nee, doe alles in 1 keerquote:
ach gossiequote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
Ga denk ik stoppen met Stage SC topics, als ik wat zeg wordt er toch niet op gereageerd
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
Ga denk ik stoppen met Stage SC topics, als ik wat zeg wordt er toch niet op gereageerd
Ik zei toch hoiquote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
er werd me net gevraagd of ik vrijdag naar school wil komen om te werken aan een project van vorig jaar. Ehm... NEE. ik heb vorig jaar al gezegd dat we het niet moesten uitstellen, dat wilden zij met alle geweld wel en dan zal ik nu vrij voor ze nemen? Dacht het niet.
ik heb het iets subtieler gebracht hoorquote:
ocharme..quote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nog wat huiswerk dat je mag lezen/leren voor mequote:
Wat voor huiswerk is het dan? En het is zeker in het Zweeds?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog wat huiswerk dat je mag lezen/leren voor me
Het is in het Engels en het gaat over.. Designing IT Support..quote:Op woensdag 12 december 2007 13:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat voor huiswerk is het dan? En het is zeker in het Zweeds?
7 bruine boterhammen en 1 appel, niets boeiend dusquote:Op woensdag 12 december 2007 14:12 schreef Loontjah het volgende:
Proficiat man!
Top!
Wat heb je gegeten dan Hansu
nu even onderen wat chips en fris klaarzetten
Foto.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
ik wilde boodschappen gaan doen, allemaal haar in m'n bek hele tijd, dacht:
Kuthaar
Kwam langs kapper, 3/4 eraf laten halen [ afbeelding ]
7!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:21 schreef HansU het volgende:
[..]
7 bruine boterhammen en 1 appel, niets boeiend dus
je verwent het wel daar beneden
weet niet meer precies wat ik schreef, maar het zal erom gedraaid hebben dat wij een keer moeten afsprekenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
7!
En wat bedoelde je straks nou? Ga alleen de uitgroei bij laten werken.
Haal dr dan een. Je hebt verder toch niks te doen, of ben je al bij het arbeidsbureau geweest?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen cam hier
Het was ongeveer 25 centimeter, nu ongeveer 5
Da's meer dan 3/4e
Ah ok, doe eens een foto dan.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef HansU het volgende:
[..]
weet niet meer precies wat ik schreef, maar het zal erom gedraaid hebben dat wij een keer moeten afspreken
7 boterhammen omdat ik een grote jongen ben
Net 6 opquote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef HansU het volgende:
[..]
weet niet meer precies wat ik schreef, maar het zal erom gedraaid hebben dat wij een keer moeten afspreken
7 boterhammen omdat ik een grote jongen ben
Jawel, maar heb niet nu direct werkquote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Haal dr dan een. Je hebt verder toch niks te doen, of ben je al bij het arbeidsbureau geweest?
Ik wil leuk beeldmateriaal voor hier. Ik heb alleen maar die andere stagaire tegenover me.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef HansU het volgende:
[..]
fotografie is ook van mij een hobby, volgens mij past ze wel bij me
Chips en fris?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:12 schreef Loontjah het volgende:
Proficiat man!
Top!
Wat heb je gegeten dan Hansu
nu even onderen wat chips en fris klaarzetten
check mijn hyves, leuke foto's om als achtergrondje te gebruiken voor jequote:Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil leuk beeldmateriaal voor hier. Ik heb alleen maar die andere stagaire tegenover me.
Done!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:46 schreef HansU het volgende:
[..]
check mijn hyves, leuke foto's om als achtergrondje te gebruiken voor je![]()
http://hansuytdewilligen.hyves.nl/
moet je me wel ff toevoegen, krijg je toegang tot héééééééél veel fototjes![]()
Ojah joh?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Heb net je stagebegeleider aan de telefoon gehad
Fotograferen is ook wel geinig idd, maar ik heb geen fatsoenlijke camera en het geld daar ook niet voor over.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef HansU het volgende:
[..]
fotografie is ook van mij een hobby, volgens mij past ze wel bij me
Oke, begrijp ik nou goed dat je moeder je het huis uit stuurde omdat hun kitten een dom beest is?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Loontjah het volgende:
Bah doet mij denken aan de ruzie van gisteravond met de kitten van mijn zus.
Kitten speelt op tafel.
Ik maak altijd zo'n krab gebaar en dan gaat die kat altijd gek doen. Echt lachen (normaal).
Maar toen liep hij achter uit op een stapeltje folders, en gleed hij uit tegen de stoelleuning.
Stoelleuning kende geen evenwicht en flikkerde op de grond. Reacties:
Vader:"Ja, dat is jouw schuld"
Moeder stampvoetend op de grond: "Ilona, wat doe jij nou"
Zus in moeders huis: "En nu er uit..."
Ik:
Toen werd ik boos en ben ik gegaan. Ik ben niet verantwoordelijk dat die kat die stoel om laat flikkeren. Die poes is godverdomme heilig in dat huis,
hihiquote:terwijl ze vroeger niks van mijn poes moesten hebben.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Loontjah het volgende:
Bah doet mij denken aan de ruzie van gisteravond met de kitten van mijn zus.
Kitten speelt op tafel.
Ik maak altijd zo'n krab gebaar en dan gaat die kat altijd gek doen. Echt lachen (normaal).
Maar toen liep hij achter uit op een stapeltje folders, en gleed hij uit tegen de stoelleuning.
Stoelleuning kende geen evenwicht en flikkerde op de grond. Reacties:
Vader:"Ja, dat is jouw schuld"
Moeder stampvoetend op de grond: "Ilona, wat doe jij nou"
Zus in moeders huis: "En nu er uit..."
Ik:
Toen werd ik boos en ben ik gegaan. Ik ben niet verantwoordelijk dat die kat die stoel om laat flikkeren. Die poes is godverdomme heilig in dat huis, terwijl ze vroeger niks van mijn poes moesten hebben.
vrouwen blijven vreemde wezens, maar tochquote:Op woensdag 12 december 2007 15:27 schreef Loontjah het volgende:
Neej mijn zus stuurde mij weg uit ouder's huis.
Kitten is van haar trouwens.
Mijn zus slaapt 6 van de 7 dagen bij mijn ouders.
Vraag niet waarom, ik weet het ook niet.
Ik ben boos de deur uitgelopen, en nog gezegd dat ik mij niet zo liet beoordelen. Vriendlief vond ook dat hun een rare reactie gaven.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik jou was gaf ik ze de denkbeeldige middelvinger, en zou ik de eerste tijd niet meer langs gaan. sorry hoor, maar als zo'n beest een hogere positie inneemt dan jij is er iets goed scheef.
dat is wel héél triest zeg. Dat beest heeft jouw plaats ingenomen..quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ben boos de deur uitgelopen, en nog gezegd dat ik mij niet zo liet beoordelen. Vriendlief vond ook dat hun een rare reactie gaven.
Laatst mocht ik bij mijn ouders eten, mocht ik niet op de stoel zitten waar ik normaal ALTIJD zit, omdat daar dat beest al op zat.![]()
![]()
Edit: het is echt zo'n beest wat elke 5 seconden ergens anders gaat zitten
Voorlopig horen ze en zien ze mij niet voorlopig .
goed zo, groot gelijk heb jequote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ben boos de deur uitgelopen, en nog gezegd dat ik mij niet zo liet beoordelen. Vriendlief vond ook dat hun een rare reactie gaven.
Laatst mocht ik bij mijn ouders eten, mocht ik niet op de stoel zitten waar ik normaal ALTIJD zit, omdat daar dat beest al op zat.![]()
![]()
Ik zou echt dat beest oppakken en 'm de andere hoek van de kamer in donderstralen, of wéér oprotten daar. Da's toch van de zotte, alsof zoeen kat beter is dan jij.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
![]()
Ouders die afstand van je nemen.. hoe herkenbaar..quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
[..]
![]()
ik wil later ook een poesje. Jammer dat ze zo nu en dan zo meuren en soms hun klauwen steken op gevoelige plekjes. Maar ik vind het altijd zo leuk als ze aandacht lopen trekken en op je schoot gaan liggen enzoquote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou echt dat beest oppakken en 'm de andere hoek van de kamer in donderstralen, of wéér oprotten daar. Da's toch van de zotte, alsof zoeen kat beter is dan jij.
Pleur op zeg, ik hou wel van m'n katten, maar als ie zit waar ik wil zitten, rot ie maar op
katten zijn ook zwaar ftw.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:40 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil later ook een poesje. Jammer dat ze zo nu en dan zo meuren en soms hun klauwen steken op gevoelige plekjes. Maar ik vind het altijd zo leuk als ze aandacht lopen trekken en op je schoot gaan liggen enzo
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:40 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil later ook een poesje. Jammer dat ze zo nu en dan zo meuren en soms hun klauwen steken op gevoelige plekjes. Maar ik vind het altijd zo leuk als ze aandacht lopen trekken en op je schoot gaan liggen enzo
dat zeker, maar niet als ze om 4 uur 's-morgens naast je bed staat te miauwen..quote:
Doet die van mij niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat zeker, maar niet als ze om 4 uur 's-morgens naast je bed staat te miauwen..
geloof me, het ligt niet aan jou hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 15:37 schreef Loontjah het volgende:
Nou om eerlijk te zijn, dacht ik dat het aan mij lag.
Dus liet het maar gaan.
Dat vind ik nou juist de UBER momenten van katten. Ook al is het niet altijd zo prettig, maar wel een hartverwarmend gevoel.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet die van mij niet.
Ik word er wel altijd wakker van though, want 's ochtends gaat ie altijd op m'n hoofd liggen
oh ik wel hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
ik zal eens kijken of ik nog een foto van mijn poes kan vinden, de staartloze doos...
Maar ik vind het maar een rare situatie, hoe jij reageert en hoe je ouders en zusje reageren, ik kan het me gewoon niet voorstellen...
Ik vind het ook niet erg.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist de UBER momenten van katten. Ook al is het niet altijd zo prettig, maar wel een hartverwarmend gevoel.
Maar ik bedoelde dat ik me niet kan indenken dat mijn moeder zo tegen mij zou spreken of ik zo tegen mijn moeder of vader of zusje of whatever... Ik ging er altijd van uit dat mensen in staat waren normaal met elkaar te communiceren, al helemaal met mensen in je eigen gezin.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ik wel hoor![]()
mensen vrouwen kunnen soms zo raar reageren.
daarom wil ik er pas één als ik een afsluitbare slaapkamer heb. Echt geen zin in dat soort dingen + haar in me nest.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet die van mij niet.
Ik word er wel altijd wakker van though, want 's ochtends gaat ie altijd op m'n hoofd liggen
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik me niet kan indenken dat mijn moeder zo tegen mij zou spreken of ik zo tegen mijn moeder of vader of zusje of whatever... Ik ging er altijd van uit dat mensen in staat waren normaal met elkaar te communiceren, al helemaal met mensen in je eigen gezin.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:56 schreef HansU het volgende:
[..]
daarom wil ik er pas één als ik een afsluitbare slaapkamer heb. Echt geen zin in dat soort dingen + haar in me nest.
Daarnaast is het niet zogoed voor de veiligheid van dat beest, als ik wakker word met iets op me hoofd zou ik uit schrik dat katje de halve kamer door smijten..
25quote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe oud is ze, want pubers tellen niet
Serieus?quote:
wtf??quote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef Loontjah het volgende:
Ja en mijn zus 24, dus ik denk wel dat ik een idee heb hoe jij het meemaakt!
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wtf??
Ik zat hier te denken aan van die onredelijke breezah pubertjes van 17 die elke week verliefd zijn op een andere jongen
Dan wilt de kat gewoon even aandacht en gaat dan weer verder slapenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet die van mij niet.
ze kan zo'n ontzettende snel-beledigde arrogante heks zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus?
Is ze zo onredelijk naar iedereen of wat?
hahaha is die van jou ook zo gezelligquote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef Loontjah het volgende:
Ja en mijn zus 24, dus ik denk wel dat ik een idee heb hoe jij het meemaakt!
pomper op z'n oog kan ie krijgen dan, pit ie ook sowieso weer verderquote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan wilt de kat gewoon even aandacht en gaat dan weer verder slapen
staat ze in je hyves?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:13 schreef Loontjah het volgende:
Ja mijne is vrijgezel en je kan echt merken dat ze toe is aan een goede beurt.
Ze werkt 20-30 uur in de week, en als ze "thuis"komt bij mijn ouders, ligt ze meteen weer op de bank.
Films kijken etc. Ze heeft geen energie, en weinig vrienden. Ik ben serieus ook bang dat ze depressief aan het worden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |