Troost je... ik heb ook nooit een luiertas gehadquote:Op woensdag 12 december 2007 13:52 schreef Lishe het volgende:
K_I_M wat doe je!!! Ik heb geen luiertas, en dat vind ik nu ineens heel erg. (En eigenlijk vind ik het te laat er alsnog 1 te kopen. Wat betekent dat ik waarschijnlijk nooooit een luiertas zal hebben.)
Die zijn leuk ja! Maar bijna alle tassen van Oililly zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 13:59 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Deze vind ik helemaal geweldig
[ afbeelding ]
![]()
![]()
oooh die is inderdaad ook helemaal geweldig!!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die zijn leuk ja! Maar bijna alle tassen van Oililly zijn.
.
.
Ik vergeet helemaal mijn tas te posten.
[ afbeelding ]
Daar kan je natuurlijk verandering in brengen..quote:Op woensdag 12 december 2007 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind de tassen van Room 7 zo enorm leuk![]()
maar ja, bij ons draagt niemand meer een luier
Nee totaal niet nee, met name ook bij je kleertjes vroeg ik me af of dat wel genoeg zou zijnquote:
in dat geval :quote:Op woensdag 12 december 2007 14:35 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Nee totaal niet nee, met name ook bij je kleertjes vroeg ik me af of dat wel genoeg zou zijn
"O wat leuk, waar gaat de reis naartoe?"quote:Op woensdag 12 december 2007 14:50 schreef MevrouwKoRn het volgende:![]()
*Ziet KIM al lopen met 1 hand aan kinderwagen, andere hand de koffer met spullen*
Oh Jelief, daar ben ik al zovaak achter gekomen en ik blijf teveel meenemen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef Jelief het volgende:
Wacht maar tot je de eerste keer met vakantie gaat met je kindje. Ik kan je garanderen dat je maar net de helft nodig hebt van wat je mee hebt genomen
Helaas denkt de -voorlopig enige- leverancier in NL daar anders overquote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Greys het volgende:Die roze uit de OP!
En k_i_m, die is omgerekend 'maar' 225 euro he (die 325 was toch dollars?) dus dan klinkt het al een stuk minder....
Die vind ik nu echt leuk! lekker stoer, en je kan hem later ook als gewone tas gebruiken, een soort Ugg tasquote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was er heilig van overtuigd dat ik een Kitsch en Kitchen tas wilde, maar toen ik eenmaal wist dat het een jochie zou worden vond ik daar ineens helemaal niks meer aan.
Heb nog een schuine blik geworden op de Oilily tassen, die met dat hertje vond ik ook erg leuk maar ik vond ze simpelweg te duur.
Ik heb nu deze, het merk is Wallaboo
[ afbeelding ]
heerlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Helaas denkt de -voorlopig enige- leverancier in NL daar anders over.
Ik ben eruit. Als ik er dan toch voor zwicht, moet het wel een lime groene ( http://www.poshtots.com/c(...)asp?product_id=16363 ) zijn, want die past qua kleur heel mooi bij de kinderwagen. Maarrrrr, die staat niet op de site. Dus ik ga eens informeren of ze ook aan die lime groene kunnen komen. Als dat gaat lukken, dan doe ik het.
Nou, dat zat ik me dus ook te bedenken. Niemand hoeft te weten dat het eigenlijk een luiertas isquote:Op woensdag 12 december 2007 21:07 schreef Smirre het volgende:
Maar moeders van kinderen-die-bijna-uitgeluierd zijn; we kunnen het toch ook omdraaien? Als ik al deze leuke kekke tassen hier zie, wat moet je dan nog met een gewone saaie tas? Dan stoppen we onze agenda en zonnebril toch gewoon tussen het reserve-shirtje, rozijntjes, snoetenpoetsers en pakje drinken.![]()
*Smirre noteert: op zoek naar een leuke luiertas!*
325 euro voor een luiertas???quote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Greys het volgende:Die roze uit de OP!
En k_i_m, die is omgerekend 'maar' 225 euro he (die 325 was toch dollars?) dus dan klinkt het al een stuk minder....
Geef toe dat hier wel weer typisch 'op zijn vrouws' gereageerd en gedacht wordt. Zal best handig zijn hoor die dingen maar om van zoiets nou het hipste van het hipste te moeten hebben... je koopt het voor het kind toch, of toevallig ook een heel klein beetje om de andere schoolpleinmama's af te troeven met je Louis Vuitton luiertas.quote:
Man zat vanmiddag naast me toen dit onderwerp voorbij kwam in het Z&G topic..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik ga mijn man van bed halen om dit topic te lezen... wat zal hij blij zijn met mij als vrouw...![]()
![]()
Nog veel erger, ze hebben ook speciale luier-emmers, nog effe en Calven Klein of Armani brengen speciale poederdozen uit voor de baby-billetjes. (de horrorquote:Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef Modus het volgende:
Luiertassen! Echt..... For God's sake!
. Ze bestaan echt!
Die doe je toch gewoon in een Appie plastic tas?.
[/terugnaarlurkModus].
Hehe, ik moest het ook even melden en heb spontaan zin gekregen om dat geld aan andere dingen te gaan uitgeven.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef bixister het volgende:
hahaha nanalune, handig aangepakt! ik heb dit topic ook quasi perongeluk open laten staan toen ik ging sporten vanavond maar helaas, G trapte er niet in.
Hallo, heb ik hier gepost?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Geef toe dat hier wel weer typisch 'op zijn vrouws' gereageerd en gedacht wordt. Zal best handig zijn hoor die dingen maar om van zoiets nou het hipste van het hipste te moeten hebben... je koopt het voor het kind toch, of toevallig ook een heel klein beetje om de andere schoolpleinmama's af te troeven met je Louis Vuitton luiertas.. Die zou Vivi namelijk kopen als ie bestond. Al zou het me niet verbazen als ie ook daadwerkelijk al bestaat.
. Nofi Vivi.
Die bestaat allang hoor, ouwe stalkertquote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Geef toe dat hier wel weer typisch 'op zijn vrouws' gereageerd en gedacht wordt. Zal best handig zijn hoor die dingen maar om van zoiets nou het hipste van het hipste te moeten hebben... je koopt het voor het kind toch, of toevallig ook een heel klein beetje om de andere schoolpleinmama's af te troeven met je Louis Vuitton luiertas.. Die zou Vivi namelijk kopen als ie bestond. Al zou het me niet verbazen als ie ook daadwerkelijk al bestaat.
. Nofi Vivi.
Ik heb gemaild, maar de groene kleur is niet te bestellen. Nu moet het via een of andere amerikaanse webshop die ik niet ken en daar is het me toch net teveel geld voor, mocht het misgaanquote:Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef --Eveliene-- het volgende:
k_i_m, I-told-you-so I-told-you-so!!
Ken je niet iemand die binnenkort een keertje op en neer naar de States moet?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb gemaild, maar de groene kleur is niet te bestellen. Nu moet het via een of andere amerikaanse webshop die ik niet ken en daar is het me toch net teveel geld voor, mocht het misgaan. Dus..... Of ik moet besluiten dat ik voor de blauwe uitvoering ga (die ik ook erg mooi vind overigens) maar daar moet ik echt nog even overna denken
.
Maar gelukkig lees ik overal dat ik het geld beter aan andere dingen kan uitgeven, dus ik moet er maar een nieuw doel voor vinden dan. Wat voor laarzen had jij ook alweer gekocht?
.
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb gemaild, maar de groene kleur is niet te bestellen. Nu moet het via een of andere amerikaanse webshop die ik niet ken en daar is het me toch net teveel geld voor, mocht het misgaan. Dus..... Of ik moet besluiten dat ik voor de blauwe uitvoering ga (die ik ook erg mooi vind overigens) maar daar moet ik echt nog even overna denken
.
Maar gelukkig lees ik overal dat ik het geld beter aan andere dingen kan uitgeven, dus ik moet er maar een nieuw doel voor vinden dan. Wat voor laarzen had jij ook alweer gekocht?
.
En jij denkt serieus dat je nu met iets nieuws komt?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef Modus het volgende:
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor we Naf Naf spenen, Oilily rammelaars en Replay slabbetjes (2 voor maar ¤ 89,95, wasn een aanbieding schaaaaat!) in de winkel zullen aantreffen.
.
Niet happen hoor..
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat je nu met iets nieuws komt?![]()
![]()
Think again...
Het is niet voor niets dat de BabyGap een begrip is.Vergeet niet dat de upperclass, die echt geld teveel heeft, ook kindjes krijgt en die dus mooi wel wil uitdossen en uitrusten als zichzelf.
Ik noem Dior slofjes bijvoorbeeld.
Maar goed, daar ging dit topic niet over. Luiertassen it is.
Als je het over de gekte van 'Babycouture' wil hebben moet je mss even een apart topic openen. Kan nog best interessant zijn denk ik.
Nou hup! Openen dat 'Babycouture' topic dan en showen!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een jasje van baby dior...
Als je dat nou eerst ff had gevraagd..had ik je dat zo ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef Modus het volgende:
Ha, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het begrip luiertas niet eens kende tot gisteren. De naam suggereert dat het een tas is speciaal voor luiers en verder niks maar ik heb inmiddels begrepen dat het meer is dan dat, dat je er allemaal babymuk in kwijt kan, je flessie etc. Maar dan nog... moet het dan allemaal zo duur?
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor we Naf Naf spenen, Oilily rammelaars en Replay slabbetjes (2 voor maar ¤ 89,95, wasn een aanbieding schaaaaat!) in de winkel zullen aantreffen.
.
Niet happen hoor..
Dat is wel een leuk idee!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou hup! Openen dat 'Babycouture' topic dan en showen!
Ik ook, Bix, maar hij is toch het schuim versleten. (Ging iedere week 2 keer mee naar de oppas.) Dus ik heb een reden om op zoek te gaan. Luiertas of niet, ik zoek een leuke tas.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef bixister het volgende:
ik heb een hele simpele rooie van de HEMA, en die voldoet prima. maar ik zie hier zeker prachtige exemplaren waar ik 'm best voor zou willen ruilen! alleen niet voor dat geld.
Ik had je gemailt (adres in je profiel)quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef k_i_m het volgende:
Gefixt!
Voorlopig nog niks, ik vind het teveel geld om het op de gok van een of andere amerikaanse site te kopen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef Mibos het volgende:
En Kim wat is je eindconclusie????
Ik heb ook gewoon een grotere tas gekocht. Veel meer keuze op die manier...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef owlet het volgende:
Bestaan er nou helemaal geen hippe luiertassen in rugtasmodel? Ik vind een rugtas zo veel makkelijker aangezien ik altijd met het OV of lopend weg ben.
De eerlijkheid gebied mij ook wel te zeggen dat ik mijn kiplingrugtas die dienst deed als luiertas eigenlijk nooit voor iets gebruikt heb dat makkelijker zou zijn gegaan als het een echte luiertas was geweest.
Of ik snap gewoon niet waar een luiertas nou eigenlijk goed voor is, dat kan natuurlijk ook![]()
Gij borstvoederquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef owlet het volgende:
Bestaan er nou helemaal geen hippe luiertassen in rugtasmodel? Ik vind een rugtas zo veel makkelijker aangezien ik altijd met het OV of lopend weg ben.
De eerlijkheid gebied mij ook wel te zeggen dat ik mijn kiplingrugtas die dienst deed als luiertas eigenlijk nooit voor iets gebruikt heb dat makkelijker zou zijn gegaan als het een echte luiertas was geweest.
Of ik snap gewoon niet waar een luiertas nou eigenlijk goed voor is, dat kan natuurlijk ook![]()
hmm.quote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef p_iglet het volgende:
Even voor de dames met (een oogje op) een heel vrouwelijk handtas model luiertas.
Verwacht je nu ook dat je man/vriend daarmee gaat lopen als die een keertje met die kleine weggaat? Of koop je daar nog een andere voor?
Want met bijvoorbeeld de bovenstaande of met de tas die k_i_m graag wil zie ik echt een man niet lopen.
"Mijn" tas is al wel mooi bevonden door mijn wederhelft, dus die zou er geen drama van maken als hij hem mee zou moeten nemen. Maar aangezien ik die tas gelijk als handtas zou gebruiken is de kans klein dat hij hem ooit meekrijgt. En ik heb al een tas natuurlijk (waarbij ik inderdaad heb opgelet of hij wel 'kon') die zo mee te nemen is.quote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef p_iglet het volgende:
Even voor de dames met (een oogje op) een heel vrouwelijk handtas model luiertas.
Verwacht je nu ook dat je man/vriend daarmee gaat lopen als die een keertje met die kleine weggaat? Of koop je daar nog een andere voor?
Want met bijvoorbeeld de bovenstaande of met de tas die k_i_m graag wil zie ik echt een man niet lopen.
Mijn lief krijgt ook vaak genoeg mijn roze tas in zn handen geduwd... Hij verkondigd dat ik expres tassen uitzoek die hem voor lul doen staanquote:Op maandag 17 december 2007 10:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
"Mijn" tas is al wel mooi bevonden door mijn wederhelft, dus die zou er geen drama van maken als hij hem mee zou moeten nemen. Maar aangezien ik die tas gelijk als handtas zou gebruiken is de kans klein dat hij hem ooit meekrijgt. En ik heb al een tas natuurlijk (waarbij ik inderdaad heb opgelet of hij wel 'kon') die zo mee te nemen is.
quote:
Ik krijg hoe dan ook mn zinquote:
ik heb mijn zin al gehadquote:
http://www.zwangerschapslingerie.nl/products.php?sectionid=1&catid=8&subcatid=14&productid=91&goproduct=1&PHPSESSID=8d6e4e4a747295e44580ed266428e159quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:51 schreef texelonia het volgende:
Oh waar heb je dat gevonden? Ik was alle websites van de verkoopadressen aan het afgaan..
Maar voor er hier weer een luiertas nodig zal zijn heb ik flink de tijd gehad om te sparen
En voor Noah hebben we er zelf geen aangeschaft toen, dus vind ik dat we er nu 2 mogen, of 1 hele dure
die is leuk!quote:
gewoon een handelaar of zo dan, denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:10 schreef amaranta het volgende:
Ik heb hem via Ebay gekocht. Scheelt best veel. Ik heb er nu 66 euro voor betaald. Die vrouw heeft er best veel op staan dus ik vraag me af hoe ze er aan komt. Maargoed.
offtopic, dan haal je toch voor de tussentijd een machine van de kringloop? Ik heb al een stuk of 4 machines naar de knoppen geholpen.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:20 schreef amaranta het volgende:
Die is inderdaaad erg leuk, maar voor 550 dollar kun je veel andere leuke dingen kopen. Bijvoorbeeld een wasmachine (die is hier kapot)
ja,daarom zeg ik ook "als je het breed hebt, mag (kan) je het breed laten hangen".quote:Op zondag 6 januari 2008 11:20 schreef amaranta het volgende:
Die is inderdaaad erg leuk, maar voor 550 dollar kun je veel andere leuke dingen kopen. Bijvoorbeeld een wasmachine (die is hier kapot)
niet trendy maar wel praktisch, net als onderstaande, waar helemaal veel in kan.. zelfs de baby!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:57 schreef amaranta het volgende:
dan heb je er gewoon 7 staan denk ik (wasmasjiens dus)
ontopic, deze zat in mn kraampakket
[ afbeelding ]
Whaha, ik hang hem gewoon voor mn buik danquote:Op zondag 6 januari 2008 18:22 schreef Vivi het volgende:
Maar het handige van "echte" luiertassen is juist dat er zo'n warmhoud-ding voor een fles in/aan zit
Maar als je hem gebruikt voor het zwanger zijn is dat geen issue, ofcourse
Ik heb ook een luiertas bij m'n kraampakket gekregen (wel een andere). Ik hoef dus geen luiertas aan te schaffen.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:57 schreef amaranta het volgende:
dan heb je er gewoon 7 staan denk ik (wasmasjiens dus)
ontopic, deze zat in mn kraampakket
[ afbeelding ]
Een beetje bewogenquote:Op zondag 30 december 2007 21:25 schreef bixister het volgende:
[..]
k_i_m doe je nog een fotootje van hoe hij in 't echt is? en welke kleur was 't nou geworden?
die is echt tof ! lekker stoer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Dankjewel. Er is alweer een tas bij.
. Gekregen voor mijn verjaardag van mijn
. man
.
[ afbeelding ]
Nu hebben allebei de oma's een eigen tas.
Potver, staat deze tas toch ineens voor de helft van het geld op www.olliewood.nlquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef k_i_m het volgende:
. man
.
[ afbeelding ]
Ik ben niet eens zwanger en ik moet me inhouden om hem te kopen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Potver, staat deze tas toch ineens voor de helft van het geld op www.olliewood.nl.
.
uit nijd heb ik leuke Jottum jurkjes besteldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
k_i_m juist omdat t niet mag zou ik t wel doen
en terechtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
uit nijd heb ik leuke Jottum jurkjes besteld.
quote:
whehequote:
Ja zeg!! Ik heb net 1 besteldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Iemand interesse in deze?
Gebruik hem nooit.
hehequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
uit nijd heb ik leuke Jottum jurkjes besteld.
ik ook! Die gaan tenminste met mijn manier van met tassen om gaan ook lang meequote:Op woensdag 4 juni 2008 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Hier geen Olillytas hoor![]()
ik wil een Kipling luiertas.....
Ja dat kan ook heel goed, moet me er nog verder in verdiepen... ik ga in augustus eens langs bij Bataviastad we zijn dan toch bij een vriend in Lelystad, daar zit een Kipling-outletstore.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:31 schreef owlet het volgende:
[..]
ik ook! Die gaan tenminste met mijn manier van met tassen om gaan ook lang meeMaar ik denk dat ik voor een gewone schouder- of rugtas van kipling ga. Een luiermatje of een thermovakje heb ik toch niet echt nodig, ik heb liever meer ruimte.
Ja! Hij is toch niet bij jou binnengekomen he?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:14 schreef Ticootje het volgende:
kim heb je toevallig deze gekocht??
http://www.olliewood.nl/product.php?geslacht=gbaby&part=bottom&seizoen=1&id=22171
Daar zat ik ook al op te azenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:14 schreef Ticootje het volgende:
kim heb je toevallig deze gekocht??
http://www.olliewood.nl/product.php?geslacht=gbaby&part=bottom&seizoen=1&id=22171
Hebbe Hebbe Hebbe!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef k_i_m het volgende:
. man
.
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:18 schreef Reinhilde het volgende:
Ik wil die Oilily tas met een hertje, maar geen idee of die nog ergens te krijgen zijn?
Tja, op de olliewood site staat ie niet meer, volgens mij heeft half OUD m meteen besteld toen K-I-M de uitverkoop aankondigde.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:46 schreef Miffy1984 het volgende:
[..]
Hebbe Hebbe Hebbe!
Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen (tegen de mooiste prijs natuurlijk)
Ik heb em wel gevonden op 1 site voor 109,-
Op kleertjes.com hebben ze hem voor 90 euroquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:46 schreef Miffy1984 het volgende:
[..]
Hebbe Hebbe Hebbe!
Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen (tegen de mooiste prijs natuurlijk)
Ik heb em wel gevonden op 1 site voor 109,-
Vast niet je hebt m toch al betaald?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:11 schreef texelonia het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat ze teveel bestellingen hebben gekregen en mijn tas nu niet geleverd kan worden! Waarom gaan sommige bestelling anders zoveel sneller dan anderen? Ik wil ook!
vaag...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook nog geen jurkjes, maar wel al de tas. die ik later besteld had
.
Tegoed bon, echt niet! Dan mijn geld terugquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef texelonia het volgende:
Hier ook nog geen tassen binnen
Ik heb het ook al betaald, maar ja, als ze meer bestellingen dan tassen hebben valt daar weinig aan te doen lijkt me. Krijg je straks ineens een tegoedbon ofzow. Maar goed, eerst die levertijd maar eens afwachten, volgens mij was dat zelfs max. 10 werkdagen...
die oilily "camo" met de olifant? Of de gele rugzak?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:05 schreef texelonia het volgende:
En daar hebben ze ook de tas die ik voor Noah op school wilde kopen voor nog geen 50 euro...
Ik las daarna op de site:quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Tegoed bon, echt niet! Dan mijn geld terug![]()
Maar idd max 10 werkdagen dus zal wel goed komen
enquote:Olliewood doet haar uiterste best om de aangegeven levertijd, van 7 werkdagen, te realiseren. Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn binnen 30 dagen, om welke reden dan ook, ontvangt u hierover bericht. U heeft in dat geval het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren, tegen terug betaling van het reeds betaalde.
Dus is het nou 10 dagen of 7? Ze spreken zichzelf een beetje tegen... En wat is 'iets verlaat'?quote:Dat hangt af van uw betaalwijze. Bestellingen betaald met CCard en IDEAL worden binnen 3 werkdagen verzonden. Kiest u voor een overboeking, wordt de bestelling verzonden op het moment dat de betaling bij ons bijgeschreven is. In SALE periodes kan het zijn dat de levering iets verlaat is. Zie ook onder "Aflevering" in de Alg. Voorwaarden.
Ik wil oooooohookquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef texelonia het volgende:
Hier issie net bezorgdHij is zo gaaf!
Alleen die andere tas die ik erbij had is iets anders dan ik had verwacht en vind ik geloof ik toch niet zo![]()
Mooie tas Diaanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb deze luiertas van Esprit:
Als je af wilt van die luiertas.... ik hou me aanbevolen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:18 schreef texelonia het volgende:
Voor de creche had ik een aparte tas voor Noah. Een leuk rugzakje van Oilily, met dank aan mijn zus
De tassen/spullen gaan daar in mandjes, waar de gemiddelde luiertas nooit in past. De luiertas is meer voor mezelf als we ergens heen gaan, en een beetje voor de leukIk heb DE camouflage tas van Oilily (momenteel in gebruik voor als Noah bij mijn ouders logeert), maar ik sluit niet uit dat er nog een andere komt
Waar als ik vragen mag? Ze zijn zoooo leuk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:23 schreef cattie het volgende:
Ik heb een Birdy Nam Nam tas besteld!Voor de helft van de prijs in andere winkels!
![]()
Oooooh die bunnies tasquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef bixister het volgende:
ik zag nog grappige van 'de kunstboer', voor wie nog een (of meer) luiertas(sen) zoekt.
k_i_m, hoe bevallen die luiertassen van jou eigenlijk tot nu toe. gebruik je ze allemaal?
Doe maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oooooh die bunnies tas![]()
![]()
![]()
Zal ik, zal ik?
Die in dit topic komen bij Olliewood vandaan. Ze hebben regelmatig nieuwe, dus het is altijd de moeite om even te kijken, al is het maar voor kleertjes als ze geen tassen hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Weet iemand wanneer de Oilily tassen weer ergens in de aanbieding komen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |