abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55212366
Ik heb die 30 euro per maand nodig ja.
Waarom zou ik dan niet die "gratis" telefoon pakken ?
Als ik met dat abonnement, 400 euro cash terugkreeg, had ik dat zeker gedaan.

Dus in mijn geval geldt die regel niet. Ik hoef geen sjieke pauper telefoon, maar als ik hem dan toch gratis krijg.
Sappig !!
  woensdag 12 december 2007 @ 11:21:31 #177
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55212376
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:18 schreef HansU het volgende:

[..]

hij bedoelde dat je indirect gezien (verwerkt in je ¤30 p/m abbonement) je telefoon langzaam afbetaald. Je abbonement was anders waarschijnlijk gewoon een stuk goedkoper geweest.
Zoiets als een sim only voor 7,95 p/m met genoeg bel minuten voor jouw + de overige 22,05 p/m voor de telefoon. Zo zijn de abbonementen opgebouwd. Dat is alleen niet zichtbaar voor de contractant.
Bedankt voor de uitleg maar dit leek me geen "rocket science" en ging er vanuit dat ze dat zelf wel kon bedenken. Maar zo werkt het inderdaad
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55212398
Oh ja, ik moest dimmen van mijn vriendin

Let dus nu niet op mijn gedrag.. Ben blij dat ik nu eventjes alleen op kantoor ben
Sappig !!
  woensdag 12 december 2007 @ 11:23:34 #179
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_55212415
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Tof! Bij mij komt er vrijdag iemand van school weer om het concept van het afstudeerverslag door te spreken . Ben benieuwd, hij zal van mijn stagebegeleider (vanuit bedrijf) ook wel wat dingen willen weten, altijd spannend
Mijn stagebegeleider was er niet..
Mijn leraar kwam dan ook zomaar langs..
------------------
  woensdag 12 december 2007 @ 11:24:08 #180
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55212427
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Loontjah het volgende:

Dus in mijn geval geldt die regel niet. Ik hoef geen sjieke pauper telefoon, maar als ik hem dan toch gratis krijg.
hi-la-risch dit.
Hoe kan je dit nu met droge ogen beweren ?

Je had ook echt geen hersencel minder moeten hebben anders had je de hele keuken onder gescheten in plaats van met je reet op het toilet te gaan zitten. Teh horror
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 11:24:40 #181
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55212431
quote:

laat ik het eens anders brengen: waarom heb je niet een ander abonnement gekozen met een telefoon die minder spectaculair is? lijkt me dan een betere keuze in jouw geval.

nu moet ik trouwens erbij zeggen dat ik ook niet veel geld te besteden heb, en zeer zeker van plan ben om weer een mooie telefoon te kiezen simpelweg omdat het kan (en ik gok dat dat in jouw keuze ook een rol heeft gespeeld?)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 12 december 2007 @ 11:25:01 #182
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_55212435
Ik betaal trouwens 15 euro per maand..
100 belminuten en smsjes.. En zoeen sony ericcsson. w810i
------------------
  woensdag 12 december 2007 @ 11:25:05 #183
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55212436
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:23 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Mijn stagebegeleider was er niet..
Mijn leraar kwam dan ook zomaar langs..
Ooh !
Dan doen ze vanuit mijn opleiding niet. Zou best een goeie stunt zijn dat die leraar langskomt als je het niet verwacht
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 12 december 2007 @ 11:25:58 #184
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_55212458
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef jackson het volgende:

[..]

Ooh !
Dan doen ze vanuit mijn opleiding niet. Zou best een goeie stunt zijn dat die leraar langskomt als je het niet verwacht
Nja.. maakt mij niet uit, kheb gewoon laten zien waar ik mee bezig was (niet fok!) en alles was oké..
------------------
  woensdag 12 december 2007 @ 11:28:34 #185
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55212504
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
nu moet ik trouwens erbij zeggen dat ik ook niet veel geld te besteden heb, en zeer zeker van plan ben om weer een mooie telefoon te kiezen simpelweg omdat het kan (en ik gok dat dat in jouw keuze ook een rol heeft gespeeld?)
Tuurlijk "kan het". Maar als je dan wakker moet liggen van 20 euro verbellen wat per ongeluk gaat vraag ik me af of "het wel kan". Dat je 20 euro wegpist is natuurlijk zuur, dat is logisch, maar als die 20 euro dan zo belangrijk zijn kan je je afvragen of je niet wat meer moet besparen op deze simpele dingen.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55212518
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:

[..]

laat ik het eens anders brengen: waarom heb je niet een ander abonnement gekozen met een telefoon die minder spectaculair is? lijkt me dan een betere keuze in jouw geval.

Ik ben al 6 jaar abonnee van Vodafone.
Voorheen problemen gehad met T-mobile en Ben.
Vodafone nooit problemen gehad, geweldige klantenservice, en altijd overal bereik.
Waarom zou ik van provider dan switchen als ik tevreden ben ?
Andere abonnement was geen optie, aangezien ik deze hoeveel altijd verbruik.
Sappig !!
  woensdag 12 december 2007 @ 11:29:19 #187
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55212525
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Nja.. maakt mij niet uit, kheb gewoon laten zien waar ik mee bezig was (niet fok!) en alles was oké..
Wie weet vind die leraar fok! ook wel super tof
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55212541
quote:
ik 20 euro de maand en 180 euro voor me telefoon HTC Touch
quote:

[..]

Wie was het dit keer ??
Omdat het kan!
pi_55212595
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:28 schreef jackson het volgende:

[..]

Tuurlijk "kan het". Maar als je dan wakker moet liggen van 20 euro verbellen wat per ongeluk gaat vraag ik me af of "het wel kan". Dat je 20 euro wegpist is natuurlijk zuur, dat is logisch, maar als die 20 euro dan zo belangrijk zijn kan je je afvragen of je niet wat meer moet besparen op deze simpele dingen.
Ik bel nooit ellendig lang met mensen. Gewoon gesprekken van waar ben je blabla. Overigens sms ik ook niet zo veel, snap ook niet waarom het zo snel opgaat maar goed. Wordt al boos als vriendlief door de telefoon allerlei spannende verhalen gaat vertellen. Dus zo gek maak ik het niet. Ik vind 30 euro ook wel meevallen moet ik zeggen. In tegenstelling van mijn vriendin gemiddeld 100 euro per maand.
Sappig !!
pi_55212629
quote:
Ik betaal ook iets van 15 euro per maand, met bellen in het buitenland in de bundel.. en heb ook een W810i
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 12 december 2007 @ 11:33:05 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55212631
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:28 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Ik ben al 6 jaar abonnee van Vodafone.
Voorheen problemen gehad met T-mobile en Ben.
Vodafone nooit problemen gehad, geweldige klantenservice, en altijd overal bereik.
Waarom zou ik van provider dan switchen als ik tevreden ben ?
Andere abonnement was geen optie, aangezien ik deze hoeveel altijd verbruik.
Ik heb altijd vodafone gehad maar kreeg veel korting door over te stappen op KPN. Vodafone was altijd heel erg goed maar KPN is ook prima. Heel vreemd maar switchen van provider is altijd voordeliger dan te blijven bij dezelfde. Daar kwam ik overigens zelf ook pas een half jaar geleden achter
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 11:34:09 #192
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55212670
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:28 schreef jackson het volgende:

[..]

ik zou me ook de tyfus schrikken als ik voor 20 euro verbeld heb zonder dat ik dat wou hoor wakker liggen is een groot woord, maar het is niet iets waar ik ruimte voor heb in mijn budget.

sowieso zou ik schrikken, ook al zou ik er wel ruimte voor hebben dat is puur geld weggooien in mijn ogen en da's toch zonde?

maar ben het wel met je eens als je het niet kunt ophoesten meot je het niet doen
With four other people
And aliens
pi_55212678
100 euro de maand !?
Omdat het kan!
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 11:35:16 #194
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55212706
ik wil trouwens m'n abo verlagen, maar da's weer een heel ander verhaal geloof ik
With four other people
And aliens
  woensdag 12 december 2007 @ 11:35:27 #195
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55212714
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:31 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Ik bel nooit ellendig lang met mensen. Gewoon gesprekken van waar ben je blabla. Overigens sms ik ook niet zo veel, snap ook niet waarom het zo snel opgaat maar goed. Wordt al boos als vriendlief door de telefoon allerlei spannende verhalen gaat vertellen. Dus zo gek maak ik het niet. Ik vind 30 euro ook wel meevallen moet ik zeggen. In tegenstelling van mijn vriendin gemiddeld 100 euro per maand.
De essentie van de discussie is totaal niet meer te vinden in je reactie dus laat maar zitten. Je gaat nu dingen vergelijken en excuses zoeken. Als je zo weinig belt en smst kan het zeker goedkoper. Dat je dat niet doet is allemaal prima maar zeur dan ook niet over 24 euro die je dus elke 2 maanden kan bespraren door alleen al een passend abbo + tel te nemen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55212720
Jackson; ik heb het geweten.

Heb in april dit jaar Vodafone 2-jarig abonnement opgezegd
En in juni weer een nieuwe abonnement afgesloten.

Mannetje van Vodafone Store zei dat het eigenlijk een ludieke actie is, maar dat het wel zo is.
Als je laat verlengen krijg je zo'n gaar telefoontje, en opnieuw aansluiten krijg je zo'n nieuwe.

Anyway ik ga er niet om janken hoor. Ga gewoon mijn uitgaande gesprekken blokkeren, zodat ik niet meer kan bellen
Sappig !!
pi_55212771
quote:

ik denk gewoon dat je je niet voldoende hebt verdiend op de telefoon markt voordat je die deal aanging. Al ken ik wel heel erge gevalletjes. Mijn oude huisgenote had een telefoon rekening van tussen de 400 en 500 p/m. Die belde verschrikkelijk veel buiten de bundel met een Vodafon 100 euro abbonement. Wat een dom wijf was dat zeg
1x naar een fatsoenlijke belwinkel had haar zo 200 p/m kunnen besparen. Had ze ook geen drugs dealer meer hoeven neuken om gratis te kunnen stappen.
pi_55212794
In Zweden bel ik helemaal goedkoop..

70 Öre opstartkosten (7 cent) en naar mensen met dezelfde provider is het gesprek verder gratis
Naar Nederland 69 Öre per minuut
SMSje naar Nederland 49 Öre

Nog nooit zo lang met een prepaidkaartje gedaan..
pi_55212809
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:35 schreef Loontjah het volgende:
Anyway ik ga er niet om janken hoor. Ga gewoon mijn uitgaande gesprekken blokkeren, zodat ik niet meer kan bellen
ideale oplossing
Omdat het kan!
pi_55212833
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:
ik wil trouwens m'n abo verlagen, maar da's weer een heel ander verhaal geloof ik
Daar deed KPN/Hi helemaal niet moeilijk over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')