Whaha, ik hang hem gewoon voor mn buik danquote:Op zondag 6 januari 2008 18:22 schreef Vivi het volgende:
Maar het handige van "echte" luiertassen is juist dat er zo'n warmhoud-ding voor een fles in/aan zit
Maar als je hem gebruikt voor het zwanger zijn is dat geen issue, ofcourse
Ik heb ook een luiertas bij m'n kraampakket gekregen (wel een andere). Ik hoef dus geen luiertas aan te schaffen.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:57 schreef amaranta het volgende:
dan heb je er gewoon 7 staan denk ik (wasmasjiens dus)
ontopic, deze zat in mn kraampakket
[ afbeelding ]
Een beetje bewogenquote:Op zondag 30 december 2007 21:25 schreef bixister het volgende:
[..]
k_i_m doe je nog een fotootje van hoe hij in 't echt is? en welke kleur was 't nou geworden?
die is echt tof ! lekker stoer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Dankjewel. Er is alweer een tas bij.
. Gekregen voor mijn verjaardag van mijn
. man
.
[ afbeelding ]
Nu hebben allebei de oma's een eigen tas.
Potver, staat deze tas toch ineens voor de helft van het geld op www.olliewood.nlquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Dankjewel. Er is alweer een tas bij.
. Gekregen voor mijn verjaardag van mijn
. man
.
[ afbeelding ]
Nu hebben allebei de oma's een eigen tas.
Ik ben niet eens zwanger en ik moet me inhouden om hem te kopen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Potver, staat deze tas toch ineens voor de helft van het geld op www.olliewood.nl.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |