hm, tis hier zo slecht nog niet hoor, onder zon steen. Best veel ruimtequote:Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heb je een onder een steen gelegen
ben jij Patrick uit Spongebob ??quote:Op woensdag 12 december 2007 12:26 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hm, tis hier zo slecht nog niet hoor, onder zon steen. Best veel ruimte
ik heb een teleurstelling, spongebob is niet in mijn tijd geweest, ik had nils holgerson, en dommel, en boesboes en niet te vergeten, david de kabouterquote:
bejaardequote:Op woensdag 12 december 2007 12:30 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ik heb een teleurstelling, spongebob is niet in mijn tijd geweest, ik had nils holgerson, en dommel, en boesboes en niet te vergeten, david de kabouterKindernet!!!!
massagetje vanavond?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zat net in een ruimte waar de verwarming niet aan was, en ik voel het nu helemaal in mn rug en schouders
Aanpakken en zeggen, that's all?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
Zonet even 10 euro verdiend met het helpen sjouwen met wat apparaten voor een Duitser
Die 5 minuten
nah, nooit de behoefte gehad om te kijken naar een pratende sponsquote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef HansU het volgende:
[..]
bejaarde
Spongebob is uit iedereensmijn tijd!
de spons zelf was niet zo interressant. Maar zijn buurman de zeester en zijn huisdier de slak zijn zeker de moeite waardquote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
nah, nooit de behoefte gehad om te kijken naar een pratende spons
quote:
Hehe, misschien, maar ik houd het liever op andere series op tvquote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef HansU het volgende:
[..]
de spons zelf was niet zo interressant. Maar zijn buurman de zeester en zijn huisdier de slak zijn zeker de moeite waard
Nope, vanavond kapper.quote:
hier was het vannacht -3quote:
van toffe kerels moet je misbruik maken, die snapt natuurlijk wel dat je als stagiair zwaar onderbetaald rond huppeltquote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
Whaha, "ist dass alles, du blöde...!!"
Nee man, toffe kerel was dat
Geen idee of hij wel door had dat ik stagaire benquote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef HansU het volgende:
[..]
van toffe kerels moet je misbruik maken, die snapt natuurlijk wel dat je als stagiair zwaar onderbetaald rond huppelt
hmmm, dan ga ik trainen om verder in condititie te komen, heb jij ook profijt vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |