Ik had je gemailt (adres in je profiel)quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef k_i_m het volgende:
Gefixt!
Voorlopig nog niks, ik vind het teveel geld om het op de gok van een of andere amerikaanse site te kopen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef Mibos het volgende:
En Kim wat is je eindconclusie????
Ik heb ook gewoon een grotere tas gekocht. Veel meer keuze op die manier...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef owlet het volgende:
Bestaan er nou helemaal geen hippe luiertassen in rugtasmodel? Ik vind een rugtas zo veel makkelijker aangezien ik altijd met het OV of lopend weg ben.
De eerlijkheid gebied mij ook wel te zeggen dat ik mijn kiplingrugtas die dienst deed als luiertas eigenlijk nooit voor iets gebruikt heb dat makkelijker zou zijn gegaan als het een echte luiertas was geweest.
Of ik snap gewoon niet waar een luiertas nou eigenlijk goed voor is, dat kan natuurlijk ook![]()
Gij borstvoederquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef owlet het volgende:
Bestaan er nou helemaal geen hippe luiertassen in rugtasmodel? Ik vind een rugtas zo veel makkelijker aangezien ik altijd met het OV of lopend weg ben.
De eerlijkheid gebied mij ook wel te zeggen dat ik mijn kiplingrugtas die dienst deed als luiertas eigenlijk nooit voor iets gebruikt heb dat makkelijker zou zijn gegaan als het een echte luiertas was geweest.
Of ik snap gewoon niet waar een luiertas nou eigenlijk goed voor is, dat kan natuurlijk ook![]()
hmm.quote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef p_iglet het volgende:
Even voor de dames met (een oogje op) een heel vrouwelijk handtas model luiertas.
Verwacht je nu ook dat je man/vriend daarmee gaat lopen als die een keertje met die kleine weggaat? Of koop je daar nog een andere voor?
Want met bijvoorbeeld de bovenstaande of met de tas die k_i_m graag wil zie ik echt een man niet lopen.
"Mijn" tas is al wel mooi bevonden door mijn wederhelft, dus die zou er geen drama van maken als hij hem mee zou moeten nemen. Maar aangezien ik die tas gelijk als handtas zou gebruiken is de kans klein dat hij hem ooit meekrijgt. En ik heb al een tas natuurlijk (waarbij ik inderdaad heb opgelet of hij wel 'kon') die zo mee te nemen is.quote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef p_iglet het volgende:
Even voor de dames met (een oogje op) een heel vrouwelijk handtas model luiertas.
Verwacht je nu ook dat je man/vriend daarmee gaat lopen als die een keertje met die kleine weggaat? Of koop je daar nog een andere voor?
Want met bijvoorbeeld de bovenstaande of met de tas die k_i_m graag wil zie ik echt een man niet lopen.
Mijn lief krijgt ook vaak genoeg mijn roze tas in zn handen geduwd... Hij verkondigd dat ik expres tassen uitzoek die hem voor lul doen staanquote:Op maandag 17 december 2007 10:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
"Mijn" tas is al wel mooi bevonden door mijn wederhelft, dus die zou er geen drama van maken als hij hem mee zou moeten nemen. Maar aangezien ik die tas gelijk als handtas zou gebruiken is de kans klein dat hij hem ooit meekrijgt. En ik heb al een tas natuurlijk (waarbij ik inderdaad heb opgelet of hij wel 'kon') die zo mee te nemen is.
quote:
Ik krijg hoe dan ook mn zinquote:
ik heb mijn zin al gehadquote:
http://www.zwangerschapslingerie.nl/products.php?sectionid=1&catid=8&subcatid=14&productid=91&goproduct=1&PHPSESSID=8d6e4e4a747295e44580ed266428e159quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:51 schreef texelonia het volgende:
Oh waar heb je dat gevonden? Ik was alle websites van de verkoopadressen aan het afgaan..
Maar voor er hier weer een luiertas nodig zal zijn heb ik flink de tijd gehad om te sparen
En voor Noah hebben we er zelf geen aangeschaft toen, dus vind ik dat we er nu 2 mogen, of 1 hele dure
die is leuk!quote:
gewoon een handelaar of zo dan, denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:10 schreef amaranta het volgende:
Ik heb hem via Ebay gekocht. Scheelt best veel. Ik heb er nu 66 euro voor betaald. Die vrouw heeft er best veel op staan dus ik vraag me af hoe ze er aan komt. Maargoed.
offtopic, dan haal je toch voor de tussentijd een machine van de kringloop? Ik heb al een stuk of 4 machines naar de knoppen geholpen.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:20 schreef amaranta het volgende:
Die is inderdaaad erg leuk, maar voor 550 dollar kun je veel andere leuke dingen kopen. Bijvoorbeeld een wasmachine (die is hier kapot)
ja,daarom zeg ik ook "als je het breed hebt, mag (kan) je het breed laten hangen".quote:Op zondag 6 januari 2008 11:20 schreef amaranta het volgende:
Die is inderdaaad erg leuk, maar voor 550 dollar kun je veel andere leuke dingen kopen. Bijvoorbeeld een wasmachine (die is hier kapot)
niet trendy maar wel praktisch, net als onderstaande, waar helemaal veel in kan.. zelfs de baby!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:57 schreef amaranta het volgende:
dan heb je er gewoon 7 staan denk ik (wasmasjiens dus)
ontopic, deze zat in mn kraampakket
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |