Tja, op de olliewood site staat ie niet meer, volgens mij heeft half OUD m meteen besteld toen K-I-M de uitverkoop aankondigde.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:46 schreef Miffy1984 het volgende:
[..]
Hebbe Hebbe Hebbe!
Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen (tegen de mooiste prijs natuurlijk)
Ik heb em wel gevonden op 1 site voor 109,-
Op kleertjes.com hebben ze hem voor 90 euroquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:46 schreef Miffy1984 het volgende:
[..]
Hebbe Hebbe Hebbe!
Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen (tegen de mooiste prijs natuurlijk)
Ik heb em wel gevonden op 1 site voor 109,-
Vast niet je hebt m toch al betaald?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:11 schreef texelonia het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat ze teveel bestellingen hebben gekregen en mijn tas nu niet geleverd kan worden! Waarom gaan sommige bestelling anders zoveel sneller dan anderen? Ik wil ook!
vaag...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook nog geen jurkjes, maar wel al de tas. die ik later besteld had
.
Tegoed bon, echt niet! Dan mijn geld terugquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef texelonia het volgende:
Hier ook nog geen tassen binnen
Ik heb het ook al betaald, maar ja, als ze meer bestellingen dan tassen hebben valt daar weinig aan te doen lijkt me. Krijg je straks ineens een tegoedbon ofzow. Maar goed, eerst die levertijd maar eens afwachten, volgens mij was dat zelfs max. 10 werkdagen...
die oilily "camo" met de olifant? Of de gele rugzak?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:05 schreef texelonia het volgende:
En daar hebben ze ook de tas die ik voor Noah op school wilde kopen voor nog geen 50 euro...
Ik las daarna op de site:quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Tegoed bon, echt niet! Dan mijn geld terug![]()
Maar idd max 10 werkdagen dus zal wel goed komen
enquote:Olliewood doet haar uiterste best om de aangegeven levertijd, van 7 werkdagen, te realiseren. Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn binnen 30 dagen, om welke reden dan ook, ontvangt u hierover bericht. U heeft in dat geval het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren, tegen terug betaling van het reeds betaalde.
Dus is het nou 10 dagen of 7? Ze spreken zichzelf een beetje tegen... En wat is 'iets verlaat'?quote:Dat hangt af van uw betaalwijze. Bestellingen betaald met CCard en IDEAL worden binnen 3 werkdagen verzonden. Kiest u voor een overboeking, wordt de bestelling verzonden op het moment dat de betaling bij ons bijgeschreven is. In SALE periodes kan het zijn dat de levering iets verlaat is. Zie ook onder "Aflevering" in de Alg. Voorwaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |