had ik maar vruowelijke collega'squote:Op woensdag 12 december 2007 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... misschien willen vrouwelijke collega's je nog een handje helpen... Of op school komen zitten
Redirect?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:03 schreef Trigalti het volgende:
Iek.. mijn makkelijke adres van extern bureaublad is gedelete door die doorverwijzers..
Kan ik niets doorverwijzen met mijn hostingprovider? Zeg maar een subdomein, doorverwijzen naar de ip van mijn pc thuis..?
Als je provider dat ondersteund kan het jaquote:Op woensdag 12 december 2007 12:03 schreef Trigalti het volgende:
Iek.. mijn makkelijke adres van extern bureaublad is gedelete door die doorverwijzers..
Kan ik niets doorverwijzen met mijn hostingprovider? Zeg maar een subdomein, doorverwijzen naar de ip van mijn pc thuis..?
That's a huge man!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:04 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
had ik maar vruowelijke collega'som het even kort te houden, ik zit hier alleen met me baas dan, en dit is hem:
[ afbeelding ]
ehhh, niet alleen met mij als dadelijk mensen weer van die perverse gedachtes krijgenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ben met "die gozert e.a." gaan schaatsen
Prima design, lekker strak. Voelt stevig aan, al meerdere malen laten vallen ookquote:Op woensdag 12 december 2007 12:03 schreef HansU het volgende:
heb ik ook, ik gebruik ook de mp3 functie erg veel. Bevalt prima. Alternatief voor SE walkman foon. Model is ook erg strak designed en kan tegen een stootje (heb hem al laten vallen uiteraard)
Niks mis met homo'squote:Op woensdag 12 december 2007 12:05 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ehhh, niet alleen met mij als dadelijk mensen weer van die perverse gedachtes krijgen
Er staat.. e.a. en anderen....quote:Op woensdag 12 december 2007 12:05 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ehhh, niet alleen met mij als dadelijk mensen weer van die perverse gedachtes krijgen
Hjälpquote:Op woensdag 12 december 2007 12:04 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
had ik maar vruowelijke collega'som het even kort te houden, ik zit hier alleen met me baas dan, en dit is hem:
[ afbeelding ]
Bestaat weinig twijfel overquote:
ik ben van plan er 2 jaar mee te gaan doen. Langer als ie het volhoudt graag zelfs.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima design, lekker strak. Voelt stevig aan, al meerdere malen laten vallen ook
serieus?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:04 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga ook altijd uit van 2 jaar. Heb ook een 2 jarig abbo waar ik een N80 bij had. Die 6300 heb ik gewoon los gekochtquote:Op woensdag 12 december 2007 12:11 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben van plan er 2 jaar mee te gaan doen. Langer als ie het volhoudt graag zelfs.
ik betaalde 200 ervoor, + 2 tientjes voor een 2gb kaartje erin, jij?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd uit van 2 jaar. Heb ook een 2 jarig abbo waar ik een N80 bij had. Die 6300 heb ik gewoon los gekocht
Hij was toen 230 geloof ik en ik lulde er een kaartje van 1GB gratis bij.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
[..]
ik betaalde 200 ervoor, + 2 tientjes voor een 2gb kaartje erin, jij?
goede vraag, ik denk, misschien achter in me kofferbakquote:Op woensdag 12 december 2007 12:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Er staat.. e.a. en anderen....
Maar heb je die sokken + deo nog ergens?
hij was in amerika op die foto, vandaarquote:Op woensdag 12 december 2007 12:12 schreef HansU het volgende:
[..]
serieus?
Lijkt me meer een Amerikaan in één of andere Amerikaanse tent. Ken het verpakkings materiaal niet.
je bent van onderen de boel aan het opruimen? is het zo rustig daar dat je dat ongemerkt kan doen?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:19 schreef Loontjah het volgende:
Ben even onderen de boel opruimen en koffie zetten etc.. En dan bammetjes eten
bammetjes ? is dat het nieuwe hippe woord voor boterhammen ? of ben ik nu degene die onder een steen gelegen heeft ?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:19 schreef Loontjah het volgende:
Ben even onderen de boel opruimen en koffie zetten etc.. En dan bammetjes eten
Wat een grolletjequote:Op woensdag 12 december 2007 12:20 schreef HansU het volgende:
[..]
je bent van onderen de boel aan het opruimen? is het zo rustig daar dat je dat ongemerkt kan doen?
om dat op je stage te doen, en dan nog voor het eten ook
![]()
Dat heb je een onder een steen gelegenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:21 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
bammetjes ? is dat het nieuwe hippe woord voor boterhammen ? of ben ik nu degene die onder een steen gelegen heeft ?
[..]
Wat een grolletje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |