenkwamen en dat ik mezelf op die lijst moest zetten.
Nee id naja ted zij dat hij ergens 2008 wel die rechten kreeg om adidas te verkopen zou wel nice zijn want vindt dat breda altijd achterligt op tilburg kwa nieuwe kicksquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef arneaux het volgende:
Klopt en ze mogen ook geen Stussi verkopen omdat Britain er zit.
En overigens bij 1 van de 2 idd.
Wel doen. Heb ze zelf ook en zijn goddelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef Dipendere het volgende:
En ik zit er over na te denken deze te bestellen (Doen of niet doen?)
[ afbeelding ]
die heb ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef Dipendere het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze net besteld, krijg ze waarschijnlijk maandag binnen
En ik zit er over na te denken deze te bestellen (Doen of niet doen?)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |