we hadden haast, gingen een server repareren. Ik was nog nooit in een groot server park geweest. Echt wat een ongelofelijke tering herie gecombineerd met lucht die alle kanten op word geblazen is het daar. En echt súper groot. Leuke ervaring om ooit eens geweest te zijn. Op enkele plaatsen zaten ook van de vreemde lang harige neirdo's op een laptopje te prutsen enzoquote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Dan niet HansDuidelijk
Toch maar eens Hitman checken binnenkort
Viswijfjequote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bashen van newbies vind ik zo stombash dan iemand als Meki ofzo
of Viswijfje
Yepp idd...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef jackson het volgende:
Dat is minder Miss S
Dean!!quote:
Ja idd... maar ach...zelf voor gekozen!!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen Miss
Dat is best naar ja
OMFG, waar moet dat dat dan heen met mijquote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef HansU het volgende:
[..]
Op enkele plaatsen zaten ook van de vreemde lang harige neirdo's op een laptopje te prutsen enzo
http://fanetjuh.hyves.nl/blog/7267065/Ik_protesteerd/Ddy3/quote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan vraag ik het wel: doe 's een linkje
[..]
of Viswijfje
hey Miss
meer kun je er niet van maken neequote:
niet echt nee, Hitman, de 1e game heb ik nog wel gespeeld. Was in de tijd van Twilight nummer 40 ongeveerquote:Op donderdag 13 december 2007 09:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de film niet veel met het spel te maken had, onder andere door dat schieten. Dat is dan weer jammer.
Ik heb gister maar weer eens naar Trainspotting gekeken. Verder is de laatste film die ik in de bios zag Eastern Promises en deze vond ik echt heel erg vermakelijk.
deze nerd was mannelijk en blondquote:Op donderdag 13 december 2007 09:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
OMFG, waar moet dat dat dan heen met mij
Ik heb toch geen laptop
ze begint elke blog met 'en toen was het <tijdstip>'quote:Op donderdag 13 december 2007 09:33 schreef HansU het volgende:
[..]
http://fanetjuh.hyves.nl/blog/7267065/Ik_protesteerd/Ddy3/
geen idee of het leesbaar is voor iedereen.
quote:
Nopequote:
Ik doe het ook niet meer eigenlijk. Zit ook weinig in onzin meer waar dat soort dingen zege vierdequote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
of Viswijfje
klopt en dank je wel voor het begrip als mede stagiairquote:Op donderdag 13 december 2007 09:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze begint elke blog met 'en toen was het <tijdstip>'nee niet erg boeiend. heb meer medelijden met jou dan met haar trouwens, jij leest het vrijwillig
quote:
Zij schrijft het vrijwilligquote:Op donderdag 13 december 2007 09:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze begint elke blog met 'en toen was het <tijdstip>'nee niet erg boeiend. heb meer medelijden met jou dan met haar trouwens, jij leest het vrijwillig
Dat heb ik met Settlersquote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben ik zo uncool dan. Zo één keer in de week wil ik nog wel eens samen met een huisgenoot van mij even internet onveilig maken. Even een paar potjes mensen vermoorden danwel zelf dood geschoten worden. Ik game niet veel meer, maar dit is soms toch wel cool!
De dag is pas net begonnen.... dat weet jequote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens... vandaag is het alweer donderdag, morgen moet ik maar een half dagje werken... Ow yeah... Bijna fucking weekend...
Ze stinkt, ze is saai, geef haar 2 pilletjes van Drion en bespaar de mensheid deze ellende. Doe het niet voor jezelf doe het voor ons!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:40 schreef HansU het volgende:
[..]
klopt en dank je wel voor het begrip als mede stagiair
mjah, ik denk dat ze gewoon niet kan schrijven. de dingen waar daadwerkelijk iets (kan) gebeuren/gebeurd slaat ze over. zoals met dat sinterklaas vieren, het enige wat ze zegt is 'en toen vloog de aovnd om' ja als je alleen de saaie dingen neerzet, blijft het ook saai natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |