nee, doe alles in 1 keerquote:
ach gossiequote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
Ga denk ik stoppen met Stage SC topics, als ik wat zeg wordt er toch niet op gereageerd
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
Ga denk ik stoppen met Stage SC topics, als ik wat zeg wordt er toch niet op gereageerd
Ik zei toch hoiquote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
er werd me net gevraagd of ik vrijdag naar school wil komen om te werken aan een project van vorig jaar. Ehm... NEE. ik heb vorig jaar al gezegd dat we het niet moesten uitstellen, dat wilden zij met alle geweld wel en dan zal ik nu vrij voor ze nemen? Dacht het niet.
ik heb het iets subtieler gebracht hoorquote:
ocharme..quote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nog wat huiswerk dat je mag lezen/leren voor mequote:
Wat voor huiswerk is het dan? En het is zeker in het Zweeds?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog wat huiswerk dat je mag lezen/leren voor me
Het is in het Engels en het gaat over.. Designing IT Support..quote:Op woensdag 12 december 2007 13:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat voor huiswerk is het dan? En het is zeker in het Zweeds?
7 bruine boterhammen en 1 appel, niets boeiend dusquote:Op woensdag 12 december 2007 14:12 schreef Loontjah het volgende:
Proficiat man!
Top!
Wat heb je gegeten dan Hansu
nu even onderen wat chips en fris klaarzetten
Foto.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
ik wilde boodschappen gaan doen, allemaal haar in m'n bek hele tijd, dacht:
Kuthaar
Kwam langs kapper, 3/4 eraf laten halen [ afbeelding ]
7!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:21 schreef HansU het volgende:
[..]
7 bruine boterhammen en 1 appel, niets boeiend dus
je verwent het wel daar beneden
weet niet meer precies wat ik schreef, maar het zal erom gedraaid hebben dat wij een keer moeten afsprekenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
7!
En wat bedoelde je straks nou? Ga alleen de uitgroei bij laten werken.
Haal dr dan een. Je hebt verder toch niks te doen, of ben je al bij het arbeidsbureau geweest?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen cam hier
Het was ongeveer 25 centimeter, nu ongeveer 5
Da's meer dan 3/4e
Ah ok, doe eens een foto dan.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef HansU het volgende:
[..]
weet niet meer precies wat ik schreef, maar het zal erom gedraaid hebben dat wij een keer moeten afspreken
7 boterhammen omdat ik een grote jongen ben
Net 6 opquote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef HansU het volgende:
[..]
weet niet meer precies wat ik schreef, maar het zal erom gedraaid hebben dat wij een keer moeten afspreken
7 boterhammen omdat ik een grote jongen ben
Jawel, maar heb niet nu direct werkquote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Haal dr dan een. Je hebt verder toch niks te doen, of ben je al bij het arbeidsbureau geweest?
Ik wil leuk beeldmateriaal voor hier. Ik heb alleen maar die andere stagaire tegenover me.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef HansU het volgende:
[..]
fotografie is ook van mij een hobby, volgens mij past ze wel bij me
Chips en fris?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:12 schreef Loontjah het volgende:
Proficiat man!
Top!
Wat heb je gegeten dan Hansu
nu even onderen wat chips en fris klaarzetten
check mijn hyves, leuke foto's om als achtergrondje te gebruiken voor jequote:Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil leuk beeldmateriaal voor hier. Ik heb alleen maar die andere stagaire tegenover me.
Done!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:46 schreef HansU het volgende:
[..]
check mijn hyves, leuke foto's om als achtergrondje te gebruiken voor je![]()
http://hansuytdewilligen.hyves.nl/
moet je me wel ff toevoegen, krijg je toegang tot héééééééél veel fototjes![]()
Ojah joh?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Heb net je stagebegeleider aan de telefoon gehad
Fotograferen is ook wel geinig idd, maar ik heb geen fatsoenlijke camera en het geld daar ook niet voor over.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef HansU het volgende:
[..]
fotografie is ook van mij een hobby, volgens mij past ze wel bij me
Oke, begrijp ik nou goed dat je moeder je het huis uit stuurde omdat hun kitten een dom beest is?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Loontjah het volgende:
Bah doet mij denken aan de ruzie van gisteravond met de kitten van mijn zus.
Kitten speelt op tafel.
Ik maak altijd zo'n krab gebaar en dan gaat die kat altijd gek doen. Echt lachen (normaal).
Maar toen liep hij achter uit op een stapeltje folders, en gleed hij uit tegen de stoelleuning.
Stoelleuning kende geen evenwicht en flikkerde op de grond. Reacties:
Vader:"Ja, dat is jouw schuld"
Moeder stampvoetend op de grond: "Ilona, wat doe jij nou"
Zus in moeders huis: "En nu er uit..."
Ik:
Toen werd ik boos en ben ik gegaan. Ik ben niet verantwoordelijk dat die kat die stoel om laat flikkeren. Die poes is godverdomme heilig in dat huis,
hihiquote:terwijl ze vroeger niks van mijn poes moesten hebben.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Loontjah het volgende:
Bah doet mij denken aan de ruzie van gisteravond met de kitten van mijn zus.
Kitten speelt op tafel.
Ik maak altijd zo'n krab gebaar en dan gaat die kat altijd gek doen. Echt lachen (normaal).
Maar toen liep hij achter uit op een stapeltje folders, en gleed hij uit tegen de stoelleuning.
Stoelleuning kende geen evenwicht en flikkerde op de grond. Reacties:
Vader:"Ja, dat is jouw schuld"
Moeder stampvoetend op de grond: "Ilona, wat doe jij nou"
Zus in moeders huis: "En nu er uit..."
Ik:
Toen werd ik boos en ben ik gegaan. Ik ben niet verantwoordelijk dat die kat die stoel om laat flikkeren. Die poes is godverdomme heilig in dat huis, terwijl ze vroeger niks van mijn poes moesten hebben.
vrouwen blijven vreemde wezens, maar tochquote:Op woensdag 12 december 2007 15:27 schreef Loontjah het volgende:
Neej mijn zus stuurde mij weg uit ouder's huis.
Kitten is van haar trouwens.
Mijn zus slaapt 6 van de 7 dagen bij mijn ouders.
Vraag niet waarom, ik weet het ook niet.
Ik ben boos de deur uitgelopen, en nog gezegd dat ik mij niet zo liet beoordelen. Vriendlief vond ook dat hun een rare reactie gaven.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik jou was gaf ik ze de denkbeeldige middelvinger, en zou ik de eerste tijd niet meer langs gaan. sorry hoor, maar als zo'n beest een hogere positie inneemt dan jij is er iets goed scheef.
dat is wel héél triest zeg. Dat beest heeft jouw plaats ingenomen..quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ben boos de deur uitgelopen, en nog gezegd dat ik mij niet zo liet beoordelen. Vriendlief vond ook dat hun een rare reactie gaven.
Laatst mocht ik bij mijn ouders eten, mocht ik niet op de stoel zitten waar ik normaal ALTIJD zit, omdat daar dat beest al op zat.![]()
![]()
Edit: het is echt zo'n beest wat elke 5 seconden ergens anders gaat zitten
Voorlopig horen ze en zien ze mij niet voorlopig .
goed zo, groot gelijk heb jequote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ben boos de deur uitgelopen, en nog gezegd dat ik mij niet zo liet beoordelen. Vriendlief vond ook dat hun een rare reactie gaven.
Laatst mocht ik bij mijn ouders eten, mocht ik niet op de stoel zitten waar ik normaal ALTIJD zit, omdat daar dat beest al op zat.![]()
![]()
Ik zou echt dat beest oppakken en 'm de andere hoek van de kamer in donderstralen, of wéér oprotten daar. Da's toch van de zotte, alsof zoeen kat beter is dan jij.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
![]()
Ouders die afstand van je nemen.. hoe herkenbaar..quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
![]()
ik wil later ook een poesje. Jammer dat ze zo nu en dan zo meuren en soms hun klauwen steken op gevoelige plekjes. Maar ik vind het altijd zo leuk als ze aandacht lopen trekken en op je schoot gaan liggen enzoquote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou echt dat beest oppakken en 'm de andere hoek van de kamer in donderstralen, of wéér oprotten daar. Da's toch van de zotte, alsof zoeen kat beter is dan jij.
Pleur op zeg, ik hou wel van m'n katten, maar als ie zit waar ik wil zitten, rot ie maar op
katten zijn ook zwaar ftw.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:40 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil later ook een poesje. Jammer dat ze zo nu en dan zo meuren en soms hun klauwen steken op gevoelige plekjes. Maar ik vind het altijd zo leuk als ze aandacht lopen trekken en op je schoot gaan liggen enzo
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:40 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil later ook een poesje. Jammer dat ze zo nu en dan zo meuren en soms hun klauwen steken op gevoelige plekjes. Maar ik vind het altijd zo leuk als ze aandacht lopen trekken en op je schoot gaan liggen enzo
dat zeker, maar niet als ze om 4 uur 's-morgens naast je bed staat te miauwen..quote:
Doet die van mij niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat zeker, maar niet als ze om 4 uur 's-morgens naast je bed staat te miauwen..
geloof me, het ligt niet aan jou hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 15:37 schreef Loontjah het volgende:
Nou om eerlijk te zijn, dacht ik dat het aan mij lag.
Dus liet het maar gaan.
Dat vind ik nou juist de UBER momenten van katten. Ook al is het niet altijd zo prettig, maar wel een hartverwarmend gevoel.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet die van mij niet.
Ik word er wel altijd wakker van though, want 's ochtends gaat ie altijd op m'n hoofd liggen
oh ik wel hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
ik zal eens kijken of ik nog een foto van mijn poes kan vinden, de staartloze doos...
Maar ik vind het maar een rare situatie, hoe jij reageert en hoe je ouders en zusje reageren, ik kan het me gewoon niet voorstellen...
Ik vind het ook niet erg.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist de UBER momenten van katten. Ook al is het niet altijd zo prettig, maar wel een hartverwarmend gevoel.
Maar ik bedoelde dat ik me niet kan indenken dat mijn moeder zo tegen mij zou spreken of ik zo tegen mijn moeder of vader of zusje of whatever... Ik ging er altijd van uit dat mensen in staat waren normaal met elkaar te communiceren, al helemaal met mensen in je eigen gezin.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ik wel hoor![]()
mensen vrouwen kunnen soms zo raar reageren.
daarom wil ik er pas één als ik een afsluitbare slaapkamer heb. Echt geen zin in dat soort dingen + haar in me nest.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet die van mij niet.
Ik word er wel altijd wakker van though, want 's ochtends gaat ie altijd op m'n hoofd liggen
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik me niet kan indenken dat mijn moeder zo tegen mij zou spreken of ik zo tegen mijn moeder of vader of zusje of whatever... Ik ging er altijd van uit dat mensen in staat waren normaal met elkaar te communiceren, al helemaal met mensen in je eigen gezin.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:56 schreef HansU het volgende:
[..]
daarom wil ik er pas één als ik een afsluitbare slaapkamer heb. Echt geen zin in dat soort dingen + haar in me nest.
Daarnaast is het niet zogoed voor de veiligheid van dat beest, als ik wakker word met iets op me hoofd zou ik uit schrik dat katje de halve kamer door smijten..
25quote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe oud is ze, want pubers tellen niet
Serieus?quote:
wtf??quote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef Loontjah het volgende:
Ja en mijn zus 24, dus ik denk wel dat ik een idee heb hoe jij het meemaakt!
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wtf??
Ik zat hier te denken aan van die onredelijke breezah pubertjes van 17 die elke week verliefd zijn op een andere jongen
Dan wilt de kat gewoon even aandacht en gaat dan weer verder slapenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet die van mij niet.
ze kan zo'n ontzettende snel-beledigde arrogante heks zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus?
Is ze zo onredelijk naar iedereen of wat?
hahaha is die van jou ook zo gezelligquote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef Loontjah het volgende:
Ja en mijn zus 24, dus ik denk wel dat ik een idee heb hoe jij het meemaakt!
pomper op z'n oog kan ie krijgen dan, pit ie ook sowieso weer verderquote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan wilt de kat gewoon even aandacht en gaat dan weer verder slapen
staat ze in je hyves?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:13 schreef Loontjah het volgende:
Ja mijne is vrijgezel en je kan echt merken dat ze toe is aan een goede beurt.
Ze werkt 20-30 uur in de week, en als ze "thuis"komt bij mijn ouders, ligt ze meteen weer op de bank.
Films kijken etc. Ze heeft geen energie, en weinig vrienden. Ik ben serieus ook bang dat ze depressief aan het worden is.
Whehehe, moet ik mee komen aankakken bij mijn vriendin, 'hee lief, wat dacht je van een trio met een meisje dat legaal niet eens mag neuken?'quote:
Leuk en alvast veel succesquote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef miss-scofield het volgende:
Spongebob!!!
Hallo hier!!
Ik ga na de kerst ook Engelse lessen geven!! Hiep hoi!!!![]()
Wel zwaar, maar lijkt me erg leuk!!
vind ik persoonlijk ook niets neequote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, moet ik mee komen aankakken bij mijn vriendin, 'hee lief, wat dacht je van een trio met een meisje dat legaal niet eens mag neuken?'
tsja, dan blijft ze nog even droog staan, want benaderbaar ben je zo niet..quote:Op woensdag 12 december 2007 16:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Nee, ze doet niet aan internet profielen etc.
ik geloof dat ik het dan iets beter getroffen hebquote:Op woensdag 12 december 2007 16:13 schreef Loontjah het volgende:
Ja mijne is vrijgezel en je kan echt merken dat ze toe is aan een goede beurt.
Ze werkt 20-30 uur in de week, en als ze "thuis"komt bij mijn ouders, ligt ze meteen weer op de bank.
Films kijken etc. Ze heeft geen energie, en weinig vrienden. Ik ben serieus ook bang dat ze depressief aan het worden is.
Serieus??quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, dan blijft ze nog even droog staan, want benaderbaar ben je zo niet..
quote:
d'r zus ja, ik vind het altijd wel grappig om een compleet onbekende een berichtje via hyves te sturenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus??
Gast
Ik neem aan dat je het nu over Loontjahs zus hebt en niet over het algemeen...
inderdaad ja, ik meende hem ook niet serieusquote:Op woensdag 12 december 2007 16:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Superbad..
"And we could be those guys"
Opzich wel leuk ja... Maar ik moet ook niets hebben van internetprofielen enzo... Vond een fotoboek al ver gaan... Vandaag voor het eerst een foto ingezetquote:Op woensdag 12 december 2007 16:21 schreef HansU het volgende:
[..]
d'r zus ja, ik vind het altijd wel grappig om een compleet onbekende een berichtje via hyves te sturen
Sommige reageren "leuk" terug en dan krijg je nog wel eens een gesprek gaande.
Daagquote:Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar huisen da's wel serieus
Fok fobo wil ik ook niet. Zo serieus ben ik niet op zo'n forum en daarom wil ik ook niet dat andere mensen me er via gaan herkennenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Opzich wel leuk ja... Maar ik moet ook niets hebben van internetprofielen enzo... Vond een fotoboek al ver gaan... Vandaag voor het eerst een foto ingezet
Leuke foto.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Opzich wel leuk ja... Maar ik moet ook niets hebben van internetprofielen enzo... Vond een fotoboek al ver gaan... Vandaag voor het eerst een foto ingezet
Ja, nou, doeiquote:Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar huisen da's wel serieus
Haha bekend verhaal, ik heb een zus van 22 danquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hahaha is die van jou ook zo gezellig
oh ja die van mij wil het huis uit, maar wil niet uit onze woonplaats weg omdat ze dicht bij m'n ouders wil blijvenze heeft een vriend, geen idee hoe hij het bij haar uithoudt
Goed punt inderdaad...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:28 schreef HansU het volgende:
[..]
Fok fobo wil ik ook niet. Zo serieus ben ik niet op zo'n forum en daarom wil ik ook niet dat andere mensen me er via gaan herkennen
quote:
Ilona had de "gezellige" zusquote:Op woensdag 12 december 2007 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, nou, doei
Doe je zus de groeten
prettige avondquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga naar onderen.
Eventjes kopjes opruimen enzo, en naar huis rijden.
Ben dit keer met de ootoo.. Dadelijk weer file !
Vanavond misschien niet online, omdat als het goed is vandaag mijn internet abonnement afloopt.
Dus eventjes 1 tot 2 weken geen internet thuis.
doeiii
Daag Ilonaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga naar onderen.
Vanavond misschien niet online, omdat als het goed is vandaag mijn internet abonnement afloopt.
doeiii
ik heet Fredquote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
Valt me op dat we hier wel vaak 'gewone' namen gebruiken ipv usernames
Vindt niemand dat vervelend?
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga naar onderen.
doeiii
y0 Henk, wassuzp.quote:
Toedelsquote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]zwaait
ik ga nu ook naar huis. Nog een fijne avond iedereen
Dag HansUquote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef HansU het volgende:
[..]
y0 Henk, wassuzp.
Jeweeted, iki gaAt naaR huiz nu.!
Weztzijde!
(eindelijk kan ik mezelf zijn nu ik bekend heb wie ik ben)
Westzijde, ik ben echt een keiharde straatneger, jeweet. Niet fokken met mij.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef HansU het volgende:
[..]
y0 Henk, wassuzp.
Jeweeted, iki gaAt naaR huiz nu.!
Weztzijde!
(eindelijk kan ik mezelf zijn nu ik bekend heb wie ik ben)
Wat voor een misterie?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk dat ik ook zo maar eens ga... eerst nog even een mysterie oplossen en dan ben ik weg...
Nee.. stel een onderzoek inquote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand heeft mijn precious mok gejat... Ik wilde net een bakkie koffie scoren en ik kon mijn mok nergens vinden...
quote:
Dat was ik de hele dag alquote:
quote:
Your talking about me ?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Spongebob Hardstylepants![]()
ik ben naar Hitman geweest gisteravond, super film, viel me echt 100% mee![]()
en goedenavond
ik had spaghettiquote:Op woensdag 12 december 2007 18:32 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ik ook, en me buikje rond gegeten aan heerlijke zelfgebakken pannekoeken
ik ookquote:
Hij viel me echt tegenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
en goedenavond
je kwam toch bij mij eten??quote:Op woensdag 12 december 2007 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb je niet gezien aan tafel.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:04 schreef Houniet het volgende:
smilllee like you mean itt
The Killersquote:Op woensdag 12 december 2007 19:04 schreef Houniet het volgende:
smilllee like you mean itt
Nooit gedaan, zal mijn oma wel een kerstkaartje sturen vanuit Zweden, maar ik heb zo'n vermoedde dat ik eerder in Nederland ben, dan het kerstkaartjequote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik begin er niet aan, ik heb een goed excuus, ik heb er te veel vrienden voor.
Gelukkig vooral veel vrienden die ook geen kerstkaarten sturen. Tot nu toe heb ik er alleen 1 van een collega.
quote:
Coolquote:Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb ook dan altijd wel zelfgemaakte kerstkaarten met fotoos en zo
Ik heb het volgens mij 1 keer gedaan. Ik stuur wel eens een mailtje naar mijn hele adresboek ofzo. Maar ook dat laat ik dit jaar maar achterwege. Ik ga met een aantal vrienden uit eten met kerst, een andere groep spreek ik mogelijk het weekend voor kerst (omdat niemand met kerst kan, doen we dat weekend iets). Al met al prima voor elkaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nooit gedaan, zal mijn oma wel een kerstkaartje sturen vanuit Zweden, maar ik heb zo'n vermoedde dat ik eerder in Nederland ben, dan het kerstkaartje
ik maar 1. wel twee kerstpaketten !quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb het hele weekend afscheidfeestjes van exchange students, van een aantal ben ik blij dat ze weg gaan
Ik heb er maar 10 en ze zijn al op ! Sorry men jong!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Cool
Denk dat ik vrijdag én Zaterdag time-out ga
Sommige gasten wordt je echt na een loop van tijd echt zat.. Ik zal ook een paar gaan missen hoorquote:
als je morgen om 4 uur op Eindhoven arport bent krijg je van mij een kerstkadoquote:Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Iemand die mij een kerstpakket wil geven?
Ik werk niet, dus ook geen kerstpakket
Ik krijg een fles rode wijn, mag je zo hebben, geen probleem.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Iemand die mij een kerstpakket wil geven?
Ik werk niet, dus ook geen kerstpakket
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 12 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
029. 074 eer-ik
031. 067 diertjuh
056. 056 HansU
056. 056 Loontjah
064. 053 Okiedokie86
075. 050 Houniet
106. 044 Etcetera
106. 044 Deansensitized
111. 043 PieterBas
117. 042 jackson
158. 035 HostiMeister
196. 030 Trigalti
224. 026 ChatGirl
Soms gaat het vanzelf... nu is 56 ook nog beschaafd natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 09:11 schreef HansU het volgende:
goedemorgen
56 posts gister![]()
had het niet eens door!
Mijn welgemeende excuses!!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef Loontjah het volgende:
Je bent er 2 vergeten dude.
Wendy en Okidokie86
Met een gemiddelde van 14 per dagquote:Op donderdag 13 december 2007 09:14 schreef Etcetera het volgende:
ik let er niet zo opheb net wel gezien dat ik nu op ongeveer 19540 posts zit
Accepted.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses!!
Je bent te goed voor deze wereldquote:
Beide, ga samen in therapie en schrijf daar een half a4tje over hier.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:17 schreef HansU het volgende:
iedere dag lees ik de blog van een kennis van me. Dat meisje schrijft dagelijks een blog van ongeveer een half a4-tje. Afglopen 3 maanden heeft ze absoluut niets meegemaakt, moet ik nu medelijden hebben met haar of medelijden met mezelf omdat ik het nog steeds lees?
Die moeten er ook zijn anders is er niemand om te bashen natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 09:18 schreef Loontjah het volgende:
Pff kom ik aan als newbie
Ik als oldbie heb er maar gemiddeld 2 per dag.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:18 schreef Loontjah het volgende:
Pff kom ik aan als newbie met 3 per dag
Uit 2000quote:Op donderdag 13 december 2007 09:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik als oldbie heb er maar gemiddeld 2 per dag.
heb ik ook al gezien, prima vermakende filmquote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
en goedenavond
Heb je aardig doorgeredenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:22 schreef HansU het volgende:
[..]
heb ik ook al gezien, prima vermakende film
Schieten, tieten en een helikopter
Gister ging ik ook nog naar de bios, om 21.30 stond ik met een vriend nog bij het Serverpark in Hoofdorp, een half uur later stonden we voor de Pathé op Rotterdam zuid. Kijken we daar op het bord wat er draait... hebben we alles al gezien
Voor niks erg gehaast.
Toffe bios film dusquote:
abosuluut niet, ze ruikt niet erg lekker, is nog een soort van kind en is zoals ik al zij gewoon niet erg interresant. Maar wel aardig hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 09:18 schreef Deansensitized het volgende:
Hangt er vanaf hoe geïnteresseerd je bent in haar
ik reed niet, het erge was dat de heenreis nog korter duurde. 25 minuten.. ik heb de 210 nog op de teller zien staanquote:
Miss!!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen deze morgen!!
Vandaag weer tot 22.00 uur naar school....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is nog niet downloadbaar in goede kwaliteit helaasquote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Dan niet HansDuidelijk
Toch maar eens Hitman checken binnenkort
Goedemorgen Missquote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen deze morgen!!
Vandaag weer tot 22.00 uur naar school....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan vraag ik het wel: doe 's een linkjequote:Op donderdag 13 december 2007 09:17 schreef HansU het volgende:
iedere dag lees ik de blog van een kennis van me. Dat meisje schrijft dagelijks een blog van ongeveer een half a4-tje. Afglopen 3 maanden heeft ze absoluut niets meegemaakt, moet ik nu medelijden hebben met haar of medelijden met mezelf omdat ik het nog steeds lees?
bashen van newbies vind ik zo stomquote:Op donderdag 13 december 2007 09:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn anders is er niemand om te bashen natuurlijk
nieuwsgroepen ook niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij is nog niet downloadbaar in goede kwaliteit helaas
Ik hoorde dat de film niet veel met het spel te maken had, onder andere door dat schieten. Dat is dan weer jammer.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:22 schreef HansU het volgende:
[..]
heb ik ook al gezien, prima vermakende film
Schieten, tieten en een helikopter
we hadden haast, gingen een server repareren. Ik was nog nooit in een groot server park geweest. Echt wat een ongelofelijke tering herie gecombineerd met lucht die alle kanten op word geblazen is het daar. En echt súper groot. Leuke ervaring om ooit eens geweest te zijn. Op enkele plaatsen zaten ook van de vreemde lang harige neirdo's op een laptopje te prutsen enzoquote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Dan niet HansDuidelijk
Toch maar eens Hitman checken binnenkort
Viswijfjequote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bashen van newbies vind ik zo stombash dan iemand als Meki ofzo
of Viswijfje
Yepp idd...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef jackson het volgende:
Dat is minder Miss S
Dean!!quote:
Ja idd... maar ach...zelf voor gekozen!!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen Miss
Dat is best naar ja
OMFG, waar moet dat dat dan heen met mijquote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef HansU het volgende:
[..]
Op enkele plaatsen zaten ook van de vreemde lang harige neirdo's op een laptopje te prutsen enzo
http://fanetjuh.hyves.nl/blog/7267065/Ik_protesteerd/Ddy3/quote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan vraag ik het wel: doe 's een linkje
[..]
of Viswijfje
hey Miss
meer kun je er niet van maken neequote:
niet echt nee, Hitman, de 1e game heb ik nog wel gespeeld. Was in de tijd van Twilight nummer 40 ongeveerquote:Op donderdag 13 december 2007 09:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de film niet veel met het spel te maken had, onder andere door dat schieten. Dat is dan weer jammer.
Ik heb gister maar weer eens naar Trainspotting gekeken. Verder is de laatste film die ik in de bios zag Eastern Promises en deze vond ik echt heel erg vermakelijk.
deze nerd was mannelijk en blondquote:Op donderdag 13 december 2007 09:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
OMFG, waar moet dat dat dan heen met mij
Ik heb toch geen laptop
ze begint elke blog met 'en toen was het <tijdstip>'quote:Op donderdag 13 december 2007 09:33 schreef HansU het volgende:
[..]
http://fanetjuh.hyves.nl/blog/7267065/Ik_protesteerd/Ddy3/
geen idee of het leesbaar is voor iedereen.
quote:
Nopequote:
Ik doe het ook niet meer eigenlijk. Zit ook weinig in onzin meer waar dat soort dingen zege vierdequote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
of Viswijfje
klopt en dank je wel voor het begrip als mede stagiairquote:Op donderdag 13 december 2007 09:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze begint elke blog met 'en toen was het <tijdstip>'nee niet erg boeiend. heb meer medelijden met jou dan met haar trouwens, jij leest het vrijwillig
quote:
Zij schrijft het vrijwilligquote:Op donderdag 13 december 2007 09:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze begint elke blog met 'en toen was het <tijdstip>'nee niet erg boeiend. heb meer medelijden met jou dan met haar trouwens, jij leest het vrijwillig
Dat heb ik met Settlersquote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben ik zo uncool dan. Zo één keer in de week wil ik nog wel eens samen met een huisgenoot van mij even internet onveilig maken. Even een paar potjes mensen vermoorden danwel zelf dood geschoten worden. Ik game niet veel meer, maar dit is soms toch wel cool!
De dag is pas net begonnen.... dat weet jequote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens... vandaag is het alweer donderdag, morgen moet ik maar een half dagje werken... Ow yeah... Bijna fucking weekend...
Ze stinkt, ze is saai, geef haar 2 pilletjes van Drion en bespaar de mensheid deze ellende. Doe het niet voor jezelf doe het voor ons!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:40 schreef HansU het volgende:
[..]
klopt en dank je wel voor het begrip als mede stagiair
mjah, ik denk dat ze gewoon niet kan schrijven. de dingen waar daadwerkelijk iets (kan) gebeuren/gebeurd slaat ze over. zoals met dat sinterklaas vieren, het enige wat ze zegt is 'en toen vloog de aovnd om' ja als je alleen de saaie dingen neerzet, blijft het ook saai natuurlijkquote:
voordat ik het las stond het dagelijk ook op 0 of 1x bekekenquote:
Settlers, dat speelde ik vroeger wel vaak. Settlers 2 dan... Nu duurt het me eigenlijk gewoon te lang. (Het ging me trouwens ook altijd meer om het opbouwen dan om het belegeren).quote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb ik met Settlers. Af en toe een multiplayer potje is tof
daar heb je gelijk, op die Sinterklaas avond was ik ook, ik had daar zelf best een leuk verhaaltje over kunnen schrijvenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah, ik denk dat ze gewoon niet kan schrijven. de dingen waar daadwerkelijk iets (kan) gebeuren/gebeurd slaat ze over. zoals met dat sinterklaas vieren, het enige wat ze zegt is 'en toen vloog de aovnd om' ja als je alleen de saaie dingen neerzet, blijft het ook saai natuurlijk
en gamen is leuk
Pfff... underachiever, een echte stagiair zorgt gewoon dat ie ergens anders kan werkenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:45 schreef Stranger het volgende:
De deur van mijn stagebedrijf is op slot van 21 december tot 2 januari.
Nog 6 dagen werken en dan vakantie dus!!!
werelds spel was datquote:Op donderdag 13 december 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Settlers, dat speelde ik vroeger wel vaak. Settlers 2 dan... Nu duurt het me eigenlijk gewoon te lang. (Het ging me trouwens ook altijd meer om het opbouwen dan om het belegeren).
[ afbeelding ]
Typische de depressief gestoorde uithangenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah, ik denk dat ze gewoon niet kan schrijven. de dingen waar daadwerkelijk iets (kan) gebeuren/gebeurd slaat ze over. zoals met dat sinterklaas vieren, het enige wat ze zegt is 'en toen vloog de aovnd om' ja als je alleen de saaie dingen neerzet, blijft het ook saai natuurlijk
en gamen is leuk
Jaja... en daar heb je nu de 10th an. editie vanquote:Op donderdag 13 december 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Settlers, dat speelde ik vroeger wel vaak. Settlers 2 dan... Nu duurt het me eigenlijk gewoon te lang. (Het ging me trouwens ook altijd meer om het opbouwen dan om het belegeren).
[ afbeelding ]
Hier ook, begeleider is naar China tot 8 januari. Dus van 2 t/m 8 januari mag ik weer telefoniste spelenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:45 schreef Stranger het volgende:
Lekker man, ik zou het niet kunnen halen dan met mijn stage dagen.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:45 schreef Stranger het volgende:
gewoon voor XP? en budgetair een beetje te doen?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Jaja... en daar heb je nu de 10th an. editie van
Die spelen we altijd
Speelbaarheid was ook altijd iets wat een belangrijke plaats in nam. Verder was ik toen een stuk jonger dan ik nu was. Aan de drank (dit klinkt drastisch) zat ik toen nog niet en internet ook nog niet dus tijd te over om te stoppen in computerspellen.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:48 schreef HansU het volgende:
[..]
werelds spel was dat![]()
In die tijd was gamen nog zo leuk, alles zat gewoon lekker simpel in elkaar zodat je het direct kon spelen
XP of Vista jaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:53 schreef HansU het volgende:
[..]
gewoon voor XP? en budgetair een beetje te doen?
ik game bijna nooit, heb wel een xdoos360 omdat ik zo nu en dan gewoon een beetje rally spelletjes wil spelen en alvast een console wilde hebben voordat de nieuwe GTA uit komtquote:Op donderdag 13 december 2007 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
Gamen... ik moet zeggen dat ik dat voorkort niet vaak deed, maar nu heeft een van mijn huisgenootjes Guitar Hero III voor zijn Xbox gekregen, ik ben zelden zo enthousiast geweest over een spelletje, het is zo leuk om te doen en verschrikkelijk verslavend.
Zo hardcore was ik nietquote:Op donderdag 13 december 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Wij speelden Warcraft ipv Settlers
ik krijg nu dus vette zin in retro gamingquote:
Warcraft 2 heb ik ook veel gespeeld.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Wij speelden Warcraft ipv Settlers
Daar werd je ook altijd lekker misselijk van! Verder vond ik colonization altijd leuker dan civilazation... Dat zijn niet veel met me eens volgens mij!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
Descent 1 en 2
Geniaal is dat jaquote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Warcraft 2 heb ik ook veel gespeeld.
Vond het altijd zo grappig dat die lui dan verhaaltje gingen vertellen als je meerdere keren op ze klikte:
"Join the army they said", "See the world the said"! etc.
Die 2 en Civilisation 1, daar was ik zo verslaafd aan dat ik geen tijd meer voor de rest hadquote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
Warcraft 1, Stunts, Descent 1 en 2, Wolfenstein 3D, WIngs, Commander Keen, Supaplex, Terminal Velocity, ....
Wat speel je dan op je DS?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:06 schreef miss-scofield het volgende:
Imy Nintendo DS!!!!
Ik speel elke dag zo'n 2.5 uur...:D(waarvan ik er 2 uur in de bus zit....dus zo verslaafd ben ik niet
)
Link??quote:Op donderdag 13 december 2007 10:07 schreef HansU het volgende:
haha, nu lees ik dit bovenaan d'r blogs
[..]
Age Of Empires: The Rise of Rome expansion, je ziet hier één van de beste oud spelers ter wereld. Ik speelde dat zovaak dat ik op het MBO er studievertraging door opliepquote:Op donderdag 13 december 2007 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
Civilisation nooit gespeeld...
Age Of Empires en GTA
na een hele dag op me reet zitten, maak ik in een gemiddelde avond nog meer mee dan zijn in één weekquote:Op donderdag 13 december 2007 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
Die beleefd inderdaad niks nee
Ik speel ook een heleboel op mijn DS, maar mijn laptop kan ook genoeg spellen draaienquote:Op donderdag 13 december 2007 10:06 schreef miss-scofield het volgende:
Imy Nintendo DS!!!!
Ik speel elke dag zo'n 2.5 uur...:D(waarvan ik er 2 uur in de bus zit....dus zo verslaafd ben ik niet
)
Daarom schrijf ik een keer in de week een blogje, tenzij er echt iets heel boeiends is gebeurdquote:Op donderdag 13 december 2007 10:15 schreef HansU het volgende:
[..]
na een hele dag op me reet zitten, maak ik in een gemiddelde avond nog meer mee dan zijn in één week
Ik ken haar van mijn studentenvereniging, ze is lid van het zelfde dispuut. Voor haar is dat 90% van haar sociale leven geloof ik.. voor mij gewoon een paar uurtjes per week. Maarja toen ik haar leeftijd had, zat ik 18 uur per dag achter de pc online Age of Empires te spelen om daarna te mastruberen op mijn prestaties...![]()
in die tijd was het zeer vet, speelde het 2 jaar geleden nog een keer en toen was er geen reet aan.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:24 schreef jackson het volgende:
Stunts lees ik net.... Hoe vet was dat
Nu ben ik verlsaafd aan Zelda.... Maar ik speel vaak Mario Bros, Mario Kart, alle Braintraining, Elite Beat Agents, Rayman, 42 Spel Klassiekers, Trauma Center.... en nog meer!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat speel je dan op je DS?
Kwa handheld gaming gebruik ik eigenlijk nog steeds alleen een gameboy met tetris
Toen was het schitterend jaquote:Op donderdag 13 december 2007 10:26 schreef HansU het volgende:
[..]
in die tijd was het zeer vet, speelde het 2 jaar geleden nog een keer en toen was er geen reet aan.
De ervaring van het gamen was toen nog nieuw, je was het niet gewend om op een monitor een auto te besturen, die ervaring maakte het een stuk leuker
Als ik nu een nieuw race spellete start, dan heb ik 10 minuten langs iets van: wow, dat is mooi. En dan ben je er aan gewend.
Nee, ik ben weer aan het bellen.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:39 schreef HansU het volgende:
goh, rustig opeens hier, leest iedereen nu intensief die blogs ofzo?
stageopdrachtquote:Op donderdag 13 december 2007 10:39 schreef HansU het volgende:
goh, rustig opeens hier, leest iedereen nu intensief die blogs ofzo?
Die moet ik ook nog gaan doen, maar dat doe ik wel als hij naar China is, kan ik op mn gemak alles hier uit de computer contol-c, contol-v'en.quote:
wat moet je ook al weer doenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog gaan doen, maar dat doe ik wel als hij naar China is, kan ik op mn gemak alles hier uit de computer contol-c, contol-v'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |