abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 21:07:42 #51
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_55227845
Maar moeders van kinderen-die-bijna-uitgeluierd zijn; we kunnen het toch ook omdraaien? Als ik al deze leuke kekke tassen hier zie, wat moet je dan nog met een gewone saaie tas? Dan stoppen we onze agenda en zonnebril toch gewoon tussen het reserve-shirtje, rozijntjes, snoetenpoetsers en pakje drinken.

*Smirre noteert: op zoek naar een leuke luiertas!*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 december 2007 @ 21:13:45 #52
163650 Greys
pi_55228002
Via Ebay zijn ook nieuwe erg prettig geprijsde (als je het vergelijkt met de echte prijzen dan ) luiertassen van leuke merken te krijgen zag ik Ik had al Petunia Pickle Bottom gezocht voor k_i_m, maar daar staan wel verschillende nieuwe tassen van dat merk, maar niet die ene die jij zoekt, helaas. Vaak is het dan, met de huidige dollarkoers, inclusief verzendkosten nog een stuk goedkoper dan dat je het hier koopt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 december 2007 @ 21:33:46 #53
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55228687
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:07 schreef Smirre het volgende:
Maar moeders van kinderen-die-bijna-uitgeluierd zijn; we kunnen het toch ook omdraaien? Als ik al deze leuke kekke tassen hier zie, wat moet je dan nog met een gewone saaie tas? Dan stoppen we onze agenda en zonnebril toch gewoon tussen het reserve-shirtje, rozijntjes, snoetenpoetsers en pakje drinken.

*Smirre noteert: op zoek naar een leuke luiertas!*
Nou, dat zat ik me dus ook te bedenken. Niemand hoeft te weten dat het eigenlijk een luiertas is .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_55230764
Luiertassen! Echt.... . For God's sake! . Ze bestaan echt!

Die doe je toch gewoon in een Appie plastic tas? .

[/terugnaarlurkModus] .
pi_55231063
Ophoeren Mo
Saartje
pi_55231130
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Greys het volgende:
Die roze uit de OP!

En k_i_m, die is omgerekend 'maar' 225 euro he (die 325 was toch dollars?) dus dan klinkt het al een stuk minder....
325 euro voor een luiertas???
Drie-honderd-vijf-en-twintig euro voor een tas om een paar luiers in te flikkeren?!
Ik betaalde voor mijn auto nog minder! (En ja, die rijdt na 2 jaar nog steeds prima! )
Ik heb er voor mijn 1e bevalling niet eens aan gedacht dat ik zo'n ding nodig zou kunnen hebben, kreeg er 1 als kraamkado. In mijn 2e kraampakket van de unive kreeg ik er nog 1 bij. Dus voor de 3e heb ik straks keus, maar als ik er geen zou hebben, zou mijn gewone tas (maatje-huis-mee) ook volstaan.
Ik ga mijn man van bed halen om dit topic te lezen... wat zal hij blij zijn met mij als vrouw...
pi_55231193
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ophoeren Mo
wat zij zegt, Dus!
pi_55231765
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ophoeren Mo
Geef toe dat hier wel weer typisch 'op zijn vrouws' gereageerd en gedacht wordt. Zal best handig zijn hoor die dingen maar om van zoiets nou het hipste van het hipste te moeten hebben... je koopt het voor het kind toch, of toevallig ook een heel klein beetje om de andere schoolpleinmama's af te troeven met je Louis Vuitton luiertas. . Die zou Vivi namelijk kopen als ie bestond. Al zou het me niet verbazen als ie ook daadwerkelijk al bestaat. . Nofi Vivi.
pi_55231840
Ga jij lekker je verzameling Nikes uitbreiden, laat je moeders lekker een hippe luiertas uitzoeken, kay?
Saartje
pi_55231918
ik heb een hele simpele rooie van de HEMA, en die voldoet prima. maar ik zie hier zeker prachtige exemplaren waar ik 'm best voor zou willen ruilen! alleen niet voor dat geld.
pi_55231949
-knip-

[ Bericht 96% gewijzigd door --Eveliene-- op 12-12-2007 23:33:05 ]
Mama van Floris, Leonore en ?
  woensdag 12 december 2007 @ 23:12:11 #62
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55232005
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik ga mijn man van bed halen om dit topic te lezen... wat zal hij blij zijn met mij als vrouw...
Man zat vanmiddag naast me toen dit onderwerp voorbij kwam in het Z&G topic..
Hij Verschoot van kleur , keek me angstig aan ( of ik op ideeėn zou komen..) en toen ik zei: 'en jij dacht dat IK veel geld uitgaf' schudde hij dankbaar zijn hoofd en stamelde..'nee.. dat valt best mee'.

Ben gelijk de stad ingegaan vanmiddag om mezelf te verwennen met wat make-uppies ( het was een soort vrijbrief denk ik ), dus .. KIM je weet niet half wat voor invloed je op onze gezinslevens hebt

.. en daarbij.. wauw! ik heb er nooit zo over nagedacht maar die tassen die voorbijgekomen zijn , zijn errug gaaf, ik vind die van Olliliy helemaal 'stijlvol'
pi_55232016
zeg eveliene, en jij bent zeker de leukste nieuwkomer he!

hahaha nanalune, handig aangepakt! ik heb dit topic ook quasi perongeluk open laten staan toen ik ging sporten vanavond maar helaas, G trapte er niet in.

[ Bericht 7% gewijzigd door bixister op 12-12-2007 23:18:56 ]
  woensdag 12 december 2007 @ 23:18:09 #64
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_55232227
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef Modus het volgende:
Luiertassen! Echt.... . For God's sake! . Ze bestaan echt!

Die doe je toch gewoon in een Appie plastic tas? .

[/terugnaarlurkModus] .
Nog veel erger, ze hebben ook speciale luier-emmers, nog effe en Calven Klein of Armani brengen speciale poederdozen uit voor de baby-billetjes. (de horror )
Kut, ik hoop dat ik hier mee niet nog een onbenullig product op de markt lul.

[/terug naar verdwijnModus]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_55232291

Dingen met niet goed lezen en hormonen. Tijd voor mn bed!

[ Bericht 57% gewijzigd door --Eveliene-- op 12-12-2007 23:45:37 ]
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55232973
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef bixister het volgende:

hahaha nanalune, handig aangepakt! ik heb dit topic ook quasi perongeluk open laten staan toen ik ging sporten vanavond maar helaas, G trapte er niet in.
Hehe, ik moest het ook even melden en heb spontaan zin gekregen om dat geld aan andere dingen te gaan uitgeven.
  woensdag 12 december 2007 @ 23:49:35 #67
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55233181
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Modus het volgende:

[..]

Geef toe dat hier wel weer typisch 'op zijn vrouws' gereageerd en gedacht wordt. Zal best handig zijn hoor die dingen maar om van zoiets nou het hipste van het hipste te moeten hebben... je koopt het voor het kind toch, of toevallig ook een heel klein beetje om de andere schoolpleinmama's af te troeven met je Louis Vuitton luiertas. . Die zou Vivi namelijk kopen als ie bestond. Al zou het me niet verbazen als ie ook daadwerkelijk al bestaat. . Nofi Vivi.
Hallo, heb ik hier gepost?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 13 december 2007 @ 09:21:16 #68
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55237266
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Modus het volgende:

[..]

Die bestaat allang hoor, ouwe stalkert . Daarbij loop je ook jaren met zo'n tas rond, tenzij je je kind wegdoet in de tussentijd . dus je kan maar beter een leuk exemplaar uitzoeken als je er dan toch elke dag mee moet sjouwen, nietwaar? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 13 december 2007 @ 09:25:42 #69
14746 k_i_m
pi_55237348
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef --Eveliene-- het volgende:
k_i_m, I-told-you-so I-told-you-so!!
Ik heb gemaild, maar de groene kleur is niet te bestellen. Nu moet het via een of andere amerikaanse webshop die ik niet ken en daar is het me toch net teveel geld voor, mocht het misgaan . Dus..... Of ik moet besluiten dat ik voor de blauwe uitvoering ga (die ik ook erg mooi vind overigens) maar daar moet ik echt nog even overna denken .

Maar gelukkig lees ik overal dat ik het geld beter aan andere dingen kan uitgeven, dus ik moet er maar een nieuw doel voor vinden dan . Wat voor laarzen had jij ook alweer gekocht? .
In my life
Why do I smile
  donderdag 13 december 2007 @ 10:51:03 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55239069
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb gemaild, maar de groene kleur is niet te bestellen. Nu moet het via een of andere amerikaanse webshop die ik niet ken en daar is het me toch net teveel geld voor, mocht het misgaan . Dus..... Of ik moet besluiten dat ik voor de blauwe uitvoering ga (die ik ook erg mooi vind overigens) maar daar moet ik echt nog even overna denken .

Maar gelukkig lees ik overal dat ik het geld beter aan andere dingen kan uitgeven, dus ik moet er maar een nieuw doel voor vinden dan . Wat voor laarzen had jij ook alweer gekocht? .
Ken je niet iemand die binnenkort een keertje op en neer naar de States moet?
pi_55239258
Of iemand die in de States woont?
pi_55239534
kim zouden we korting krijgen als we er allebei 1 nemen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55239602
mijn broertje zit er momenteel. maar ik weet niet of ik die zo gek zou kunnen krijgen.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:29:12 #74
14746 k_i_m
pi_55241586
Geen bekenden aan de andere kant van de oceaan . Maar dan nog moet je die tas hoogstwaarschijnlijk toch bij die webshop kopen. Er zijn maar een aantal in die kleur uitgebracht en op is op.

Ticoo, bij die webshop? .
In my life
Why do I smile
pi_55241850
De advertenties hier zijn wel heel erg trouwens

Oilily, Oilily, Oilily en Oilily
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')