Mooie tas Diaanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb deze luiertas van Esprit:
Als je af wilt van die luiertas.... ik hou me aanbevolen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:18 schreef texelonia het volgende:
Voor de creche had ik een aparte tas voor Noah. Een leuk rugzakje van Oilily, met dank aan mijn zus
De tassen/spullen gaan daar in mandjes, waar de gemiddelde luiertas nooit in past. De luiertas is meer voor mezelf als we ergens heen gaan, en een beetje voor de leukIk heb DE camouflage tas van Oilily (momenteel in gebruik voor als Noah bij mijn ouders logeert), maar ik sluit niet uit dat er nog een andere komt
Waar als ik vragen mag? Ze zijn zoooo leuk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:23 schreef cattie het volgende:
Ik heb een Birdy Nam Nam tas besteld!Voor de helft van de prijs in andere winkels!
![]()
Oooooh die bunnies tasquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef bixister het volgende:
ik zag nog grappige van 'de kunstboer', voor wie nog een (of meer) luiertas(sen) zoekt.
k_i_m, hoe bevallen die luiertassen van jou eigenlijk tot nu toe. gebruik je ze allemaal?
Doe maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oooooh die bunnies tas![]()
![]()
![]()
Zal ik, zal ik?
Die in dit topic komen bij Olliewood vandaan. Ze hebben regelmatig nieuwe, dus het is altijd de moeite om even te kijken, al is het maar voor kleertjes als ze geen tassen hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Weet iemand wanneer de Oilily tassen weer ergens in de aanbieding komen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |