Nee okquote:Op woensdag 12 december 2007 11:35 schreef Loontjah het volgende:
Jackson; ik heb het geweten.
Heb in april dit jaar Vodafone 2-jarig abonnement opgezegd
En in juni weer een nieuwe abonnement afgesloten.
Mannetje van Vodafone Store zei dat het eigenlijk een ludieke actie is, maar dat het wel zo is.
Als je laat verlengen krijg je zo'n gaar telefoontje, en opnieuw aansluiten krijg je zo'n nieuwe.
Anyway ik ga er niet om janken hoor. Ga gewoon mijn uitgaande gesprekken blokkeren, zodat ik niet meer kan bellen
Jammer, dacht je nog enigszins opgewonden te hebben gemaakt.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee ok. Ik heb verder ook geen hekel aan je of zo, dat ik zo doe. Maar vond het niet bijster slim allemaal. No hard feelings vanaf deze kant in ieder geval
Ik heb al foto's van je gezien dus dat zal niet meevallenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:42 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Jammer, dacht je nog enigszins opgewonden te hebben gemaakt.
zou je dat willen dan schatquote:Op woensdag 12 december 2007 11:42 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Jammer, dacht je nog enigszins opgewonden te hebben gemaakt.
omgquote:Op woensdag 12 december 2007 11:38 schreef HansU het volgende:
[..]
ik denk gewoon dat je je niet voldoende hebt verdiend op de telefoon markt voordat je die deal aanging. Al ken ik wel heel erge gevalletjes. Mijn oude huisgenote had een telefoon rekening van tussen de 400 en 500 p/m. Die belde verschrikkelijk veel buiten de bundel met een Vodafon 100 euro abbonement. Wat een dom wijf was dat zeg![]()
1x naar een fatsoenlijke belwinkel had haar zo 200 p/m kunnen besparen. Had ze ook geen drugs dealer meer hoeven neuken om gratis te kunnen stappen.
Ben zelf een nokia mens maar die SE dingen zijn primaquote:Op woensdag 12 december 2007 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omgdan doe je echt iets fout
over telefoons gesprokenik zit te denken om bij mijn verlenging een walkmanphone te nemen van SE, is dat wat?
Geslacht: Manquote:Op woensdag 12 december 2007 11:47 schreef Okiedokie86 het volgende:
brrrr, de verwarming is hier weer eens kapot. iemand een jas te leen ??
Ja, ik ben zeer tevreden over de Walkmanphones van SE.. Mijn volgende wordt ook weer een SEquote:Op woensdag 12 december 2007 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omgdan doe je echt iets fout
over telefoons gesprokenik zit te denken om bij mijn verlenging een walkmanphone te nemen van SE, is dat wat?
Potje fappen wilt ook helpen :pquote:Op woensdag 12 december 2007 11:47 schreef Okiedokie86 het volgende:
Op je stage ?!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Potje fappen wilt ook helpen :p
Goeie tip!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Schtabel~!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:29 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ik 20 euro de maand en 180 euro voor me telefoon HTC Touch
[..]
Wie was het dit keer ??
Zo is dat... misschien willen vrouwelijke collega's je nog een handje helpen... Of op school komen zittenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:53 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Waarom niet..
Liever fappend op het werk, dan bevriezen of niet ?
Ik wel hoor..quote:Op woensdag 12 december 2007 11:47 schreef Okiedokie86 het volgende:
heb je wel een puntquote:Op woensdag 12 december 2007 11:53 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Waarom niet..
Liever fappend op het werk, dan bevriezen of niet ?
One night stand gehad met die gozert?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wel hoor..
Je hebt btw nog steeds die schone sokken + deo van mij ergens liggen
heb ik ook, ik gebruik ook de mp3 functie erg veel. Bevalt prima. Alternatief voor SE walkman foon. Model is ook erg strak designed en kan tegen een stootje (heb hem al laten vallen uiteraard)quote:Op woensdag 12 december 2007 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben zelf een nokia mens maar die SE dingen zijn prima. Heb nu zelf een lekkere simpele nokia nadat mijn N80 gejat was in Portugal
. Ik heb een 6300 zo uit mijn hoofd.
Ben met "die gozert e.a." gaan schaatsenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:02 schreef Loontjah het volgende:
[..]
One night stand gehad met die gozert?
had ik maar vruowelijke collega'squote:Op woensdag 12 december 2007 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... misschien willen vrouwelijke collega's je nog een handje helpen... Of op school komen zitten
Redirect?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:03 schreef Trigalti het volgende:
Iek.. mijn makkelijke adres van extern bureaublad is gedelete door die doorverwijzers..
Kan ik niets doorverwijzen met mijn hostingprovider? Zeg maar een subdomein, doorverwijzen naar de ip van mijn pc thuis..?
Als je provider dat ondersteund kan het jaquote:Op woensdag 12 december 2007 12:03 schreef Trigalti het volgende:
Iek.. mijn makkelijke adres van extern bureaublad is gedelete door die doorverwijzers..
Kan ik niets doorverwijzen met mijn hostingprovider? Zeg maar een subdomein, doorverwijzen naar de ip van mijn pc thuis..?
That's a huge man!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:04 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
had ik maar vruowelijke collega'som het even kort te houden, ik zit hier alleen met me baas dan, en dit is hem:
[ afbeelding ]
ehhh, niet alleen met mij als dadelijk mensen weer van die perverse gedachtes krijgenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ben met "die gozert e.a." gaan schaatsen
Prima design, lekker strak. Voelt stevig aan, al meerdere malen laten vallen ookquote:Op woensdag 12 december 2007 12:03 schreef HansU het volgende:
heb ik ook, ik gebruik ook de mp3 functie erg veel. Bevalt prima. Alternatief voor SE walkman foon. Model is ook erg strak designed en kan tegen een stootje (heb hem al laten vallen uiteraard)
Niks mis met homo'squote:Op woensdag 12 december 2007 12:05 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ehhh, niet alleen met mij als dadelijk mensen weer van die perverse gedachtes krijgen
Er staat.. e.a. en anderen....quote:Op woensdag 12 december 2007 12:05 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ehhh, niet alleen met mij als dadelijk mensen weer van die perverse gedachtes krijgen
Hjälpquote:Op woensdag 12 december 2007 12:04 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
had ik maar vruowelijke collega'som het even kort te houden, ik zit hier alleen met me baas dan, en dit is hem:
[ afbeelding ]
Bestaat weinig twijfel overquote:
ik ben van plan er 2 jaar mee te gaan doen. Langer als ie het volhoudt graag zelfs.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima design, lekker strak. Voelt stevig aan, al meerdere malen laten vallen ook
serieus?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:04 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga ook altijd uit van 2 jaar. Heb ook een 2 jarig abbo waar ik een N80 bij had. Die 6300 heb ik gewoon los gekochtquote:Op woensdag 12 december 2007 12:11 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben van plan er 2 jaar mee te gaan doen. Langer als ie het volhoudt graag zelfs.
ik betaalde 200 ervoor, + 2 tientjes voor een 2gb kaartje erin, jij?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd uit van 2 jaar. Heb ook een 2 jarig abbo waar ik een N80 bij had. Die 6300 heb ik gewoon los gekocht
Hij was toen 230 geloof ik en ik lulde er een kaartje van 1GB gratis bij.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
[..]
ik betaalde 200 ervoor, + 2 tientjes voor een 2gb kaartje erin, jij?
goede vraag, ik denk, misschien achter in me kofferbakquote:Op woensdag 12 december 2007 12:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Er staat.. e.a. en anderen....
Maar heb je die sokken + deo nog ergens?
hij was in amerika op die foto, vandaarquote:Op woensdag 12 december 2007 12:12 schreef HansU het volgende:
[..]
serieus?
Lijkt me meer een Amerikaan in één of andere Amerikaanse tent. Ken het verpakkings materiaal niet.
je bent van onderen de boel aan het opruimen? is het zo rustig daar dat je dat ongemerkt kan doen?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:19 schreef Loontjah het volgende:
Ben even onderen de boel opruimen en koffie zetten etc.. En dan bammetjes eten
bammetjes ? is dat het nieuwe hippe woord voor boterhammen ? of ben ik nu degene die onder een steen gelegen heeft ?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:19 schreef Loontjah het volgende:
Ben even onderen de boel opruimen en koffie zetten etc.. En dan bammetjes eten
Wat een grolletjequote:Op woensdag 12 december 2007 12:20 schreef HansU het volgende:
[..]
je bent van onderen de boel aan het opruimen? is het zo rustig daar dat je dat ongemerkt kan doen?
om dat op je stage te doen, en dan nog voor het eten ook
![]()
Dat heb je een onder een steen gelegenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:21 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
bammetjes ? is dat het nieuwe hippe woord voor boterhammen ? of ben ik nu degene die onder een steen gelegen heeft ?
[..]
Wat een grolletje![]()
hm, tis hier zo slecht nog niet hoor, onder zon steen. Best veel ruimtequote:Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heb je een onder een steen gelegen
ben jij Patrick uit Spongebob ??quote:Op woensdag 12 december 2007 12:26 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hm, tis hier zo slecht nog niet hoor, onder zon steen. Best veel ruimte
ik heb een teleurstelling, spongebob is niet in mijn tijd geweest, ik had nils holgerson, en dommel, en boesboes en niet te vergeten, david de kabouterquote:
bejaardequote:Op woensdag 12 december 2007 12:30 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ik heb een teleurstelling, spongebob is niet in mijn tijd geweest, ik had nils holgerson, en dommel, en boesboes en niet te vergeten, david de kabouterKindernet!!!!
massagetje vanavond?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zat net in een ruimte waar de verwarming niet aan was, en ik voel het nu helemaal in mn rug en schouders
Aanpakken en zeggen, that's all?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
Zonet even 10 euro verdiend met het helpen sjouwen met wat apparaten voor een Duitser
Die 5 minuten
nah, nooit de behoefte gehad om te kijken naar een pratende sponsquote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef HansU het volgende:
[..]
bejaarde
Spongebob is uit iedereensmijn tijd!
de spons zelf was niet zo interressant. Maar zijn buurman de zeester en zijn huisdier de slak zijn zeker de moeite waardquote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
nah, nooit de behoefte gehad om te kijken naar een pratende spons
quote:
Hehe, misschien, maar ik houd het liever op andere series op tvquote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef HansU het volgende:
[..]
de spons zelf was niet zo interressant. Maar zijn buurman de zeester en zijn huisdier de slak zijn zeker de moeite waard
Nope, vanavond kapper.quote:
hier was het vannacht -3quote:
van toffe kerels moet je misbruik maken, die snapt natuurlijk wel dat je als stagiair zwaar onderbetaald rond huppeltquote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
Whaha, "ist dass alles, du blöde...!!"
Nee man, toffe kerel was dat
Geen idee of hij wel door had dat ik stagaire benquote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef HansU het volgende:
[..]
van toffe kerels moet je misbruik maken, die snapt natuurlijk wel dat je als stagiair zwaar onderbetaald rond huppelt
hmmm, dan ga ik trainen om verder in condititie te komen, heb jij ook profijt vanquote:
Wel naar een pratende hond en koe ?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
nah, nooit de behoefte gehad om te kijken naar een pratende spons
alles kan praten als je erin gelooftquote:Op woensdag 12 december 2007 12:47 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Wel naar een pratende hond en koe ?
jaquote:Op woensdag 12 december 2007 12:47 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Wel naar een pratende hond en koe ?
Nee, bek houwequote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef Houniet het volgende:
wie van jullie heeft wel eens The Good Shephard gezien
Ik in ieder geval nietquote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef Houniet het volgende:
ik niet. Gister met een vriendin naar The Golden Compass geweest, Pratende honden, katten, fretten, ijsberen, muizenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef Houniet het volgende:
Nee... is dat??quote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef Houniet het volgende:
quote:
7,0 op IMDB met flink wat positieve reviewsquote:Op woensdag 12 december 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
schijnt een goede film te zijn met Matt Damon
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
Bij de naam matt damon moet ik altijd denken aan Team America
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:59 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ik ben even naar een klant toe, pc afgooien en alles daar installerenben later terug
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
Bij de naam matt damon moet ik altijd denken aan Team America
thnxquote:Op woensdag 12 december 2007 12:59 schreef HansU het volgende:
[..]
7,0 op IMDB met flink wat positieve reviews
Je zit toch niet bij PCAdvies he ?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:59 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ik ben even naar een klant toe, pc afgooien en alles daar installerenben later terug
Hehe nee, ik zin in Haps, op een boerderij, pc's te reparerenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:02 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Je zit toch niet bij PCAdvies he ?
zekerquote:Op woensdag 12 december 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
eer-ik goede website [ afbeelding ]
wehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |